Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Σήμερα είναι γιορτή....

Άνοιξε την ένταση της μουσικής,
όλα γύρω της άρχισαν να χορεύουν.
Οι νότες χτυπούσαν
στον τοίχο,
στα έπιπλα
και γυρνούσαν σε εκείνη!

Πλησίασε την ντουλάπα της,
την άνοιξε,
τα μάτια της καρφώθηκαν
σε εκείνο το μαύρο φόρεμα.









Χαμογέλασε,
Το τράβηξε βιαστικά
και το
φόρεσε.















Πέρασε ένα ζευγάρι
σκουλαρίκια
στα αφτιά της.












Έβαψε τα χείλη της...















Η μυρωδιά από το
αγαπημένο της άρωμα
απλώθηκε στο σώμα
της..













Εκείνες τις γόβες που φλέρταρε
μέρες σε κάποια βιτρίνα
μέχρι να
καταφέρει
να τις κατακτήσει...



















Χτένισε τα μαλλιά της
και
στερέωσε
ένα άνθος από το αγαπημένο
της λουλούδι...









Πλησίασε τον καθρέφτη της...

Χαμογέλασε ξανά...


Δεύτερη φορά μέσα σε λίγη ώρα...
Κάτι είχε αλλάξει μέσα της...

Αυτό το χαμόγελο όμως το χάρισε
σε εκείνον
που το ζήτησε τόσο γλυκά...

Αν μπορούσε θα τον αγκάλιαζε
και θα του έλεγε.....

Σ'ευχαριστώ....που υπάρχεις....


Άνοιξε την πόρτα
και βγήκε
στον κόσμο...
στο φως ...
στο όνειρο...

Σήμερα είναι γιορτή....
Για εκείνη...
Για όλο τον κόσμο...

Για την καρδιά της
που άνοιγε φτερά και πάλι....


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!







51 κίτρινα φύλλα:

b|a|s|n\i/a είπε...

όταν σε διαβάζει κανείς κάθε μέρα είναι γιορτή. καλή χρονιά! σου ταιριάζει το ερωτευμένο βλέμμα. με την ζωή. καλή χρονιά! καλή ζωή! με υγεία. αγάπη. έρωτα. βλέμματα. αγκαλιές. ανάσες. φτερά. ουρανούς. αστέρια. γη. θάλασσες. ήχους. καρδιές. ψυχές. καθάριες. αληθινές. ζωντανές. φιλιά πολλά. γλυκά. για τις καλύτερες χρονιές!

Oneiro-Vatis είπε...

Χρόνια πολλά,χρόνια γεμάτα υγεία και αγάπη!!!

Ότι ποθείς στο δικό σου άβατο,δικό σου να γίνει Κυρά!

Να αγαπάς,ότι αξίζει την αγάπη σου και να δακρύζεις αν πρέπει,όμορφα τριαντάφυλλα σε δόκιμο περιβάλλον!!!

Ταξιδιάρα ψυχή κάνε κράτει...
Νέα σελίδα,εκατομύρια ευχές για πολυχρωμα όνειρα!!!

Στο καραβάκι ευτυχίας σου,έυχομαι η νηνεμία να κυριεύσει την ψυχή σου και απο την πλώρη σου να ακούγονται μοναχά τραγούδια!

Ταπεινά Ο.

προφήτης είπε...

καλή χρονιά... και να ξέρεις ότι το χαμόγελο σου είναι μοναδικό, σαν και σένα...

καλησπέρα

να αγαπάς πάντα...

Masterpcm είπε...

Γιόρτασε λοιπόν!
Να χαίρεσαι ότι αγαπάς...

Θα τα ξαναπούμε σε ...ένα χρόνο.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά Βρε! Καλή Διασκέδαση σήμερα με στόχο ένα χρόνο δημιουργικό, όμορφο και ερωτεύσιμο!

Καλά να περάσεις

Τρελός του Χωριού είπε...

Υπαρξη Να ζώ .Τόσο μικρό ,τόσο Μέγα τούτο το δώρο . Δύπλα στο δώρο της Αγάπης . Ισάξιο

Καλή Χρονιά
;)))

iLiAs είπε...

Καλη χρονιά να έχεις Αναστασία!!
2009 γεμάτο χαμόγελα και αγάπη! :)
Να είσαι καλά!! :)

Μαρια Νικολαου είπε...

