Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

Την λύπη την κατοίκησα






Γδύσου κι από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου
ο χωρισμός θυμήσου είναι χειμωνανθός....


















λύπη
την κατοίκησα σε νύχτα και σε μέρα σ΄ αφήνω στον αέρα για να σε βρώ
στο φως
.....








κι εγώ μια θλίψη που ζητώ για να με σημαδέψει το φως πριν βασιλέψει θα σ' αρνηθώ ξανά........






Ευχαριστώ θερμά την Madame de la luna που μου έδωσε το κομμάτι αυτό!!!


65 κίτρινα φύλλα:

jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΤΥΝΕΙΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ.ΟΛΟ ΝΟΗΜΑ.Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΝΘΟΣ.ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Αναστασία μου, μου αρέσουν πολύ οι αναρτήσεις σου. Την αγάπη μου

eva είπε...

Το ποίημα είναι καταπληκτικό!
"Μια θλίψη που ζητώ για να με σημαδέψει το φως πριν βασιλέψει."
Υπέροχος στίχος!
Φιλιά :)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

την λυπη την κατοικησα και γιναμε φιλες...
την εμαθα και μ'εμαθε τοσο καλα που χωρια πια δεν ξερω αν κανουμε...
μονο που εγω πολλες φορες πισω απο την πλατη της ασπονδη φιλη της ανοιγω λακουβες να πεσει να χαθει...της κλεινω την πορτα να μην ξαναμπει μεσα μου...

υπεροχο αναστασια μου!
μοναδικη αναρτηση!

σε φιλω γλυκα κουκλιτσα μου!!!

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Καλά, είναι τέλειο.

Ο "χειμωνανθός" τί κάνει...

...αριστουργήματα.

Μπράβο!

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

tovenito είπε...

χειμωνανθός..τι ωραία λέξη! δεν την ήξερα! και το τραγούδι όμορφο!
και οι λέξεις που είναι βαμμένες κόκκινες..

Artanis είπε...

Πολύ ωραίο κομμάτι...
Σας πάει η συνεργασία αυτή...Εκείνη έβαλε το ποίημα, εσύ τις καταπληκτικές εικόνες...
Πολλά φιλιά και στις δυο σας...

Σταλαγματιά είπε...

@ jk in your life,
πάντα γλυκός!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ!!!
Καλό σου βράδυ μικρέ μου φίλε

@ Γλυκιά μου Έλενα σ'ευχαριστώ πολύ,
μου άρεσε πολύ ο Δεκέμβρης σου!!
Σε φιλώ

@ evaggelia μου,
είναι περίεργο πως στίχοι-λόγια κάποιων μας συγκινούν και μας αγγίζουν τοσο που νιώθουμε πως εκείνος που τα έγραψε μας γνώριζε!!!
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλη μου νεράιδα,
υπάρχει άραγε κάποιος που δεν έχει βαδίσει σε μονοπάτια λύπης;
Την γνωρίζουμε όλοι μόνο που κάποιοι την αγκαλιάσαμε σφιχτά και ίσως ήρθε η στιγμή να την αποχωριστούμε.
Ήρθε η στιγμή να την αφήσεις να φύγει το ξέρεις;
Γλυκό φιλί για σένα

@ Κώστα το κομμάτι αυτό το γνώρισα μέσα από την Madame de la luna και την ευχαριστώ γιαυτό.
Από την πρώτη νότα από τον πρώτο ήχο της φωνής του κόλλησα να το ακούω ξανά και ξανά!!
Μου συμβαίνει με κάποια τραγούδια και όσα αγαπάω τα μοιράζομαι μαζί σας.
Καλό σου βράδυ

@ tovene592,
o χωρισμός είναι πολλά ....ακόμη και άνθος τους χειμώνα!!!
Και οι λέξεις κατακκόκινες σαν λουλούδια ποτισμένα με αίμα ψυχής!!!

@ Γλυκιά μου Artanis
σ'ευχαριστούμε πολύ!!
Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα

b|a|s|n\i/a είπε...

γδύθηκα. μα κόπηκε το νερό. και το φως. βροχή ακούω έξω. να πάω έξω. με μία ανάσα. στο νερό του ουρανού. με είδα γυμνό στον καθρέφτη. αντέχει ακόμα. και άνοιξα την πόρτα.

Cassiel είπε...

