Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

Κι ύστερα...




Κι ύστερα σου μιλώ για μένα….

Πως να μιλήσω στ'άστρα…..

Έχω τόσα βαθιά κρυμμένα…

Όνειρα...

Εφιάλτες...

Χαμόγελα...

Δάκρυα....

Μια αγκαλιά γεμάτη αγκάθια μου φιλάει η ζωή…..

Κι ύστερα για το δάκρυ μου μιλάς...

πως να στολίσω τα νερά...

πως να μιλήσω στ άστρα....


Μέσα στα μάτια μου βαθιά να ψάξεις...

την ηχώ της φωνής μου ν' ακούσεις...

μύρισε το άρωμα μου...

και...

νιώσε με.....

αν το αντέχεις....

νιώσε με...

άγγιξε με.....

για όσο σε χρειάζομαι....

και αγάπα με....

όσο ακόμα πονώ....

αγάπα με...

όσο δυνατά μπορείς....

αγάπα με....

και κράτα με....

σφυχτά...

κράτα με....

φέρε μου πίσω την αυγή

και πάρε μου την νύχτα....

κι ύστερα μου μιλάς για τα τραγούδια

που έγιναν περιστέρια και φωλιές.....

και φύγαν μεσ' στο δειλινό ....

και πια δεν θα γυρίσουν....


πως .....

πως να μιλήσω στ'άστρα.....


κι ύστερα μου μιλάς για μοναξιά....

λες.....

λες και δεν έχω νιώσει.....

μέσα στην τόση ερημιά.....

έχουν περάσει δειλινά που μ'έχουνε σκοτώσει ....




53 κίτρινα φύλλα:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

"μεσα στην τοση ερημια εχουν περασει δειλινα που με εχουν σκοτωσει..."
εχω βουρκωσει και με δυσκολια σου γραφω αληθεια...
οχι γιατι πανε μερικες μερες που σκεφτομαι αυτο ακριβως...
μα γιατι ξερω ποσο πολυ ποναει...
και γιατι δεν μπορεις να κανεις τον αλλον να το καταλαβει...οχι πρεπει να το νιωσει ο ιδιος...

σου στελνω την αγαπη μου ματια μου!

jacki είπε...

Ξέρεις ότι προσπαθώ να είμαι καλά.. τουλάχιστον να φαίνομαι. Το τραγουδάκι πολύ όμορφο.. Μα το κείμενο που το τύλιξεςάκομα πιο όμορφο. Όμορφα μας σκότωσες όμορφη.


Παρόλα αυτά σε συγχωρώ :)
Φιλάκι.. ένα σε σένα κι ένα στη Δ...

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Ουφ,
δεν μπορούσαν να ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα ? :)

Καλό βράδυ

Μαρια Νικολαου είπε...

Θα συμφωνήσω με την Τζάκη στο οτι μας σκοτωσες ομορφα αποψε..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ζήσε το σήμερα που απλόχερα το χέρι σου προσφέρι,
γιατί δεν ξέρουμε το αύριο ποιάν άλλη φουρτούνα μπορεί να φέρει

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

jk in your life είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ.ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΣΤΕΡΑ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

VagSiok είπε...

Δυστυχώς κάποιοι αγαπούν σε λάθος χρόνο.. όταν το θέλουν αυτοί κι όχι όταν το θέλουμε όσο τίποτα άλλο εμείς..
Καλή εβδομάδα Αναστασία..

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Εκπληκτικό, για μία ακόμη φορά.

Και το πόστερ δένει τέλεια.

Καλή εβδομάδα.

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspott.com

Bουλα. είπε...

νιώσε με.....

αν το αντέχεις....

όσο ακόμα πονώ....αγάπα με...
Αναστασια μ' έκανες και βυθίστηκα στην πιο βαθιά μου θλίψη...
γράφεις και μιλάς στην καρδιά...

SDRyche είπε...

Θα σου πω μόνο αυτό.
Έχω μάθει να "απολαμβάνω" τα συναισθήματα που μου προκαλούνται διαβάζοντας τα κείμενά σου (κι ενίοτε τα σχόλια)..
Καλό σου βράδυ, μέχρι την επόμενη φορά.

b|a|s|n\i/a είπε...

