Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!






Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου το


άρωμα των Χριστουγέννων μου


ξυπνά τις πιο γλυκές αναμνήσεις.


Χρώματα,


Φώτα,


Αγκαλιές,


Ευχές,


Μάτια που λάμπουν και


βλέμματα γεμάτα αγάπη!!




Όλα να με αγγίζουν γλυκά και να με μεθούν την μέθη της τρυφερότητας!!!


Ήχοι και χαμόγελα και αρώματα ποτίζουν την ψυχή μου και εγώ χορεύω

στον ρυθμό τους!!!




Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα θα ξανά έβαφα γαλάζια την θάλασσα…..




Ευτυχισμένα Χριστούγεννα


σε κάθε γωνιά της


γης!!!


Ευτυχισμένα Χριστούγεννα στις καρδιές όλων!!!


Ευτυχισμένα Χριστούγεννα


Σε σένα


Σε μένα


Σε εκείνους


Σε όλους!!!!!!




53 κίτρινα φύλλα:

b|a|s|n\i/a είπε...

ευτυχισμένες γλυκές στιγμές!
να ποτίζεις/σαι πάντα με αρώματα και χαμόγελα που βάφουν την θάλασσα γαλάζια. καλές γιορτές σε σένα. στην ψυχή που είναι δίπλα σου. σε όλους. με υγεία και αγάπη. με βλέμματα, ανάσες, στιγμές αληθινές, μοναδικές. φιλιά πολλά! βασίλης ;)

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΟΙΞΕ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ Μ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!!!!!!!

Μαρια Νικολαου είπε...

Όσο δύσκολες κι αν είναι οι μερες μας , τα Χριστουγεννα παντα ήταν και είναι και για μενα η πιο αγαπημένη γιορτή.
ΜΙα νότα αισιοδοξίας
Να σαι καλα , να περασεις υπεροχα , ήρεμα και ομορφα με οσους αγαπάς

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

jacki είπε...

Καλά Χριστούγεννα σε όλους.. Χαμόγελα και ευτυχία στη ζωή σου.. Σου πάει το χαμόγελο..
Χρόνια πολλά και από εδώ για τη γιορτή σου καλό μου. Να έχεις ότι ποθείς.. Θα τα πούμε και από κοντά.
Φιλιά..

Bουλα. είπε...

Καλά Χριστούγεννα για όλους,για σενα και όσους αγαπάς Αναστασία!!!Μέρες χαράς...ας της ζήσουμε για λίγο λοιπόν..Καλημέρα!

fish eye είπε...

Εύχομαι σε όλους σας χρόνια πολλά και καλά. Χαρούμενα Χριστούγεννα κοντά στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Με πολλές μυρουδιές και γεύσεις. Κυρίως από Ζωή!

Ανώνυμος είπε...

Ας ανάψουμε πολλές μικρές φωτιές στις καρδιές μας Αναστασία σου, να κάψουμε τον κόσμο, να σταματήσουμε να τρέμουμε μέσα στο κρύο των ημερών.

Εύχομαι να βρεις αυτά που πραγματικά ποθείς μέσα στα πλαίσια που ποθείς ... Καλές Γιορτές

zoyzoy είπε...

Το άστρο των Χριστουγέννων να φωτίζει πάντα τη ζωή σου χαρίζοντας την αγάπη,το χαμόγελο, τη γαλήνη που ξέρεις να μεταδίδεις και στους γύρω σου.
Καλλές γιορτές να'χεις.

eva είπε...

Χρόνια πολλά, Αναστασία μου, με υγεία, ειρήνη και προσωπική ευτυχία!

Πολλά φιλιά :)

e-ioannis είπε...

Σου ευχομαι να περασεις τα καλυτερα χριστουγεννα που περασες ποτε

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλές Γιορτές και πολύχρωμα όνειρα.....Φιλιά πολλά

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Σε όλους καλή μου!
Η αγάπη είναι ...μεταδοτική!

Να γευτείς τη μαγεία της γιορτής σου εύχομαι.....

Τα φιλιά μου όμορφο μικρό μου!