Πολυ ομορφη αναρτηση Αναστασια μου, την καλημερα μου!!

jacki είπε...

Χαρούλης και Χειμωνανθός.. Υπέροχο κομμάτι. Γδύσου και από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου...
Κουκλίτσα μου τι όμορφο τραγούδι μας έβαλες σήμερα. πολύ αγαπημένο. Ένα φιλάκι.. κι ακόμα ένα για τη Δ......
Να είσαι καλά κοπέλα μου.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Για μια καλημέρα πέρασα και έπεσα πάνω σε ένα πανέμορφο κομμάτι.

LAMBROS είπε...

Εγώ λέω να συμπληρώσω αυτήν την φοβερή ανάρτηση (με λόγια και νόημα) με μία μαντινάδα για τον χωρισμό που με έχει σημαδέψει ...
"Τι χωρισμός, τι θάνατος
η λέξη αλλάζει μόνο,
αφού η καρδιά και για τα δυό
νοιώθει τον ίδιο πόνο"
.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που μου μένει πάντα από αυτό το κομμάτι κάθε φορά που το ακούω είναι ο ΧΕΙΜΩΝΑΝΘΟΣ...

Ότι πιο όμορφο μικρό και ελπιδοφόρο μπορεί να γεννηθεί μέσα στον χειμώνα ... και ας μιλάει για μία θλίψη ή ένας χωρισμό ... για μένα είναι ελπιδοφόρο.

Καλημέρα Αναστασία

Madame de la Luna είπε...

Ήρθα αργά, αλλά μου άρεσε τόσο πολύ αυτό που έφτιαξες... Πολύ όμορφες φωτογραφίες και οι στίχοι της Ελένης Φωτάκη, είναι απ' αυτούς που σε κάνουν να ταξιδεύεις. Αλλά ευχαριστώ δεν χρειαζόταν Αναστασία μου. Μακάρι να ήταν τόσο απλό, να κάνουμε τους άλλους να χαίρονται. Μακάρι να αρκούσε πάντα ένα τραγούδι. Εγώ πρέπει να σ' ευχαριστήσω μάλλον, για την υπέροχη ανάρτηση. Να 'σαι καλά και να χαμογελάς...

jeminis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
jeminis είπε...

Υπέροχη έκφραση
σε νύχτα και σε μέρα σαφήνω στον αέρα για να σεβρώ στο φώς.
Καλημέρα.

kat. είπε...

γιατί όμως να μας σημαδεύει κυρίως η θλίψη;

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Η λύπη μου πέπλο βαρύ,
να αποτινάξω θέλω,
να την πάρει ο άνεμος σα μεταξωτό τούλι.

Η ίσως να τη διώξει η χαρούμενη πνοή μου ,
που βαθύτερα κατοικεί,
και δύναμη να σκορπά ελπίδες κατέχει.

Σαν άνεμος σαρωτικός το γέλιο,
σκορπά τα σκοτάδια.

Καλό μεσημέρι

Leviathan είπε...

xereis na xrisimopoieis tis lekseis toso omorfa!!!filia!!

zoyzoy είπε...

Το μπλόκ σου είναι ο ανθός μεσ'το χειμώνα της σκοτεινής ενημέρωσης να είσαι καλά μου έφτιαξε τη μέρα.

προφήτης είπε...

απλά υπέροχο...
εικόνες να φτιάχνονται πίσω από τις λέξεις και να μαγεύονται τα τοπία...

καλησπέρα

iLiAs είπε...

...μια μελαγχολία γλυκιά βγαίνει..
καλο ξημέρωμα Αναστασία

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

"Τη λύπη την κατοίκησα πολύ
κουράστηκα να σε ψάχνω
Πού ήσουν; Πού είσαι;
Παντού και πουθενά!..."

Υπέροχο Αναστασία μου,
γλυκειά μελαγχολία...Αναστασία...

Σε φιλώ

hopkins είπε...

Υπέροχο τραγούδι...

Σταλαγματιά είπε...

@ basnia,
γδύθηκα το φως και φόρεσα σκοτάδι,
εκείνο που στην ψυχή φωλιάζει κι ότι ονειρεύτηκα τώρα στον καθρέφτη τρομάζει...