έχουν περάσει δειλινά που σε έχουν κάνει πιο δυνατή. γιατί είσαι ακόμα εδώ. και μου μιλάς για τα άστρα. αυτά που σβήσανε. και αυτά που φωτίζουν ακόμα.

lakis είπε...

Θάνατος η μοναξιά όταν έρχεται απρόσκλητη. Αλλιώς καλοδεχούμενη, σα φίλη παλιά κι αγαπημένη. Μέρα καλή

Ανώνυμος είπε...

OI τελευταιοι στιχοι στο τραγουδι ειναι αγαπημενοι...

πολυ ομορφη αναρτηση

χτυπας ευαισθητα σημεια μου παντα...αχ αυτη η μοναξια...και μου μιλας για μοναξια....

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

αν το αντέχεις...νιώσε με...
Όνειρα, εφιάλτες, χαμόγελα, δάκρυα...
Πάρε με μαζί σου,
ήμουν πάντα μόνη...

Φιλιά Αναστασία μου,
φιλιά!

Roadartist είπε...

Αλλαξες κατι στο 'σπιτακι' σου, εγινε πολυ πιο ομορφο..καλη εβδομαδα να εχουμε..

jeminis είπε...

Μη μου μιλάς για μοναξιά,,,
,,,γιατι την έχω νοιώσει,,
,,μέσα στην τόση ερημιά,,
μα έχω πλάσει όνειρα και ζήτησα να μη πολυστοιχιώσει.....

Ανώνυμος είπε...

...Μια αγκαλιά γεμάτη αγκάθια μου φιλάει η ζωή…

Τι μπορεί να πεις κανείς για την μοναξιά, τον πόνο, την απόγνωση της έλλειψης...

Τα βιώνουμε, τα ζούμε ... αλλά όταν γίνονται στίχοι ... μπορούν να ταξιδεύουν στα αστέρια... και να ταξιδεύουν και εμάς μαζί τους...

fish eye είπε...

διαβασα ενα ομορφο πριν λιγο..

-ποτε ειναι καιρος να ερωτευτεις;
-οταν εισαι ετοιμος να πληγωθεις..

σκεψου να ηταν διαφορετικα..τι θα ειχαμε να λεμε τωρα ε;

φιλιιι

flash είπε...

Τόσο γλυκό αυτό, τόσο γλυκιά εσύ... λογικό ήταν να σε εμπνεύσει!
Στην αρχή νόμιζα πως δεν το ξέρω αλλά όσο έπαιζε τόσο πιο οικείο μου φαινόταν. Είναι πολύ τρυφεροί αυτοί οι ήχοι!
Θυμάμαι στην εφηβεία είχα ένα cd που έλεγε απ'έξω Νέο Κύμα... το είχα λιώσει!!! Κάπου μετά τους Led Zeppelin και πριν τα Διάφανα Κρίνα, πρέπει να έπαιζε και αυτό!!!
Αυτός ο στίχος του... 'πώς να μιλήσω στ' άστρα'... πόσο παράπονο!
'και πάρε μου τη νύχτα'... Με γονάτισες κοριτσάκι μου!
Άντε χαλάλι σου, δεν πειράζει! :))
Φιλιά πολλά πολλά!
Καλή σου νύχτα!

Artanis είπε...

Καταπληκτική ανάρτηση!!!Και η φωτό είναι υπέροχη...
Καλησπέρα Αναστασία μου...Πάλι λυπημένη είσαι; Δεν είπαμε δεν θα στεναχωριέσαι; Οτι δεν θα βουρκώνουν τα ωραία μάτια σου;

Σταλαγματιά είπε...

@ Νεράιδα μου σε νιώθω και το ξέρεις,
είναι εκείνα τα βράδια που η ερημιά κολλά πάνω σου σαν ρούχο δανεικό.
Σε καταπιέζει, σου κλέβει το οξυγόνο και δυσκολεύει την αναπνοή σου....
είναι εκείνα τα δειλινά που εύχεσαι να μην είχαν έρθει ποτέ...τότε που σκοτεινιάζει και σε τυλίγει στον μανδύα της...κι ύστερα χάνεται ξαφνικά όπως ήρθε!!
Γλυκό φιλί για καληνύχτα!!