προφήτης είπε...

καλά χριστούγεννα...

καλησπέρα

Theogr ο κηπουρός είπε...

Ευχές πολλές από ♥ας
μαζί με άνθη τριανταφυλλιάς
αφήνω στο blog αυτό
τούτο τον γιορτινό καιρό
να είστε πάντοτε καλά
να ‘χετε αγάπη στην ♥
και θα τα λέμε από εδώ
και απ’ τον κήπο του Theo

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Αναστασία μου,
να βρεις την Άνοιξη σου εύχομαι
και
το Φως
Και νάναι για πάντα δικά σου!

Φιλιά γλυκά!!!

Roadartist είπε...

καλά χριστούγεννα αναστασία! με υγεία και αγάπη! να περάσεις όμορφα κοντά στα αγαπημένα σου πρόσωπα! ΦΙλάκια :))

Aristodimos είπε...

Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα θα ξανά έβαφα γαλάζια την θάλασσα…..

Καλά Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη και χαρα με τους ανθρώπους που αγαπάς...

Με αγάπη

Αρης

Ανώνυμος είπε...

Ναι γλυκειά μου! Ολα υπέροχα! Τρυφερά και μυρωδάτα, σαν γλυκό μαμάς χριστουγεννιάτικο.

Και τι υπέροχο τραγούδι.

Αγκαλιά κι ευχές... μόνο ευχές...

Καλά μας Χριστούγεννα

Τάσος Κάρτας είπε...

ΟΙ ΕΥΧΕΣ ας είναι στερεότυπα e-κλισέ
Η αγάπη e;iue να γίνει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ και ΑΛΗΘΙΝΗ
Πάντα άστρο λαμπρό να οδηγεί σε δρόμους φωτεινούς και καθαρούς την ακόρεστη επιθυμία μας για Ποίηση και Ζωή αληθινή
και ο Πόθος, περιπλανώμενος μάγος,
σμύρνα, χρυσό και λίβανο
να φέρνει στα δίχως τίτλο σώματα και στις παιχνιδιάρικες ψυχές μας

iLiAs είπε...

Ομορφες γιορτές να περάσεις, γεμάτες χαμόγελο!
Αγάπη και υγεία σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα! :)

Να εισαι καλα Αναστασία :)

Vany είπε...

Καλά να περάσεις!Να σου φέρουν οι γιορτές ότι και όποιον έχεις επιθυμήσει!Χρόνια Πολλά

Άρτεμις είπε...

Καλά Χριστούγεννα... Ζεστά και με ανθρώπους που αγαπάς...

Cassiel είπε...

Καλα Χριστουγεννα γλυκεια μου!! Σε σενα και σε οσους αγαπας και σε αγαπανε!! Σου ευχομαι να περασεις τις γιορτες σου διπλα στους αγαπημενους σου ανθρωπους!!

Πολλα φιλια

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

'ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΙ ΕΥΧΕΣ" ...ευχές μου, για σένα και τους αναγνώστες σου!!

Σε έχω σε ψηφοφορία.

Σε φιλώ.

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

eirini είπε...

Αναστασία μου, Καλά Χριστούγεννα!!! Τις θερμότερες ευχές μου για υγεία και προσωπική ευτυχία!!!!

flash είπε...

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα κοριτσάκι μου... γεμάτα χρώματα, αρώματα, ευχές, αγκαλιές, Φως και Αγάπη!
Να χαμογελάς πάντοτε... με τα χείλη μα και με την καρδιά σου... να είσαι ευτυχισμένη!

Unknown είπε...

Καλα χριστούγεννα Λιμανάκι να περνάς καλά και να αγαπάς σου αφιερώνω το παρακάτω video
http://www.youtube.com/watch?v=s8jw-ifqwkM

Αθάνατος John Lennon...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ευτυχισμενα χριστουγεννα κοριτσι μου γλυκο!
ευχομαι ολοψυχα καθε επιθυμια σου να πραγματοποιηθει!
χαμογελα,αρωματα και χρωματα να φερουν τα φετινα χριστουγεννα!
κοιτα το αστρο και ευχησου!!!