@ Γλυκιά μου cassiel
σε έχασα τόσες μέρες!!
Σ'ευχαριτώ πολύ

@ Jacki μου,
μελαγχολικό και τόσο ωραίο!!
Γιατί την λύπη την κατοικήσαμε εμείς !!!!
Φιλί γλυκό για καληνύχτα από μένα και την Δ.

Σταλαγματιά είπε...

@ Κηπουρέ που είσαι,
πέρασα από τον κήπο σου και είδα να ψάχνεις κι εσένα.
Τι σου κάνανε να τους μαλώσω :))))
Καλό σου βράδυ!!!

@ Δεν κλαίω για να μη φανεί
Στο πρόσωπό μου η πίκρα
Όνειρο λέω πως ήσουνα
Και χάθηκε μια νύχτα....

Γλυκά φιλιά θαλασσανέ!!!

@ Οδοιπόρε,
ένα άνθος στην καρδιά του χειμώνα,
ελπιδοφόρο και μελαγχολικό,
εκείνο να ανθίζει όταν όλα τα άλλα έχω "πεθάνει".
Γλυκό ξημέρωμα

Σταλαγματιά είπε...

@ Κυρά του φεγγαριού,
από τα μικρά και ασήμαντα φαίνονται τα πιο σημαντικά.
Δεν είχα ακούσει ξανά αυτό το κομμάτι,
περίεργο ε;
Κι όμως δεν έτυχε ποτέ.
Σ'ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες την ευκαιρία να το γνωρίσω!!!
Καλό ξημέρωμα!

@ jeminis,
έχει υπέροχους στίχους μα η φωνή του ερμηνευτή δίκη μια μοναδική αίσθηση και κάθε φορά που τον ακούς θέλεις να το ακούσεις ξανά και ξανά!
Καλό ξημέρωμα φίλε

@ Γιατί η θλίψη πονά και οτι μας πονα δεν το ξεχνάμε ποτέ,
χαράσσεται με ανεξίτηλα γράμματα στην μνήμη μας.
Ίσως για να μην κάνουμε ξανα τα ίδια λάθη.

Καλό ξημέρωμα Κατμαντού!

Σταλαγματιά είπε...

@ Κωνσταντίνε,
πάντα εγώ ο εαυτός μου και οι τέσσερις τοίχοι...

@ Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφοκλή,
τράβηξες ακόμη μια γραμμή στο ημερολόγιο;
Φιλί Σαλονικιώτικο!

@ Καλώς ήρθες zoyzoy,
σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Προφήτη,
είναι από τα πιο μελωδικά κομμάτια που έχω ακούσει,
μελωδική μελαγχολία.
Καλό ξημέρωμα

@ Ηλία μου,
είναι ο γλυκός τρόπος να μελαγχολήσεις!!
Σε φιλώ!

Σταλαγματιά είπε...

@ Παντού και πουθενά,
εκεί βρίσκομαι πάντα,
στην άκρη του παντού και στο φως του πουθενά!!!

Καλό ξημέρωμα Λίτσα

@ @ Χαίρομαι που σου άρεσε και χαίρομαι που σε ξανα βρίσκω !!
Καλό ξημέρωμα hopkins

Aνεμος είπε...

"Κι όταν σου πουν να με πυροβολήσεις/ χτύπα με αλλού/ μη σημαδέψεις την καρδιά μου./ Κάπου βαθιά της ζει το παιδικό σου πρόσωπο./ Δε θάθελα να το λαβώσεις".

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Από τα αγαπημένα μου, τραγούδια του Χαρούλη και η παρουσίαση σου εξαιρετική!!!

Καλό Σ/Κ :))

Bουλα. είπε...

μελαγχολικά,γλυκά,υπέροχα δοσμένο Αναστασια μου...!!!

flash είπε...

Kαλημέρα Αναστασία μου!

"Σαν κάρβουνο αναμμένο η ομορφιά πονά"... τι να πω για αυτό το τραγούδι; Το αγαπώ πολύ.
Και εσύ το έκανες ένα πολύ όμορφο ποστ, πολύ ωραία τη ντύνεις τη μουσική και τους στίχους με εικόνες και με χρώματα... μερικές φορές είναι σα να ακούω, τραγούδια που ήδη ξέρω, για πρώτη φορά. Αυτό σημαίνει, οτι τους βάζεις την προσωπική σου πινελιά και τα κάνεις ξεχωριστά.
Είσαι μια γλύκα και έχεις υπέροχα μαλλιά... αν ήμουν άντρας θα σε ερωτευόμουν και μόνο για αυτά!