Tωρα τι να πω ... που αυτο το αρωμα...ειναι το άρωμα που μου ειχε κάνει δώρο...

Τιποτα δεν θα πω..

Καλη Πρωτοχρονιά σου ευχομαι μονο και να σαι παντα καλα

e-ioannis είπε...

καλη αρχη !!!

animavox είπε...

Σήμερα είναι γιορτή....
Για εκείνη... για μένα...
Για όλο τον κόσμο...

Για την καρδιά της
που άνοιγε φτερά και πάλι....
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

κούκλα είσαι σήμερα...τρέλα
άντε καλό ταξίδι με όλες τις ευχές μου
φιλιά πολλά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Στο φως.... στο όνειρο...για κείνη!!!!


ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!

Οι πρώτες και πιο θερμές μας ευχές είναι για ειρήνη εκεί κάτω...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Μια χαρά:)
Την συμπάθησα κιόλας αυτή την κούκλα.
Να μου τη γνωρίσεις καμιά μέρα :) χαχα

Φιλιά και καλή αρχή!
Που έκανες ήδη καλή αρχή.

Γιώργος Τ. είπε...

Εύχομαι το 2009 να είναι γεμάτο αγάπη, χαρά, ευτυχία και (πάνω απ' όλα) υγεία!! Και φυσικά να αρχίσει με ένα καλό γλέντι, ότι μορφή και αν έχει αυτό!
Καλή χρονιά!!

Cassiel είπε...

Χρονια Πολλα, ποσο χαιρομαι που σε βλεπω ετσι!!! οντως σου παει!!! Με πολλη αγαπη το 2009, υγεια και οτι αλλο ποθεις κοριτσι μου!!!

Πολλα φιλια!!

Leviathan είπε...

Xronia polla!!!kali xronia me igeia kai agapi kai polla polla agapimena prosopa na se sidrofeuoun!!!filia!

Unknown είπε...

ενα φιλι και καλη χρονια να εχεις

Μαργαρίτα είπε...

Υπέροχο! Αισθαντικό!

Καλή Χρονιά καλή μου
με υγεία και χαμόγελο

γλυκά γιορτινά φιλιά ***

kryos είπε...

Καλή χρονιά Αναστασία μου !!!...ότι επιθυμείς να το δεις μπροστά σου !!!

Να μπορείς πάντα να χαίρεσαι έτσι κάθε μέρα..κάθε στιγμή ...να βγαίνεις έξω και ν αστράφτει η αύρα σου !!!

Φιλιά !!!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Καλή Χρονιά!

Με χαμόγελα αισιόδοξα

και με πολλή Αγάπη!

Φιλιά πολλά πρωτοχρονιάτικα!

e-ioannis είπε...

Καλη χρονια !!!
ευχομαι καθε επιθυμια σου να πραγματοποιηθει !!!

jacki είπε...

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε αυτούς που γιορτάζουν..
Με μπέρδεψες λιγάκι αλλά θα ξεμπερδευτώ :)))))

Bουλα. είπε...

Καλη χρονια γλυκεια απο τα βαθυ της καρδιας μου με πολυ
θετική σκέψη και φαντασία έξω από τα περιθώρια... τις παρωπίδες και τα όρια!

DRN 06 είπε...

Καλή χρονιά Αναστασία, με υγεία και ευτυχία!

Σήμερα είναι γιορτή....
Για εκείνη...
Για όλο τον κόσμο...

Για την καρδιά της
που άνοιγε φτερά και πάλι....

:-)

zoyzoy είπε...

Μια ευχή σου εύχομαι για τον καινούργιο χρόνο
Την πόρτα σου να τη χτυπά η ευτυχία μόνο!
Καλή Χρονιά καλή Αρχή !!!

Roadartist είπε...

Καλή χρονιά!!!!!!

Ο,τι ποθείς!!!!

Αγάπη, υγεία, κέφι ;) Φιλάκια!

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Τίνος λαού αλφάβητο, ποιες λέξεις να ταιριάξω να περιγράψουν τις ευχές που θέλω να σου γράψω!!!Καλή Χρονιά

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Να χαμογελάς συχνά - το 2009 ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

HaLiaS είπε...