την αγαπη μου και τα φιλια μου σου αφηνω!!!

Adonios GK είπε...

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα!
Ό,τι καλύτερο εύχομαι για σένα και την οικογένειά σου.
Να είναι η Νέα Χρονιά δημιουργική γεμάτη ευεργεσίες και χαρμόσυνα νέα για εσένα και τους δικούς σου.

Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα!
;)

Klearchos είπε...

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα και σε σένα, Αναστασία!

Σπύρος Μπένος είπε...

Απόψε γινόμαστε μικροί τότε που τα δώρα μας δίναν πραγματικά τη χαρά.
Κράτησε τη στιγμή και ζήσε υπέροχα Χριστούγεννα.

Leviathan είπε...

kala Xristougenna na exeis!!!!!!!igeia kai eutixia se sena kai autous pou agapas!!!!filia kavaliotika!! :)

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Χρόνια πολλά Αναστασία.
Καλά Χριστούγεννα να περάσεις και μια νέα όμορφη χρονιά να ξημερώσει εύχομαι.

HaLiaS είπε...

ξημερώνει χριστούγεννα.
διαβάζω το κείμενο σου.
φυλάκισα εικόνες, ήχους, αρώματα.
κλείνοντας τα μάτια νομίζω πως θα ταξίδεψω χρόνια πίσω.
χριστούγεννα των παιδικών μας χρόνων.
θα συναντήσω τους ανθρώπους του τότε. θα ψάξω στις ψυχές μας τις πιο αγνές, τις πιο αυθεντικές.
και θα πάρω μαζί μου όλα τα σύνεργα για να γυρίσω να σας βρω και να ξεκινήσουμε το βάψιμο.
μας περιμένει δουλειά.
μα ξέρω πως δεν χάθηκε η τρυφερότητα.
κι αυτό θα είναι η δύναμη μας.
θα ξαναβάψουμε γαλάζια τη θάλασσα.
υγεία, αγάπη, χαμόγελα, ειρήνη, δικαιοσύνη σε όλον τον κόσμο.
και μια ζεστή αγκαλιά για όλα τα παιδιά του κόσμου.
να είσαι καλά αναστασία.

υ.γ.: συγγνώμη, αν και καθυστερημένος -συχνό φαινόμενο- χρόνια πολλά και για την γιορτή σου.

Σταλαγματιά είπε...

Ήρθα,
λίγο αργοπορημένη, λίγο ζαλισμένη καθώς το κόκκινο κρασί ο χορός και η μουσική σήμερα είχαν την τιμητική τους, μα με πολύ διάθεση και με την καρδιά γεμάτη από την αγάπη σας!!!
Καθότι αδειούχα τις μέρες αυτές με βλέπανε πιο συχνά τα μαγαζιά και τα διάφορα καφέ παρά το σπίτι.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω τόσο μα τόσο πολύ όλους για τις ευχές σας,
που είστε πάντα εδώ !!
Σας ευχαριστώ θερμά που περάσατε και μου αφήσατε την σκέψη σας έστω και καθυστερημένα (μικρέ πρίγκιπα σε σένα πάει το υπονοούμενο-αστειεύομαι!)
Σας εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα να γεμίσουν την ψυχή με φως, τα μάτια με τόλμη και την καρδιά με δύναμη.
Ότι χορεύει δειλά δίπλα σας να σας παρασύρει σε χορό ευτυχίας και κάθε τι που ταξιδεύει να αγκυροβολήσει στην ζωή σας!!
Ευτυχισμένα Χριστούγεννα
@ Βασίλη (που γιορτάζεις σε λίγες μέρες, θα σου ετοιμάσουμε πάρτι)
@ Παπαρούνα μου
@ Μαρία
@ Γλυκιά μου jacki
@ Βούλα
@ Φεγγαρένια
@ Οδοιπόρε
@ zoyzoy
@ Ευαγγελία
@ Ιωάννη
@ Έλενα
@ Ομπρελίτσα μου
@ Προφήτη
@ Κηπουρέ με τις ξένες γλώσσες :)))
@ Γλαρένια μου
@ Λίτσα
@ Roadartist
@ Άρη
@ Freedoula
@ Τάσο
@ Ηλία μου
@ Vany καλώς σε βρίσκω
@ Creep καλώς ήρθες !!
@ Καλη μου cassiel
@ Κώστα μου
@ Ειρηνούλα μου
@ Flash μου
@ Ταραξία της πλατείας :)))
@ Νεραιδούλα μου
@ Αντώνιε
@ Klearche καλώς ήρθες
@ Σπύρο
@ Σοφοκλή με τα Καβαλιώτικα φιλιά :)))
@ Κωνσταντίνε
@ Και τέλος μικρέ πρίγκιπα των παραμυθιών και των άστρων !!