@ jacki μου,
θα περάσει ο πόνος γρήγορα, μέρες σε παιδεύει το ξέρω μα τώρα θα περάσει, αρκετά σε ταλαιπώρησε.
Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου και τις τελευταίες μέρες παίζει συνεχώς!!!
Γλυκό φιλί για να περάσει ο πόνος

@ Ωραία τα λες Κωνσταντίνε,
σαν τα παραμύθια που ακούγαμε παιδιά αν και ξέραμε το τέλος τ'ακούγαμε ξανά και ξανά, γιατί είναι γλυκό να ζουν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!!
Θα γίνει κι αυτό που θα πάει, ένας κύκλος είναι η ζωή!!
Καλό σου βράδυ!

Σταλαγματιά είπε...

@ Μαρία μου σ'ευχαριστώ αν και δεν ήθελα να σας "σκοτώσω".
:))
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

@ Γλαρένια μου πολύ γλυκό το στιχάκι σου.
Να ζούμε το σήμερα σαν να μην υπάρχει αύριο.
Αυτό θα ήταν ευτυχία!!
Φιλί γλυκό!!

@ jk in your life,
Μαρινέλλα, αγαπημένη κι αυτή, τα τραγούδια κάποτε μιλούσαν στην καρδιά γιαυτό και υπάρχουν ακόμη και θα υπάρχουνε παντοτινά!
Καλό σου βράδυ μικρέ μου φίλε

Σταλαγματιά είπε...

@ Vagsiok,
αυτό μοιάζει με κανόνα πια, μάθαμε να πορευόμαστε μαζί του και δεν μας πειράζει.
Δεν μας είπες νέα του φίλου μας Μιχάλη;
Πως πάει η ανάρρωση;

@ Κώστα σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και επειδή όλο ξεχνάω να σου το πω τώρα που το θυμήθηκα θα σου πω πως μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου και μπαίνω συνέχεια να διαβάσω τα επόμενα νέα.
Καλο σου βράδυ!

@ Βούλα,
σαν θλιμμένος διαβάτης γυρίζω σε μονοπάτια ξένα,
σαν τυφλός που αναζητά το φως μιας ξεχασμένης μέρας...

Σ'ευχαριστώ από καρδιάς

Μαργαρίτα είπε...

Υπέροχο!!!

Αυτό το τραγούδι μήνες ολόκληρους
με είχε στοιχειώσει!!

Καλό σου ξημέρωμα καλή μου ***

Σταλαγματιά είπε...

@ SDRyche,
ίσως γιατί τα βράδια ξέρεις να μετράς τους χτύπους της καρδιάς...
σ'ευχαριστώ!!!
Μέχρι την επόμενη φορά....

@ basnia,
είναι βραδιές που σβήνουν τ'άστρα την στιγμή που ψάχνεις πάλι να τα μετρήσεις...
μα το επόμενο βράδυ θα ανάψουνε ξανά γιατι μετά το σκοτάδι θα έρθει πάλι η αυγή!!!
Και εγώ δεν θα πάψω ποτέ να σου μιλώ γιαυτά..
Καλό σου βράδυ, γεμάτο άστρα!!

@ Λάκη,
σαν φίλη παλιά κι αγαπημένη!!
Και σ'αγαπά ναι αληθινά ...και δεν σ αφήνει ...σε κρατά!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Παπαρούνα μου,
η χροιά της φωνής του μόνο με ανατριχιάζει,
είναι από εκείνα τα τραγούδια που λες πως μοιάζουν με τους χτύπους της καρδιάς σου, τα νιώθεις τόσο δικά σου!!
Καλό ξημέρωμα να έχεις!!

@ @ Λίτσα,
...ήμουν πάντα μόνη...μέσα στο πλήθος περπατούσα μόνοι....άγγιζα τον χρόνο και όταν γλιστρούσε ήμουν πάλι μόνη...

@ Roadartist,
σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Φωτεινή και γιορτινή εβδομάδα να έχεις!!

Σταλαγματιά είπε...