θα ετοιμαστώ κι εγώ σε λίγο.
το χαμόγελο δεν θα φύγει από τα χείλη.
ένα ποτάκι στην όμορφη πόλη μας που υποδέχθηκε έναν χρόνο τόσο αισιόδοξα.
χάρηκα πολύ μικρή πριγκιπέσα.
αυτό το χαμόγελο επίτρεψέ μου να το κρατήσω ως φυλαχτό για το 2009

να είναι κάθε σου μέρα ένα ακόμη βήμα σε όσα επιθυμείς
να μας ταξιδεύεις στα τόσο όμορφα μονοπάτια σου με αυτόν τον μοναδικό σου τρόπο
μα πάνω από όλα να είσαι καλά
θα γλεντήσω και για σένα απόψε
χρόνια πολλά
χρόνια καλά
με αγάπη και πάντα χαμόγελα!

Aνεμος είπε...

να είσαι πάντα καλά κοριτσάρα πάτα να δείς την καρτούλα σου
http:/anastasia.xroniapolla.org

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

χρονια πολλα κουκλα μου!
καλη χρονια με μια διαθεση οπως αυτη που περιγραφεις!
με ονειρα που γινονται πραγματικοτητα...
με ευχουλες και χαμογελα!
με χρωματα πολλα και οχι μαυρο...
με αγαπη...πολυ πολυ αγαπη!

ας ειναι το νεο ετος εκεινο που θα σου φερει οσα ποθησες και οσα στερηθηκες!!!

καλη χρονια με ολη μου την αγαπη!
νεραιδενιο φιλακια!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Βασίλη μου.
οι ήχοι ακόμη ηχούν στ΄αφτιά μου,
τα μπαλόνια κάνουν κύκλους στο δωμάτιο
εκείνο το κόκκινο κρασί κυλάει ακόμη στις φλέβες μου :))))
Και πάλι χρόνια πολλά φίλε!!!

@ Καλέ μου ονειροβάτη,
ότι αξίζει θα βρει την θέση του στην καρδιά μου,
γυρίζω νέα σελίδα στην ζωή πλάι σε εκείνους που αγαπώ!!!
Το καράβι της ευτυχίας έχει νηνεμία απόψε και στην πλώρη μου ηχούν γέλια και φωνές!!!
Χρόνια πολλά φίλε και σ΄ευχαριστώ!!

@ Χρόνια πολλά προφήτη,
σ΄ευχαριστώ πολύ,
δυνατά χαμόγελα να ηχούν πάντα στην ζωή σου!!

@ masterpcm,
γιόρτασα αρκετά αυτές τις μέρες,
εύχομαι να πέρασες κι εσύ όμορφα!
Χρόνια πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Odipore,
διασκέδασα αρκετά τις μέρες αυτές,
νομίζω πως ήταν από τις πιο όμορφες στιγμές!!
Χρόνια πολλά και σε σένα ευτυχισμένο το νέο έτος!

@ Καλέ μου τρελέ,
αγάπη και ζωή δυο έννοιες αλληλένδετες και τόσο εξαρτημένες η μια από την άλλη!!
Καλή χρονιά!

@ Καλή χρονιά Ηλία μου,
ότι κι αν ψάχνεις να το ανακαλύψεις !!
Χρόνια πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Μαρία μου αυτό το άρωμα είναι ταυτόσημο με μένα πια.
Έχουμε γίνει ένα!!
Καταλαβαίνεις γιατί αφού το γνωρίζεις!
Χρονια πολλά καλή μου

@ Ιωάννη χρόνια πολλά
και ότι ποθείς για το νέό έτος!

@ animavox,

Σήμερα είναι γιορτή....
Για εκείνη... για ΣΕΝΑ...

μα να σαν να βλέπω το χαμόγελο που δειλά προβάλει !!!
Θα μου χαμογελάσεις ξανά;

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλαρένια μου,
στο φως να είναι πάντα η ζωές όλων!!
Καλή χρονιά γλυκιά μου σε σένα και όσους αγαπάς!!

@ Κωνσταντίνε,
έχει και πολλά στραβά αυτή η κοπέλα έτσι;
Μικρά όμως ε;
Χρόνια πολλά

@ Γιώργο Τ.
ξεκίνησε με γλέντι το 2009 μέχρι το πρωί, λένε πως όπως σε βρει ο νέος χρόνος έτσι θα συνεχιστεί.
Λες να είναι αλήθεια;
Καλή χρονιά φίλε και ότι αγαπάς !

