Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

Κάθε που νιώθω μοναξιά...




Αυτός ψιθύριζε με ένα αποτσίγαρο σβηστό στα χείλια


Άκουσε ακόμη τούτο....

στο φεγγάρι
τ' αγάλματα λυγίζουν
κάποτε...

κι η φλόγα
γίνετ
αι
δροσερή πικροδάφνη..

η φλόγα που καίει τον άνθρωπο θέλω να πω!





είναι το φως...
ίσκιοι της νύχτας...




Κάθε που νιώθω μοναξιά
Σκέφτομαι πως υπάρχεις
Και θέλω να'ρθω εκεί κοντά
Τίποτα να μην πάθεις

Θα πλέξω χρώμα της φωτιάς
Με το χαμόγελό σου
Σε άδεια δωμάτια σκοτεινά
Θα βλέπω απ'το φως σου

Να με θυμηθείς
Να με θυμηθείς
Δεν φταίω εγώ...
Μέσα μου θα ζεις...



30 κίτρινα φύλλα:

HaLiaS είπε...

γύρισα κουρασμένος από το ταξίδι.
πριν κλείσω τα μάτια ήθελα να περάσω να ρίξω μια ματιά στα μπλογκ που νοιώθω κοντά μου.
είχα αποφασίσει πως θα άφηνα όλα τα σχόλια για αύριο, πρώτα ο θεός.
μα δεν μπόρεσα να αντισταθώ...

ταξίδεψα ξανά, μέσα σε λίγες ώρες, τώρα πια μουσικά, ταξίδι στον χρόνο, επιστροφή στη μοναξιά...του τότε και του τώρα

μια νύχτα που το χιόνι προσπάθησε να την κάνει λευκή...
τα τραγούδια και η μουσική πρόσθεσαν φως...
το κρύο έξω μπορεί να περιμένει αφού η ζέστη εδώ μέσα είναι διαρκής και σταθερή.

καλό ξημέρωμα.
υ.γ.:ήθελα να αφήσω και άλλα σχόλια, μα το μεν πνεύμα πρόθυμο, το σώμα όμως αδυνατεί...
ζητώ συγγνώμη από τους υπόλοιπους, ελπίζω να μου δικαιολογηθεί η μικρή διάκριση.

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

...κάθε που νιώθω μοναξιά
αγγίζω τη μορφή σου
με της πνοής μου τον παλμό
μοιράζομαι μαζί σου...

Σε φιλώ πολύ...
πύρινα!

Μαρια Νικολαου είπε...

Τωρα με εκανες κομματια ειμαι που ειμαι αυτον τον καιρο...

χρονια καλα Αναστασία μου με την αγαπη μου..

b|a|s|n\i/a είπε...

βάλτε να πιούμε
πες μας τι γίνεται η πικροδάφνη όταν δροσερή φλόγα πίνεται
άκου, κάθε φορά που νιώθω μοναξιά ονειρεύομαι δίχτυα χρώματα. δεν φταίω εγώ

Ανώνυμος είπε...

Κάθε που νιώθω μοναξιά
Παίζει ανεξέλεκτα η ταινία της μνήμης
Με στιγμές που υπό άλλες συνθήκες ούτε που θα τις θυμόμουν
Και τότε πονώ περισσότερο...

Ακόμη και τα αγάλματα λυγίζουν
κάποτε...
Από την μοναξιά τους
Μπροστά στην φλόγα του φεγγαριού
που τα λούζει...
Βλέποντας τους ανθρώπους να κινούνται ως ίσκιοι της νύχτας...

Φιλί Μεγάλο, Ανάσα και προχωράμε με την μοναξιά μας παρέα...

e-ioannis είπε...

Απο φιλοσοφια σκιζεις !!!

Μαργαρίτα είπε...

Αγαπημένο τραγούδι!!!

Κάθε που νιώθω μοναξιά
τυλίγομαι το φως σου
μικρή αχτίδα ξεγλιστρώ
απ' το χαμόγελό σου...

Να 'σαι καλά φίλη μου :)

σε φιλώ γλυκά ***

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

…….(¯`O´¯).•*¨`*•♥.•´*.¸.•´*•♥.•´
…….…/ | \ .MERRY CHRISTMAS &
……….*♥*. HAPPY NEW YEAR♥♥♥
………*♥♥*'♫ ♥*~.•*¨`*•♥.•´*.¸.•´*
…….'*♥♥♥* '
……' *♥♥♥♥*'
….' *♥♥♥♥♥* '
…' *♥♥♥♥♥♥ * '
… *♥♥♥♥♥♥♥ * '
…*♥♥♥♥♥♥♥♥* '
' *♥♥♥♥♥♥♥♥♥* '
' *♥♥♥♥♥♥♥♥♥* '
…………♥♥
………x♥♥♥x

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

jacki είπε...