@ jeminis,
κράτησε τα όνειρα και κάνε τα πράξη,
έτσι η μοναξιά δεν θα χωρά δίπλα σου να σταθεί!!

@ odipore,
..όταν γίνονται στίχοι ταξιδεύουν στ αστέρια και ύστερα χάνονται...κι όταν τα κοιτάς θα ξέρεις πως είναι δάκρυα και σκέψεις και λέξεις και όνειρα...

@ φεγγαρένια μου συμφωνώ ...
-όταν είσαι έτοιμος να πληγωθείς..μα είναι ποτέ κανείς έτοιμος γιαυτο;

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλη μου flash αυτό το τραγούδι έρχεται κι από την δική μου εφηβεία σε ένα cd που λέγονταν νέο κύμα και το είχα ανακαλύψει τυχαία ξεχασμένο σε ένα δισκοπωλείο.
Φυσικά ως λάτρης αυτών των τραγουδιών το πήρα και από τότε έχει κάνει άπειρες στροφές παίζοντας και ξανά παίζοντας το τραγούδι αυτό!!

@ Γλυκιά μου Artanis όταν διάβασα το σχόλιο σου χαμογέλασα πλατιά.
Όχι δεν είμαι λυπημένη αλήθεια, είναι που αυτό το τραγούδι με ταξιδεύει και με μελαγχολεί γλυκά
Ειλικρινά σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ μα πάρα πολύ !!!!
Γλυκό φιλί σου στέλνω

@ Μαργαρίτα μου,
δεν θυμάμαι πόσες φορές το έχω ακούσει,
τόσο που το αναγνωρίζω από την πρώτη του νότα.
Με ταξιδεύει γλυκά και μελαγχολικά!!
Καλό ξημέρωμα γλυκιά μου

mirca είπε...

Θέλω χαμόγελα πια....

Δεν θέλω λύπη δεν θέλω δάκρυα...

Θέλω χαμόγελα!!!!


κοίτα από πάνω πόοοοοοσες ψυχες σε σκέφτονται!!!!

Χαμογέλα!!

Τρελός του Χωριού είπε...

Ax αυτές οι ευλογίες των Αγιων Ερώτων . Πόσσους ανθρώπους δεν τους έχουν μετατρέψει σε Όσιους εν ζωή . Μου αρέσει να χαζεύω την ομορφια και την δύναμη τους όταν σαρωνουν τις ανυμπορες καρδιές.

Πολλα φιλιά

Leviathan είπε...

poli dinato!mesa sto sinais8ima..filia!

Ανώνυμος είπε...

"θοδωρα"

με τη θεια μου τη θοδωρα
επηγαιναμε στη χωρα
μιλουνε μου μιλουνα της
αγγιζε μου αγγιζα της
ειδε ο θιος και πεφτει η θεια μου
ωχ!τα ανασκελα μροστα μου
αχου θεια μου τετοια καλλη
αχου θεια μου να σουν αλλη
καμε γιε μου τη δουλεια σου
κι υστερα μαι παλι θεια σου...

ποιος ειναι αυτος που μπορει να περιορισει το παθος;παντως οχι ο θειος μου!!!αραγε ο καθωσπρεπισμος ειναι πιο δυνατος απο τον ερωτα;;;

θοδωρα μου λειπεις...

Ανώνυμος είπε...

αγαπη μετα τα μεσανυκτα

σα νοσφερατου ερχομαι,διστακτικα και επικυνδυνα 12 και κατι,
για να στραγγιξω απτο σωμα σου ολη σου την αγαπη
μεσα στη σκεψη σου γυρνω και μονο εσυ με θρεφεις
αλλα ειμαι αορατος στα ματια σου σαν να ταναι καθρεφτης

θα μεινω μεχρι την αυγη κιασ με σκοτωσει ο ηλιος...

faraona είπε...

Φιλι καληνυχτας!
Μ αυτο!here

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλή μου micra,
τις τόσες ψυχές τις ευχαριστώ τόσο πολύ που είναι πάντα εδώ και ακούν τις σκέψεις μου!!!
Χαμογελώ πλατιά και συνεχώς, αλήθεια!!!
Σου στέλνω το πιο δυνατό μου χαμόγελο ελπίζοντας και σε φτάσει και να σε κάνει κι εσένα να χαμογελάσεις!!
Σ'ευχαριστώ που είσαι εδώ!!