Φιλιά πολλά!

spyros1000 είπε...

περασα για μια καλημερα...

eirini είπε...

Πολυ όμορφο τραγούδι... ομολογώ ότι είναι η πρώτη φορά που το ακούω!!! Παράξενο γιατί ακούω πολύ μουσική και σχεδόν όλα τα είδη. Είναι καινούργιο; Πολύ τρυφερά λόγια...
Αναστασία μου ελπίζω να είσαι καλά! Φιλάκι γλυκό από μένα!!!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Άνεμε σ'ευχαριστώ για τους στίχους του Λειβαδίτη.
Μην σημαδέψεις την καρδιά μου!!

@ Καλή μου αμάλθεια τώρα έγινε και δικό μου αγαπημένο.
Γλυκιά Κυριακή να έχεις!

@ Βούλα μου ευχαριστώ πολύ πολύ.
Καλό σου βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου flash,
όταν το τραγούδι είναι τόσο μελωδικό και υπέροχο οι εικόνες είναι απλά στολίδια σε ένα ήδη υπέροχο δέντρο.
Σ'ευχαριστω πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια, όσο για τα μαλλιά από τότε που με θυμάμαι έτσι τα έχω, δεν τα έχω κόψει ποτέ.
Σ'ευχαριστώ πολύ!!

@ Ευχαριστώ για το πέρασμα σου Σπύρο,
να περνάς !!!

@ Ειρήνη μου κι εγώ το ίδιο ακριβώς αναρωτήθηκα πως μου είχε ξεφύγει και δεν το είχα ξανά ακούσει.
Τώρα όμως το ακούω τόσο που αναπληρώνω τον χαμένο χρόνο. :))))
Γλυκό φιλί σου στέλνω!

HaLiaS είπε...

Αναστασία, σας ευχαριστώ κι εγώ από την μεριά μου για το τραγούδι που μας χαρίσατε, επίσης δεν το γνώριζα.
Χαίρομαι απόψε.
Για την μουσική, που και μόνη της θα με ταξίδευε.
Μα είναι κι η φωνή που σε ριγεί, σε παρασύρει.
Κι όλα οδηγούνται από τις ποιητικές λέξεις…η καθεμιά και μια εικόνα… η καθεμιά και μια μυρουδιά… και μια γεύση… κι ένα συναίσθημα…
Σαν έκλεισα τα μάτια ένοιωσα να μύρισα τον χειμωνανθό…
Μα δεν μ άφησε για πολύ ο βαρδάρης… σφυρίζει…φυσά δυνατά έξω…κι αφήνομαι.
Χαίρομαι απόψε.
Για το πόσο δύναμη κρύβει αυτή η γλώσσα μας.
Και η άλλη, η παγκόσμια, αυτή της μουσικής.

Καλό ξημέρωμα κυριακής.

υ.γ.: ελπίζω να ξεκίνησε η διαδικασία της μετακόμισης

Σταλαγματιά είπε...

Κι εγώ απολαμβάνω πάντα τα σχόλια σας φίλε μου!!
Σαν ταξιδιάρικα πουλιά περνούν βιαστικά,
στέκονται για λίγο κι ύστερα χάνονται στην απεραντοσύνη των λέξεων...
Αφήνω τον ήχο της μελωδίας αυτής να σε πλανέψει και σε φέρει ξανά πίσω!!!
Γλυκό ξημέρωμα!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

"Γδύσου κι από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου..."

"στις λίμνες των ματιών σου να πέσω να πνιγώ..." απαντώ με την φωνή του Λουδοβίκου των Ανωγείων.

Καλησπερένια!!

Σταλαγματιά είπε...

"Η μοναξιά με βλέπει
και μου χαμογελά
πως γίνεται η αγάπη
κι αργεί κάθε φορά. "

Αγαπημένο τραγούδι αυτό Καναρινάκι μου!!!
Γλυκό ξημέρωμα !!

Aristodimos είπε...

Φανταστική η επιλογή σου Αναστασία μου...

Τοσο μεστοί οι στίχοι της Ε.Φωτάκη και υπέροχα τραγουδισμένοι απο τον Γιάννη Χαρούλη...