Όχι άλλο Πλιάτσικα :)))
Να είσαι καλά κοριτσάκι που με χαλάς πάντα τόσο όμορφα.. Αν και δεν ξέρω πόσο ακόμα μπορώ να χαλάσω.
Φιλάκι. Θα σου στείλω mail όταν ξεκολήσει το yahoo.

προφήτης είπε...

μοναξιά, τι και αν είναι μοναξιά.. στέκομαι κοντά και παραδέχομαι πως ειμαι κουρασμένος από...

καλησπέρα

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Ναι,έτσι γίνεται στο φεγγάρι,
οι άνθρωποι απελευθερώνονται απ' τα πάθη και τη μοναξιά τους και το μόνο που τους νοιάζει είναι να κρατούν ζωντανό το ρυθμό του θεϊκού χορού τους.

Καλό μεσημέρι

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Αναστασία μου πόσο σε καταλαβαίνω!! Την αγάπη μου και ο καινούργιος χρόνος να φέρει κάτι καλύτερο.

zoyzoy είπε...

Θα πλέξω χρώμα της φωτιάς
Με το χαμόγελό σου
Σε άδεια δωμάτια σκοτεινά
Θα βλέπω απ'το φως σου

Να με θυμηθείς
Να με θυμηθείς
Δεν φταίω εγώ...
Μέσα μου θα ζεις...


Σ'ευχαριστώ για τους στίχους υπέροχοι μοναδικοί να'σαι καλά μας ταξιδεύεις με τις αναρτήσεις σου!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

οσο αγαπαω μενω πισω...
κι ολο μ'αφηνεις να σ'αφησω...

και κοιτα επιμονη κι ας μενω πισω δεν σταματαω να (ΣΕ)αγαπω...
κι οσο εσυ μ'αφηνεις να σ'αφησω τοσο εγω επιμενω να σε κραταω...

καθε που νιωθω μοναξια...

πολλα νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

iLiAs είπε...

..και όταν νιώθεις μοναξιά, είμαστε εδω να πούμε ένα "γεια"! :)

Καλο βράδυ Αναστασία :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Το δεντράκι του Κωστή του Βλουτή, που δένει με τους ερωτικά θλιμμένους στίχους, όλα τα λεφτά!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Aνεμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ & ΠΟΛΛΑ!
Σε όλους! Στους χριστιανούς, στους βουδιστές, στους μουσουλμάνους, στους άθεους, στους εθνικούς, σε όλο τον κόσμο! Γιατί δεν έχει για μένα σημασία τί πιστεύει ο καθένας, σημασία έχει τελικά ο άνθρωπος...

Σταλαγματιά είπε...

Μια νύχτα που το χιόνι κατάφερε και την έκανε λευκή εγώ ταξίδεψα κοιτάζοντας την πόλη από ψηλά!!!
Επιστροφή στην μοναξιά...μα πως επιστρέφεις από κάπου που δεν έφυγες ποτέ;
Μικρέ μου πρίγκιπα το κρύο έξω μπορεί να περιμένει αφού τα λόγια σου κράτα πάντα ζεστή την καρδιά μου!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου Λίτσα,
αν άγγιζα μια μορφή κάθε που νιώθω μοναξιά δεν θα ήμουνα ποτέ μόνη !
Οι στίχοι σου υπέροχοι, όπως πάντα άλλωστε.
Σε φιλώ!

@ Μαρία μου μάλλον ταξιδεύουμε μαζί στα ίδια αισθήματα !!!
Χρόνια πολλά γλυκιά μου!

@ Πεταξαν και χαθήκανε μες της ζωής το ρέμα
Μα τάχα εμείς παντοτινά τ' άφταστα θα ζητούμε;

Βάλτε να πιούμε....

Στο ξέχειλο ποτήρι μας είναι όλα εκεί γραμμένα
Καπνοί 'ναι τα μελλούμενα κι αφρός τα περασμένα
καπνός κι αφρός το γέλιο μας κι εμείς που τραγουδούμε

Βάλτε να πιούμε

κάθε που νιώθω μοναξιά...παντοτινά τ'άφταστα θα ζητάω...

Βασίλη σ'ευχαριστώ για το υπέροχο τραγούδι!!

Σταλαγματιά είπε...

@
Σε μια νύχτα εν λευκώ βαδίζω και τα χνάρια μου θα τα αναγνωρίσει μονάχα ένας...

Γλυκό ξημέρωμα οδοιπόρε !!!

@ καλό ξημέρωμα Ιωάννη!!