@ Μικρή μου Χρύσα είναι μελαγχολικό γιατί μοιάζει στο τραγούδι που παίζει!!
Σου στέλνω γλυκά φιλιά!!

@ Φίλε μου τρελέ,
ο έρωτας αναστατώνει τις καρδιές,άλλοτε τις κάνει να πονούν και άλλοτε να χορεύουν στον ρυθμό του.
Πάντοτε όμως γεννά τα πιο δυνατά αισθήματα.
Μια παλίρροια είναι που φουσκώνει και ύστερα χάνεται!!
Γλυκιά νύχτα για σένα!

Σταλαγματιά είπε...

@ Leviathan,
συμπάσχω μαζί σου στο μέτρημα των ημερών
:)))))
σαν τους φαντάρους 10 και σήμερα;
Φιλιά Σαλονικιώτικα

Σταλαγματιά είπε...

@ Ανώνυμε σ'αφήνω στο παραλήρημα σου!!!

@ Faraona μου αν ήξερες πόσα χρόνια με γύρισες πίσω με αυτό το τραγούδι!!
Τότε που ο Μ.Ρακιντζής έγραφε τραγούδια όπως το Get Away
Γλυκά φιλιά

LAMBROS είπε...

Αχ βρε Αναστασία τι μου κάνεις πρωί-πρωί ... Τι να πω; Έχω μείνει άφωνος ! Πως, πες μου πως, να χαρακτηρίσω αυτο το κείμενο; Αριστούργημα (θα είναι λίγο), μαγικό (θα το αδικεί) !!!
Νομίζω ότι ένα απλό ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ από τα βάθη της καρδιάς μου αρκεί ...

Leviathan είπε...

na sai kala glikia mou!!!pane 2 meres!!!!!kalo mesimeri!

kat. είπε...

πάντα υπάρχει ύστερα, το θέμα όμως είναι πως θα το χειριστούμε!
βοήθεια!

eirini είπε...

Τί ωραίο τραγούδι... τί όμορφα λόγια... μας έφτιαξες Αναστασία μου!!!
Σου στέλνω γλυκό φιλάκι και εύχομαι καλό βράδυ!!!

Σταλαγματιά είπε...

Q Lambro μου σε επηρέασε κι εσένα το κομμάτι;
Γιατί εγώ από την πρώτη στιγμή που το άκουσα το έβαλα στην καρδιά.
Υ.Γ. Αύριο θα σου έχω άποψη για τα χορταράκια και την σουπιά

Σε φιλώ θαλασσινέ!!!


@ Σοφοκλή μια ακόμη μέρα μείον έτσι;
Μην το σκέφτεσαι θα περάσουν γρήγορα θα δεις!!!

@ Κατμαντού (μ΄αρέσει η αλλαγή του ονόματος ελπίζω να μην σε πειράζει :))))
υπάρχει πάντα ύστερα που εμπεριέχει λίγο από το πριν και πολλά από το μετά!!!
Καλό σου βράδυ!!

Σταλαγματιά είπε...

Ειρηνούλα μου το πιστεύεις οτι τα βράδια που κοιμάμαι το βάζω να παίζει μέχρι το πρωί;
Ναι ξέρω υπερβολή αλλά σε όλα έτσι είμαι :))))

Γλυκό φιλί!!!

Unknown είπε...

Πολύ με πίκρανες ζωή
Μακριά θα φύγω ένα πρωί
Θα ανέβω σ’ ένα αεροπλάνο
Να δω τον κόσμο από κει πάνω
Όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η γη με ζωγραφιά
και συ την πήρες σοβαρά, και συ την πήρες σοβαρά
Μοιάζουν τα σπίτια με σπιρτόκουτα
Μοιάζουν μυρμήγκια οι ανθρώποι
Το μεγαλύτερο ανάκτορο
μοιάζει μ’ ένα μικρούλι τόπι
Κι όλοι αυτοί που σε πικράνανε
από ψηλά αν τους κοιτάξεις
θα σου φανούν τόσο ασήμαντοι
που στη στιγμή θα τούς ξεχάσεις
Αγαπημένη μου, μην κλαις, πάμε μαζί ψηλά, αν θες
Να δεις τη γη απ’ τη σελήνη, ένα φεγγάρι είναι και κείνη
Όταν κοιτάς από ψηλά...