Ενα απο τα πολυ αγαπημένα μου τραγούδια

Την αγάπη και τις καλύτερες ευχές μου

Αρης

Eleni Dafnidi είπε...

Καλημέρα Αναστασία μου.
Το τραγούδι πρώτη φορα το ακούω και πρέπει να ομολογήσω ότι το ακούω ξανά και ξανά. Τόσο πολύ μου άρεσε και κυρίως στιχουργικά.
Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα τις γιορτές και ο νέος χρόνος να σου φέρει κάθε καλό. Τα υπόλοιπα στα λέω στο μέιλ σου.
Πολλά φιλιά.

lakis είπε...

Υπέροχο το τραγούδι. Δε θυμάμαι που το άκουσα για πρώτη φορά, αλλά αμέσως με μάγεψε. Μέρα καλή

Μαργαρίτα είπε...

Πολύ όμορφο τραγούδι!!!
Και το έντυσες υπέροχα!!

Καλή μου Αναστασία

Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι
με αγάπη υγεία και χαρά!!

Σε φιλώ *** :)

Ανώνυμος είπε...

Καλά Χριστούγεννα εύχομαι κι ένα καλύτερο 2009

Roadartist είπε...

Οντως υπεροχο τραγουδι, υπεροχο!
Απο τα πολυ αγαπημενα μου..

Ανώνυμος είπε...

XRONIA ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ

animavox είπε...

Γιορτάζεις σήμερα ? παραπέντε είναι ελπίζω να προλάβω..
Σε ευχαριστώ από καρδιάς ξέρεις εσύ.
Είσαι πολύ γενναιόδωρη ..συγκινητικά γενναιόδωρη.
Η κούραση δε μ΄αφήνει να γράψω κάτι λυρικό και εύθυμο
το μόνο που μου βγαίνει είναι ότι είμαι σίγουρος για σένα
σίγουρος ότι θα βρείς όλα αυτά που ακούς αισθάνεσαι περιμένεις και σε περιμένουν
σίγουρος ότι η φίλη μου η αναστασία θα χαμογελάσει πονηρά στη ζωή σύντομα
με ένα χαμόγελο που θα φέγγει και στις καρδιές των φίλων της.
και δικτατορικά αυτοανακηρύσσομαι φίλος σου
καρτερώ ειλικρινά το χαμόγελο σου…και για να γίνω πιο μελό ακόμα
(μην τρομάξεις) προσεύχομαι για αυτό…
κανόνισε να με απογοητεύσεις…περιμένω ακούς…
Χρόνια πολλά έαν είναι στις 22 και εάν δεν είναι Χρόνια πολλά!

Σταλαγματιά είπε...

@ Άρη μου σ΄ευχαριστώ πολύ,
Η φωνή του Χαρούλη είναι μαγική,
Σε κάνει να τον ακούς και να μην θέλεις να σταματήσει ποτέ!!

Θερμές ευχές για γλυκά Χριστούγεννα με πολλά πολλά τραινάκια : )))

@ Ελένη μου καλές γιορτές σου εύχομαι
Με υγεία ευτυχία και αγάπη ξέχειλη

@ Λάκη είναι από τις λίγες φορές που ένα κομμάτι
Με μάγεψε τόσο από την πρώτη νότα!!

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα σου εύχομαι

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου Μαργαρίτα
Σ΄ευχαριστώ πολύ !!
Ευτυχισμένα Χριστούγεννα να έχεις
Και να τα περάσεις με όσους αγαπάς!!

@ evlaho,
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!!

@ Roadartist,
Το έχω πει τόσες τόσες φορές,
Το λατρεύω αυτό το κομμάτι!!
Καλά Χριστούγεννα και ελπίζω τα επόμενα
Να είμαστε Φλωρεντία έτσι;

Σταλαγματιά είπε...

@ Παπαρούνα μου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ!!!!
Καλά Χριστούγεννα !!!

Σταλαγματιά είπε...

Animavox,
Ναιιιιιιιιιιι πρόλαβες!!!!!!!
Ότι και να σου πω θα είναι λίγο τόσο λίγο!!!!!
Σε έχω ανακηρύξει φίλο μου καιρό τώρα !!!!
Τα υπόλοιπα σου τα έχω πει στο e-mail
Ότι κι αν γίνει ΝΑ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕΙΣ !!!!!

Σου χαμογελώ πλατιά ….το βλέπεις;
: ))))))))))))
Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

spyros1000 είπε...