@ Μαργαρίτα μου
σ'ευχαριστώ για το γλυκό στιχάκι που έφτιαξες!
Γλυκό όπως πάντα τα λόγια σου!!
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Τέλειο το δεντράκι σου Κώστα
ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Χρόνια πολλά !!!

@ Γλυκια μου jacki,
σου τα φυλάω να σου τα πω μαζεμένα όταν έρθεις.
Μην μάθω πως είσαι στεναχωρημένε ακόμη γιατί θα έρθω εκεί και θα αρχίσω να χορεύω πεντοζάλη (που προσπαθώ χρόνια να μάθω αλλά δεν).
Σε φιλώ γλυκά γλυκά και σε περιμένω για να σε μαλώσω κι από κοντά :)))

@ Προφήτη,
όλοι δρόμοι οδηγούν σε ότι θέλουμε να αποφύγουμε.
Το έχω πια καταλάβει ...

Καλό ξημέρωμα

Σταλαγματιά είπε...

@ Κωνσταντίνε τα βράδια που το φεγγάρι λάμπει ολόγιομο είναι τα πιο μοναχικά.
Γιατί ζητάς δυο μάτια να τους δείξεις το φως του μέσα από τα δικά σου...

@ Γλυκιά μου Έλενα,
εύχομαι να βρεις την άκρη σε κάθε λαβύρινθο !!!
Να έχεις έναν δημιουργικό και γεμάτο αγάπη χρόνο!!

@ ..και θέλω να ρθω εκεί κοντά
τίποτα να μην πάθεις.....

Γλυκό ξημέρωμα zoyzoy!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου Νεραιδα,
ότι αφήνουμε είναι ότι δεν ήτανε ποτέ δικό μας...κι ας μας άφησε να το αφησουμε...κι ας νιώθουμε μοναξιά...θα περάσει...ελπίζω...ακόμη..

Σε φιλώ γλυκά!!

@ Καλέ μου Ηλία μου αρκεί και μόνο που το λες!!!
Σ'ευχαριστώ!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλαρένια μου Χρόνια πολλά κοντά στους γλυκούς σου αγγέλους!!!
Σ'ευχαριστώ!!

@ Χρόνια πολλά και καλά άνεμε σε κάθε γωνιά της γης!!!

HaLiaS είπε...

Επιστροφή στην μοναξιά...γιατί άλλη η μοναξιά τότε...άλλη η μοναξιά τώρα...
ποτέ δεν έμεινα μονος...
κι όταν ήμουν με παρέα, πόσες φορές ήμουν πράγματι μόνος;
από τα λίγα πράγματα που φοβάμαι.
την φοβάμαι την μοναξιά.
ότσν όλοι θα φύγουν...κι εγώ πρώτος από όλους.
που θα'ναι η σκέψη;
που θα΄ναι το βλέμμα;

αν και γύρισα με λίγο αλκοολ να κυλά στις φλέβες, ακόμη μια γουλιά στην υγειά σας θα την έπινα...έβαλα να πιούμε!

καλό ξημέρωμα μικρή μου ποιήτρια.
ειναι ωραία από εκεί πάνω.
φαίνονται όλα τόσο κοντά.
φαίνονται όλα τόσο μικρά.
μες στην αγκαλιά μας χωρά όλη η πόλη.
καλό ξημέρωμα σε όλους.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Γλυκειά μελαγχολία...


Χρόνια σου Πολλά Αναστασία μου!

Leviathan είπε...

euxomai na mi nioseis pote ksana monaxia...
filia polla!!!!kai pali xronia polla!

Σταλαγματιά είπε...

Μικρέ μου πρίγκιπα εκεί ψηλά κρατώ όλη την πόλη σε μια αγκαλιά και έτσι δεν νιώθω μόνη....για λίγο...για τόσο λίγο.
Μετά θυμάμαι ξανά....

Πίνω από το ποτό σου και ακούω εκείνο το αγαπημένο κομμάτι....

"Θάλασσες,
θάλασσες τα ατέλειωτα μας λάθη,
θάλασσες
θάλασσες τα μικρά μας πάθη,
θάλασσες

Μείνανε στη μέση τα όνειρα μας
μια στιγμή κρατάει η χαρά μας.

Θάλασσες,"

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκια μου Αμάλθεια ναι μελαγχολία αλλά γλυκιά!!!

@ Σοφοκλή δεν ξέρω αν θα πάψω ποτέ να νιώθω μοναξιά όμως ξέρω πως όταν διαβάζω τα λόγια σας χαμογελώ και αυτο μου αρκεί!!
Σ'ευχαριστώ...και για τα τραγουδάκια :)))

Φιλιά μελαγχολικά αλλά Σαλονικιώτικα :)))

jeminis είπε...

Αγάπης φώς μείνε εκεί ψηλά!!!!!
Ποτέ μη σβύσεις...