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκια μου Cassiel
σ'ευχαριστώ πολυ πολύ,
ότι αγαπάς καλή μου να ριζώσει στην ζωή σου από εδώ και πέρα!!
Χρόνια πολλά

@ Σ'ευχαριστώ Σοφοκλή μου,
χρόνια πολλά και σε σένα μαζί με εκείνη που αγαπάς!!
Άντε τέλειωσαν και οι μέρες είδες;

@ ΑΣΤΕΡΗ,
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΙ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟ ΕΤΟΣ!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλή μου αμάλθεια,
σ'ευχαριστω για το υπέροχο τραγούδι,
οι επιλογές σου πάντα μοναδικές.
Χρόνια πολλά με αγάπη υγεία ευτυχία και πληρότητα !!

@ Μαργαριτούλα μου,
Χρόνια πολλά γεμάτα με όσους αγαπάς!
Καλή χρονιά!

@ Σ'ευχαριστώ πολύ κρυέ μου,
θα βγαίνω πάντα έτσι....
χρόνια πολλά και δημιουργικά σου εύχομαι!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου Λίτσα,
σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη χρονιά γεμάτη ρομαντισμο και ποίηση!!
Χρόνια πολλά!!

@ Jackoyli μου,
σε μπέρδεψα ε;
λογικό !!
Άντε έλα από να σε ξεμπερδέψω :)))
Χρονια πολλά και πολλά φιλάκια

@ Βούλα μου,
η ζωή μου είναι γεμάτη από όλα όσα είπες,
θα κάνω όμως μια προσπάθεια να τα απομακρύνω !!
χρόνια πολλά γλυκιά μου

Σταλαγματιά είπε...

@ καλέ μου Dreamon,
εύχομαι η καθε μερα σου να μοιάζει με γιορτή!!
χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!

@ Zoyzoy μου υπέροχο το στιχάκι σου!!
Σ'ευχαριστώ από καρδιά!
Χρόνια πολλά καλή μου
Φιλια πολλά

@ Roadartist,
σ'ευχαριστώ πολύ
χρόνια πολλά και σε σένα
ότι ποθείς να σου το χαρίσει απλόχερα το νέο έτος!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Σκόρπιες σκέψεις,
θα χαμογελώ, αλήθεια!!
2009 χαμόγελα λοιπόν για σένα!!
Χρονια πολλά

@
Όσα είναι τ'άστρα του ουρανού
τόσες ευχές σου κάνω
κάθε που πάφτει ένανε
στα χείλη σου το βάνω !!!

Χρόνια πολλά μικρέ μου πρίγκιπα
ονειρεμένα
μαγικά
φωτεινά
και χαμογελαστά !!!

@ Έλενα μου,
σ'ευχαριστω πολύ για την ευχή σου!!
Χρόνια πολλά σου εύχομαι
και ότι ποθεί η ψυχή σου!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Κώστα μου σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο,
με εικονες πάντα!!
Χρόνια πολλά σου εύχομαι και
HAPPY NEW YEAR

@ Άνεμε,
έχω ξετρελαθεί με την κάρτα
είναι τέλεια
σ'ευχαριστώ πολύ!!
Χρόνια πολλά !!

@ Ναραιδούλα μου,
σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές
εύχομαι γλυκιά μου να βρει γρήγορα η καρδιά σου το λιμάνι της
και να αράξει παντοτινά !!
Χρόνια πολλά γλυκιά μου!

Tali είπε...

Anastasia....σου ευχομαι καλη χρονια κατ' αρχας..
με εμπνευση και αποθεματα αγαπης.

"Ευχαριστω που υπαρχεις "
δεν λεω Ποτε .

Διοτι , οτι υπαρχει,
υπαρχει γιατι το στηνω εγω στο μυαλο μου..
και συ στο δικο σου..

Δικα μας δημιουργματα ειναι.

Πρεπει να λενε ευχαριστω ..
οσοι υπαρχουν ..
και γινονται δεκτες τετοιας αγαπης ..

Υστερα ..αρχιζουν και υπαρχουν..

-εστω κι ως μια στιγμη εμπνευσης!