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Σπύρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ :)!!! ΑΡΚΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ :)!!!! ΦΙΛΙΑ ...

Άθεος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Leviathan είπε...

epitelous ir8an ta Xristougenna!!!!!!!!!!!!!na peraseis teleia simera!!!filia polla!!!!

jk in your life είπε...

KAΛΗΜΕΡΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ.ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ GMAIL ΚΑΙ ΕΒΡΙΖΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η GOOGLE.META OTI EINAI KAΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΒΗΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΕΛΕΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ.ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ.ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΒΗΣΤΕΙ;

Σταλαγματιά είπε...

@ Σπύρο σ'ευχαριστώ πολυ για τις ευχές σου.
Εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα να σηματοδοτούν την αρχή σε επιτυχίες αγάπη και όνειρα!!!
Χρόνια πολλά

@ Άθεε χρόνια πολλά
ευχαριστώ και για το e-mail

@ Jk in your life,
δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε, για να σου κλείσουν το ιστολόγιο θα πρέπει να το έχουν αναφέρει πολλά άτομα ως ακατάλληλο.
Στην δικη οου περίπτωση όμως δεν νομίζω να έγινα κάτι τέτοιο.
Έλεγξε μήπως κάποιος "φίλος" σου έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σου και το έκανε αυτό.
Ακόμη κι αν σου κλείσουν το ιστολόγιο δεν θα σε έβριζαν σε καμία περίπτωση.
Γιαυτό έλεγξε ποιοι έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό σου.
Μην στεναχωριέσαι ψάξε να βρεις τι έγινε
Το είδα ότι έλειπε το ιστολόγιο σου και μου ειχε κάνει εντύπωση.
Να ανοίξεις νέο αν δεν καταφέρεις να βρεις τι έγινε.
Σε φιλώ και σου εύχομαι ευτυχισμένα Χριστούγεννα

Σταλαγματιά είπε...

Ουπς Σοφοκλή σε ξέχασα :))))
Καλό φαγοπότι σήμερα, ότι δεν έφαγα εχθες το κράτησα για σήμερα και μελομακάρονα :))))
Χρόνια πολλά

kryos είπε...

Χρόνια Πολλά καλή μου με υγεία χαρά κι ευτυχία!!!

Χαίρομαι που το τελευταίο διάστημα το χαμόγελο επέστρεψε στο πρόσωπο σου...όλο και πιο συχνά....εύχομαι να μείνει παντα εκεί αληθινό και ζωντανό.... να πηγάζει από την όμορφη ψυχή σου !!!

Να περάσεις υπέροχα !!!

Φιλιά !!!

mirca είπε...

ευχομαι το ιδιο και σε σενα Αναστασία μου!!!!


Να περάσεις υπέροχα και πάνω απ' όλα υγεία στα σπιτικά μας!!!!

Unknown είπε...

δυο τραγούδια για χρόνια πολλά
του τουρνα
2009μχ
άνθρωπε αγάπα

φιλί αγνό σαν τα παιδικά μας Χριστούγεννα
το 2009 με ηχους .. χαμόγελα και αρώματα να ποτίζουν την ψυχή σου ευχάριστα

Artanis είπε...

Αναστασία μου χρόνια σου πολλά, καλές γιορτές και το 2009 να σου φέρει ό, τι επιθυμείς...Φιλιά πολλά...

