Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

Ας παίξουμε!!!


Και ξεκινώ!!!


Αναγνωρίζει κάποιος αυτό το μαγαζί;
Βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Ακόμη;
Λίγη προσπάθεια;

Ωραία θα το μαρτυρήσω,
είναι το Μπιτ Μπαζάρ!!!
Ας το κρατήσουμε αυτό και προχωράμε σε κάτι πιο εύκολο.






Ε τώρα αυτό όλοι το γνωρίζουμε!!!

Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί,

Μην με ρωτήσετε τι μάρκα δεν γνωρίζω.

Ας πούμε...χμμ δεν θυμάμαι, επιλέξτε μια

μάρκα και κρατήστε το κι αυτό.

Και τώρα σε κάτι ακόμη πιο εύκολο!!!




Εδώ τώρα τι να πω,
δεν χρειάζονται συστάσεις έτσι;
Όλοι αναγνωρίσατε ποια είναι η εικονιζόμενη.
Η Jacki μας!!!


Και ανακεφαλαιώνουμε,

ένα Μπιτ Μπαζάρ,

ένα κόκκινο κρασί

και η Jacki μας!!



Προσθέστε ακόμη ένα σαββατόβραδο
γέλια,
σχόλια,
γυναικείες κουβέντες,
Ελληνική μουσική
και
έχουμε το αποτέλεσμα!!


32 κίτρινα φύλλα:

kryos είπε...

Καλά περνάει η παρέα και χαίρομαι γι αυτό :))

Η συνταγή βλέπω ότι είχε υπέροχα υλικά ( ξέρω ότι η jacki είναι πολύ καλή μαγείρισα ...άσχετο αλλά κολλούσε :))..το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό.

Κρατάω το "γέλιο"....έτσι μπράβο ...γιορτές έρχονται...ας συντονιστούμε στο όμορφο !!!

Ένα υπέροχο βράδυ σου εύχομαι κούκλα μου !!!

Φιλιά !!!

Bουλα. είπε...

Kalispera...
na upotheso oti i jacki einai kalutera loipon????
Tora to upoloipo paixnidi den to polukatalaba..
alla an....kala na perasete!!
Sorry,
Eimai stin douleia giauto grafo etsi!!!

fish eye είπε...

μμμ το μπιτ μπαζαρ ειναι πολυ πολυ αγαπημενο μαγαζι..

μπραβο βρε κοριτσια που περασατε ομορφα..

(και δεν ειπατε κουβεντα ε ;)

φιλια και στις δυο σας
παντα τετοια

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλά να περνάτε!!Φιλιά στην όμορφη Θεσσαλονίκη

jk in your life είπε...

KAΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μμμμ ας παιξουμε...
στεναχωρεθηκα που εκεινο το βραδυ δεν μπορεσα να ειμαι εκει...
κρατησα ομως το κρασι και το μαγαζι για την επομενη φορα...
ξερω οτι περασατε καλα...πολυ καλα...
τα εμαθα δυο μερες μετα...

πολλα νεραιδενια φιλακια κουκλιτσα μου!!!

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Του δίνετε και καταλαβαίνει στην πιο ερωτική πόλη της χώρας.

Κλέβω λίγο από την διασκέδασή σας να τσουλήσω το χρόνο...

Καλά είναι κι έτσι.

Καλά να περνάς.

tovenito είπε...

μπιτ μπαζαρ, άθωνος σταθερές αξίες όταν έχεις καλή παρέα
(παντού είναι τεκές που λέει και το άσμα!)

Ανώνυμος είπε...

αν και θεσσαλονικια το μπιτ μπαζαρ δεν το ηξερα...μηπως ειναι πολυ νεανικο γι αυτο??
μ αρεσει να μαθαινω καινουργια μαγαζια...θα μπω στην ιστοσελιδα του και θα το μελετησω!!!!

φιλια πολλα!!!!

Leviathan είπε...

mia xara ta pernate vlepo kai kala kanete!!!!!!!kali kiriaki!!!filia!!!

nikiplos είπε...

Στην υγειά σας λοιπόν!

Με όλη μου την καρδιά!
Για κρασί κάποιο ξινόμαυρο αμυνταίου, (μην τρελλαθούμε κι όλας έχει άπειρα υπέροχα κρασιά η Ελλάδα).

Φιλιά! και καλά να περάσετε!

Artanis είπε...

Καλοπεράσατε βλέπω...Μπράβο, καλά κάνατε...Να το ξανακάνετε όμως, να μην το αφήσετε έτσι...
Καλό απόγευμα, και φιλιά πολλά...

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο κορίτσι!

Να είσαι καλά!

Unknown είπε...

@ Krye,
περάσαμε υπέροχα η συνταγή μας πέτυχε και το ευχαριστηθήκαμε.
Κρατάμε λοιπόν το γέλιο και τις γιορτές αυτές εύχομαι να φωλιάσει σε όλους!!!

Σε φιλώ

Unknown είπε...

Βούλα μου,
το έκανα σαν παιχνίδι αλλά ήταν ένας τρόπος να πω πόσο ωραία πέρασα το προηγούμενο σαββατόβραδο με την jacki που ήρθε Θεσσαλονίκη και βρεθήκαμε.
Ήταν εκείνο το σαββατόβραδο που σε μια άλλη γωνιά χάνονταν μια ανθρώπινη ζωή!!!

Καλό σου βράδυ γλυκιά μου

Unknown είπε...