αναστασια σου ευχομαι καλες γιορτες και ευτυχισμενο το νεον ετος,,,,,

faraona είπε...

Xρόνια πολλα για την γιορτουλα σου καιΚαλα Χριστουγεννα!
Με υγεια,αγαπη και ειρήνη!

b|a|s|n\i/a είπε...

εμείς πάλι στο και πέντε. μα οι γιορτές τόσο γλυκών ανθρώπων κρατάνε μέρες πολλές. σωστά; καλές γιορτές, με αγάπη, υγεία, με βλέμματα, με ανάσες, με χαμόγελα, με δάκρυα, από αυτά που είναι πιο γλυκά από τα άλλα. να χαίρεσαι την γιορτή σου, τα βλέμματα που τους χαμογελάς ότι αγαπάς και σε αγαπά. φιλιά πολλά! χαμογελαστά. και αγαπησιάρικα.

flash είπε...

Καλημέρα Αναστασία μου!
Χρόνια πολλά για την γιορτή σου!
Γλυκιά μου, όσες Αναστασίες και Τασούληδες ξέρω γιορτάζουν το Πάσχα και έτσι δεν την ήξερα την χθεσινή γιορτή...
Μια... Χριστουγεννιάτικη Αναστασία προστέθηκε λοιπόν στη ζωή μου... τι καλά!!
Να είσαι πάντα χαρούμενη, να νιώθεις πάντα ερωτευμένη, και να έχεις γύρω σου πολλή πολλή αγάπη, να σου επιστρέφει δηλαδή όλη αυτή που ξέρεις απλόχερα να σκορπάς...
Φιλάκια κοριτσάκι μου, να χαμογελάς! :)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά Αναστασία μου!

Καλές γιορτές, με λίγο περισσότερη χαρά, χαμόγελο, υγεία, δημιουργικότητα και όλα αυτά τα μικρά που οδηγούν τα βήματα μας στη ζωή.

Να περάσεις όμορφα με ανθρώπους γύρω σου που σε αγαπούν και τους αγαπάς!

Ανώνυμος είπε...

Τις πιο εγκάρδιες ευχές μου
Αναστασία μου..
Καλά Χριστούγεννα,
καλές γιορτές να περάσεις..
Με φως, χαρά κι αγάπη..
Τη θερμή καλημέρα μου..

Cassiel είπε...

Αναστασια μου!!!! Χρονια Πολλα για την Γιορτη σου κοριτσι μου!! Ο καινουργιος χρονος να σου φερει οτι σε κανει ευτυχισμενη γλυκεια μου, χρονια πολλα!!!

Σταλαγματιά είπε...

Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές σας!!

Σπύρο μου!!!!!

Γλυκιά μου faraona που κι εσύ πρέπει να γιόρταζες και το ξέχασα, συγνώμη : ((((

Basnia που κάπου πήρε το μάτι μου ότι σε λένε Βασίλη κάνω λάθος; Πες μου αν κάνω λάθος γιατί θέλω να σου στείλω τις πιο θερμές ευχές μου τώρα που πλησιάζει η γιορτή !!

flash μου αγαπημένη κάποτε κι εγώ ήμουν Πασχαλινή αλλά έμαθα πως το σωστό είναι τα Χριστούγεννα !!

Οδοιπόρε μου που με νιώθεις όταν διαβάζουμε στίχους του Λειβαδίτη!!

Γλυκέ μου ποιητή Τάκη

Cassiel μου σ΄ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ!!

Από τα βάθη της καρδιάς μου σας ευχαριστώ τόσσσσσσσσοοοοοοοοοο μα τόοοοσοοοοο πολύυυυυυυυυυυ

Θα περάσω να σας τα πω και από «κοντά»

Σας έχω στην καρδιά μου βαθιά βαθιά!!!

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε όλους !!!!

Διάττων είπε...

"Την λύπη την κατοίκησα"...

Αυτό τα λέει όλα. Δε χρειάζεται να ειπωθεί τίποτα άλλο. Δε χρειάζεται, άλλωστε, το πνευματικό πόνημα να είναι πολύστιχο. Η ένταση που απορρέει μέσα απ' τους περιεκτικούς του στίχους αποδεικνύει το βίωμα. Κι έτσι επέρχεται η καταξίωσή του!

Καλή σου νύχτα...