Πετα λοιπον ανοιγοντας τα φτερα σου ..και στροβιλισου στη γιορτη.

χχχχχ

χχχχχχχχ

eva είπε...

Εύχομαι η κάθε σου μέρα να' ναι γιορτή με πολύχρωμα μπαλόνια χαράς και ποτήρια γεμάτα απ' της αγάπης το κόκκινο κρασί!

Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Καλή χρονιάααααααααααααααααα!!!!
Χρόνια πολλά εύχομαι!
Κάθε καλό!

Πάντα με χαμόγελο και αισιοδοξία!


Σματς!

Σταλαγματιά είπε...

@ telisker stt,

"Ευχαριστω που υπαρχεις"

λέμε σε εκείνους που με την παρουσία τους ομορφαίνουν την δική μας,
που με τα λόγια τους δίνουν νόημα
που με το χαμογελο τους στολίζουν την μέρα σου!!
Είναι αρκετοί οι λόγοι για να πεις ευχαριστώ!!

Χρόνια σου πολλά και καλώς σε βρίσκω !!


@ Γλυκιά μου Ευαγγελία
σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

Με της αγάπης το κόκκινο κρασί...μάλλον έχω ξεχάσει την γλυκιά μέθη του...

Χρόνια πολλά!!

@ Από μικρό κ από τρελό,

Χρόνια πολλά και σε σένα και ότι ποθείς να το βρεις !!

eirini είπε...

Καλημέρα και καλή χρονιά γλυκιά μου Αναστασία!!!
Η ανάρτησή σου και το τραγούδι του Ρέμου μου έφτιαξε την διάθεση! Οι μουσικές σου επιλογές μου αρέσουν πάντα... ταιριάζουμε σ'αυτό!
Μωρό μου εύχομαι έναν πολύ ευτυχισμένο χρόνο! Ότι ποθείς, υγεία και μόνο χαρές!!!

Την φωτό με την γόβα την... παίρνω! Πειράζει;

Φιλάκια πολλά!!!

fish eye είπε...

αναστασια μου

χρονια πολλα και καλα

οτι μα οτι επιθυμει η ψυχουλα σου να το εχει..

φιλι γλυκια μου

nikiplos είπε...

...Έτσι όπως την είδε, σχεδόν θαμπώθηκε. Ήταν το ίδιο όμορφη, μα διαφορετική... πρόσεξε όλες τις λεπτομέρειες της που για άλλη μια φορά έδεναν σε ένα σύνολο αρμονικό που τον λίγωνε … Περισσότερο τον μαγνήτισε το βλέμμα της. Ήταν διαφορετικό, συγχωρητικό, το ίδιο θλιμμένο με τις άλλες φορές, μα λιγότερο ανήσυχο. Αυτή η γαλήνη στο βλέμμα της τον ηρεμούσε κάπως γιατί χαμένος κι αυτός μέσα στη δίνη των σκέψεών του προσπαθούσε να ισορροπήσει τον εαυτό του μέσα στην διάχυτη ανισορροπία του κόσμου. Ας είναι σκέφτηκε μέσα του… ας δώσω άλλη μια ευκαιρία στον εαυτό μου…


Anastasia μας, σου ευχομαι μια νέα χρονιά γεμάτη αγάπη κυρίως, ανάμεσα σε ανθρώπους δικούς σου που σε αγαπούν. Φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου Ειρήνη,
χρόνια πολλά και μοναδικά σε σένα και τους δικούς σου!!
Πάρε όποια φωτό θέλεις : ))))
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Φιλί γλυκό!!

@ Φεγγαρένια μου
σ΄ευχαριστώ πολύ!!
Χρόνια πολλά και σε σένα και ότι λάμπει στα μάτια σου να φωτίζει παντοτινά την ζωή σου!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Κλείνει το μάτι και χαμογελά γλυκά σ΄εκείνον που την κοιτά παράξενα!!
Το βλέμμα του έχει μια λάμψη που ζηλεύει τόσο!!
Και ο τρόπος που την κοιτά...ανατριχιάζει!!!!!

Χρόνια πολλά καλέ μου Nikiple !!!

@ ΕΛΛΗΝ VS CHAOS,
χρόνια πολλά!!
Καλώς ήρθες!!

@Σκρουτζάκο μου χρόνια πολλά
και καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

I like your blog