Φεγγαρένια εγώ δεν το ήξερα και το έμαθα τώρα,
να μένω Θεσσαλονίκη και να μην το ξέρω.
Την επόμενη φορά θα είσαι επίσημη προσκεκλημένη!!

Γλυκά φιλιά

Unknown είπε...

Ευχαριστουμε Έλενα μου !!!
Η Θεσσαλονίκη σου ανταποδίδει

Unknown είπε...

jk in your life,
καλές γιορτές φίλε μου,
να περνάς κι εσύ τέλεια!!

Unknown είπε...

Νεράιδα μου την επόμενη φορά θα κανονίσουμε να βρεθούμε όλοι μαζί και θα περάσουμε ακόμη πιο καλά.
Τα σχόλια και τα γέλια μας θα ακουστούν μέχρι τα πέρατα της γης!!!

Σε φιλώ γλυκιά μου

Unknown είπε...

Κώστα ναι εκείνη την βραδιά γελάσαμε πολύ και περάσαμε υπέροχα και κανείς μας δεν υποπτευόταν τι θα ακολουθούσε τις επόμενες ώρες.
Φεύγοντας από το μαγαζί ένα περιπολικό ειχε κλείσει το ένα ρεύμα της Εγνατίας, ήταν περασμένα μεσάνυχτα.
Δεν μπορούσαμε να φανταστουμε το λόγο και το πρωί της Κυριακής τον μάθαμε.

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ

Unknown είπε...

tovene592,
εγώ το ομολογώ πως δεν το γνώριζα το συγκεκριμένο μαγαζί και μου άρεσε γιατί είναι μικρό ζεστό και ατμοσφαιρικό,
έχει κάτι από τις παλιές αξίες των μαγαζιών πριν προλάβουν τα μεγάλα φωτιστικά και τα ακριβοπληρωμένα έπιπλα να τα αλλάξουν.
Και η μουσική υπέροχη!!

Unknown είπε...

Παπαρούνα μου δεν είσαι η μόνη μην ανυσηχείς,
άλλωστε υπάρχουν τόσα πολλά μικρά μαγαζιά στο κέντρο της πόλης, σε κάθε γωνιά, πως να τα ανακαλύψεις όλα.

Να πας όμως θα σου αρέσει έχει διάφορες ηλικίες δεν από φοιτητές μέχρι μεγαλύτερες.

Unknown είπε...

leviathan,
ορίστε σου βρήκα μαγαζί να πας το επόμενο σαββατοκύριακο που θα έρθεις Θεσσαλονίκη.

Να περνάς κι εσύ καλά,
Σαλονικιώτικα φιλιά

Unknown είπε...

Nikiple,
ένα ποτήρι κόκκινο κρασί σου έχω φυλαγμένο για την επόμενη φορά που θα πατήσεις τα πάτρια εδάφη.

Σε φιλώ γλυκά

Unknown είπε...

Artanis μου,
θα το ξανά κάνουμε σίγουρα!!!
Άλλωστε μαζεύτηκαν κι άλλα να πούμε!!
Φιλιά γλυκά

Unknown είπε...

Καλή εβδομάδα Λίτσα μου!!
Φιλιά

jacki είπε...

Αγάαααααααπη μου :)
Το κόκκινο πάντα ξηρό για μένα κούκλα. Και για όσους δεν ξέρουν ναι η Αναστασία είναι εντυπωσιακά όμορφη. Τα φιλιά μου και στον άλλο άγγελο.. και όταν ξανάρθω στο υπόσχομαι ότι θα περάσουμε πιο όμορφα.. και σου υπόσχομαι γελάκια.. πολλά γελάκια.
Σε ευχαριστώ κουκλίτσα μου.
Μμμμμμμμμμάκια σβουριχτά.

Σταλαγματιά είπε...

Jackouliiiiiii,
πως πάει ο πόνος πέρασε;
Άντε να περάσει για να ξανά έρθεις σύντομα, ναι ξηρό για σένα θυμάμαι ημίγλυκο για μένα!!!
Φιλιά πολλά πολλά

Γιώργος Τ. είπε...

Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα!
Τι μου θύμισες.. Τις φανταρικές μου μέρες!! Το μαγαζί πάντως δεν το βρήκα.. Το θυμάμαι γεμάτο κόσμο, με τραπέζια και καρέκλες..
Οι συνθήκες πάντως που περιγράφεις είναι ιδανικές για να περάσει κάποιος καλά.. Ένα όμορφο μαγαζί, κρασί και καλή παρέα! Τέλειο!

Ανώνυμος είπε...

"γέλια,
σχόλια,
γυναικείες κουβέντες"

Όταν θέλετε και αντρικές παρέες να μας καλέσετε γιατί ζηλέψαμε για το κόκκικο του κρασιού και του δειλινού...

Χαίρομαι που περάσατε καλά

Σταλαγματιά είπε...

Γιώργο Τ.
Το μαγαζί εγώ δεν το γνώριζα και ζω και βγαίνω σ'αυτήν την πόλη, έχει όμως τόσα που είναι λογικό να μην τα ξέρουμε όλα.
Βρίσκεται ένα δρόμο πάνω από την Εγνατία στο ύψος της Βενιζέλου, κάπου εκεί δηλαδή αν θυμάμαι καλά.
Η καλή παρέα και το ζεστό περιβάλλον ενός μαγαζιού είναι το καλύτερο συστατικό για μια όμορφη βραδιά.
Καλό σου βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

Οδοιπόρε φυσικά και θέλουμε και αντρική παρέα,
μια πρόσκληση θα σε περιμένει στην επόμενη συνάντηση μας!!
Καλό σου βράδυ!