Μοιάζουν οι πύργοι με κουκλόσπιτα
και τα κανόνια με παιχνίδια
Από ψηλά δεν ξεχωρίζουνε
οι ομορφιές και τα στολίδια

Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε, από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο, που στη στιγμή θα το ξεχάσεις

Αγαπημένη μου μην κλαις...

Καλό σου βράδυ, γεμάτο άστρα και ονειρα με ενα τραγουδι και ενα ποτηρι γεματο κρασι και ευχες

Σταλαγματιά είπε...

ΑΣΤΕΡΗ

Σαν παίζεις μες στο δειλινό
όλοι θαρρείς πως σε κοιτούν
και
μες στο γκρίζο το στενό
δυο νότε φάλτσες αντηχούν.
Ξέρω πως θες για μια στιγμή
να δεις του κόσμου τις χαρές
μα αν σου έδινα τα μάτια μου
θα έβλεπες μόνο συμφορές.
Μην ζητάς
να δεις το φως με μια ματιά,
Μην κοιτάς
ο ήλιο είναι μακριά
Μην ζητάς
να βρεις αγάπη μες στο φως
δεν μπορείς να κάνεις όσα ένας θεός.....

Βράδυ γλυκό!!

Ονειροφερμένος είπε...

προστακτικη ο χρονος, κρυβει στα ματια ικεσια 'η ερωτα..
περιεργεια που χωρα ποθο 'η φυγη..
δεν εχω νιωσει ομορφοτερα να καρτερω στιγμες και να μπερδευω τα λογια μου οταν γεννω αισθηματα απο αλλα λογια..
καποτε ηξερες.. αραγε θυμασαι ακομα..?

Ανώνυμος είπε...

"Άκου τους ήχους των πόθων
πως γεννιούνται
πως αναδύονται απ΄το πουθενά
πως μεταγγίζονται στο άπειρο.."

Σε φιλώ γλυκιά μου Αναστασία
και σε καλημερίζω..

kat. είπε...

άντε καλέ.. γιατί να με πειράζεις;;;;; το θέμα είναι πως κάτι μου θυμίζει!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Να νοσταλγείς...
να μην μελαγχολείς...

Καλημερένια!!

Tina είπε...

Πονάει αυτή η ερημιά... Και τα μοναχικά δειλινά είναι τόσο αβάσταχτα... Σε καταλαβαίνω, γιατί το ζω. Πόσο γλυκά μας σκοτώνεις, που λέει και το τραγούδι!
Καλό απόγευμα καλή μου!

lydia lou είπε...

poly poly omorfo...mpravo...

Σταλαγματιά είπε...

@ Ονειροφερμένε,
Πόθος ή φυγή,
Πάντοτε να καρτερώ στιγμές κι αυτές να χάνονται
στο ματιών σου το λιμάνι …
Λόγια να ντύνομαι κι αυτά φωτιά γίνονται απ΄της καρδιάς βάθη …

@ Τάκη,
Τους ήχους αυτούς τους άφησα να ξυπνούν τα βράδια
Και αυτών που αγάπησα να ψάχνω τα σημάδια ….

@ Κατμαντού
Εμένα ξέρεις τι μου θυμίζει;
Μια από τις αγαπημένες μου ταινίες thn Wedding date

Σταλαγματιά είπε...

@ καναρίνι μου μικρό,
Σε χάνουμε συνέχεια, κάπου μας κρύβεσαι εσύ!!!
Η νοσταλγία φέρνει την μελαγχολία πάντα …..

@ Τίνα,
Η ερημιά μοιάζει με το σκοτάδι,
Έρχεται θέλεις δεν θέλεις κι ύστερα πάλι χάνεται!!

@ Μικρή μου lidia
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Σε φιλώ!!