SDRyche είπε...

Τώρα εγώ να ευχηθώ (κι από εδώ) καλές γιορτές ή είμαι αδιακαιολόγητα καθυστερημένος;
Καλή συνέχεια αυτές τις μέρες με κόκκινο κρασί, μουσική και χορό!
Φιλιά!

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλέ μου krye
χρόνια πολλά σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα.
Κάθε ευτυχία σου εύχομαι και ότι πραγματικά κάνει την καρδιά σου να χτυπά να βρει την θέση του στην ζωή σου!!!
Όσο για το χαμόγελο, πάντα μα πάντα υπήρχε και θα υπάρχει απλά κάποιες στιγμές το ξεχνάω,για λίγο όμως για πολύ λίγο :)))

@ Γλυκιά μου micra
σ'ευχαριστώ από καρδιάς το ίδιο εύχομαι και για σένα.
Υγεία ευτυχία και πληρότητα !!!

@ ΑΣΤΕΡΗ,

"Αν θες τραγούδια όμορφα ν' ακούσεις, ήλιε μου
την καρδιά μου ν' ανοίξεις
Αν θες λουλούδι γύρω σου ν' ανθίσει,
το θυμό άσ' τον όλο να σβήσει

Άνθρωπε αγάπα, τη φωτιά σταμάτα
και τη δύναμή σου δώσ' την στο φιλί σου"

επέλεξες υπέροχα κομμάτια όπως και το 2009,
πως θα είναι ο κόσμος μας πως θα είμαστε εμείς το 2009,
αναρωτιόταν έτσι;
Τώρα ξέρουμε αλλά δεν θέλουμε να το λέμε :)))
Χρόνια πολλά με ότι ποθείς!
Φιλί γλυκό σαν τα μελομακάρονα και το κόκκινο κρασί :))

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου Artanis,
χρόνια πολλά !!
Καλή αρχή στην επιλογή σας αυτή εύχομαι να βρείτε ότι περιμένετε και ακόμη περισσότερα !!!
Πολλα γλυκά φιλια

@ Sdryche,
Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου (και από εδώ) είσαι αδικαιολόγητα καθυστερημένος αλλά σε συγχωρώ (πως αλλιώς) !!
Κόκκινο κρασί, μουσική και χορός θα ακολουθήσουν και σήμερα εν όψη των ημερών ξεφεύγουμε λίγο :)))
Θα ακολουθήσω τις νότες και για σένα απόψε μια που σε έχουν κλεισμένο εκεί μέσα (δεν ντρέπονται λίγο) :))))
Χρόνια πολλά
χρόνια γλυκά
χρόνια μεθυστικά σαν κόκκινο κρασί!!!

Και γρήγορα καλός πολίτης (υπομονή, έχεις δρόμο ακόμη, ψαράκι είσαι ακόμη ή μάλλον χελιδονόψαρο) :))))

Σε φιλώ!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ.ΕΚΑΝΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Ο ΑΑΤΟΝ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΛΩ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΟΛΟΥΣ.

Ο JK ΕΙΜΑΙ.

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Αφού τόσο πολύ αγαπάς αυτή τη γιορτή Αναστασία, σου εύχομαι να είναι για σένα η κάθε μέρα Χριστούγεννα και μέσα σου και έξω σου. Χρόνια πολλά και Όνειρα πολλά...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΝΟΙΞΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.
Ο JK ΕΙΜΑΙ.

Σταλαγματιά είπε...

@ Μικρέ μου Σκρουντζάκο καλορίζικο το νέο σπιτικό.
Σε επισκέφτηκα ήδη και χαίρομαι που ήρθες ξανά!!!

@ Φαίδων σε ευχαριστώ πολυ για τις ευχές,
ναι λατρεύω τα Χριστούγεννα γιατί η καρδιά μου πλημμυρίζει αγάπη.
Περισσότερη τις μέρες αυτές και αυτή είνα ευτυχία για μένα!!!
Χρόνια πολλά!!!