Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Πες μου όσα θες παραμύθια μ' αγάπησε με στ’ αλήθεια. .....





Μη με κοιτάς μες στα μάτια
θα δεις μια αλήθεια κομμάτια,
θα δεις και ό,τι σου κρύβω
και το πολύ και το λίγο.










Μη με κοιτάς είναι ψέμα
που μοιάζει τόσο με σένα.
Πες μου όσα θες παραμύθια
μ' αγάπησε με στ’ αλήθεια.










Διψάω για πατρίδα κι όχι μια απλή στεριά
κι ας χάνω μια παρτί
δα ζητάω κι άλλη μια.
Τι να σου πω για μένα και να μη φοβηθείς
τα φώτα είναι σβησμένα,
δε θέλω να με δεις.







42 κίτρινα φύλλα:

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

'Οταν αγαπάς και σ΄αγαπούν (το ιδανικοτερότερο...)το ο κόσμος είναι στα πόδια σου.

Κι αποκτάς πατρίδα,κερδίζεις παρτίδα (κυρίως αυτή του έρωτα) κι όα τα παραμύθια σου γαίνονται αλήθεια.

την πολύ καλησπέρα μου.

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Τώρα τελευταία γράφεις πολύ καλά,δυνατά,αισθαντικά με ψυχή.
*

ταξίδεψε την,
χάρισε της απλόχερα το όνειρο,
δεν είναι πέρα από τα θέλω της.

Κάντο με σεβασμό και επίγνωση.
Γιατί, ποιος σου είπε κουφιοκέφαλε,
πως τα όνειρα έχουν γυρισμό?

Καλό βράδυ

eirini είπε...

Τραγουδάρα! Μπράβο Αναστασία, μου έφτιαξες το απόγευμα!
Σε φιλώ γλυκά!!!

Τρελλαίνομαι για Χατζηγιάννη!

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Α ρε ο Χατζηγιάννης... Όλα τα λεφτά.. Και οι αναρτήσεις σου πάντα τέλειες!

Φιλάκια αγάπη μου!

Μαρια Νικολαου είπε...

Κανείς που ξερει να σου λεει παραμύθια δεν ξέρει και να σε αγαπήσει..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος
τα άλλα λόγια είναι όλα περιττά ....
:-)
"Δυνατό" τραγούδι!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Artanis είπε...

Ωραίοτατο...Ποιος θα σου το μελοποιήσει; Επειδή με μια ωραία δυνατή μουσική, θα αναδεικνυόταν περισσότερο...
Καλό βράδυ Αναστασία μου...

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Γλυκειά Αναστασία,
τα παραμύθια πάντα κρύβουν αλήθειες δυνατές, αρκεί να μπορούμε να ερμηνεύουμε σωστά τις αλληγορίες τους.

Πύρινα φιλιά
Προμηθεύς Δεσμώτης

Τάσος Κάρτας είπε...

Κι αν σου μιλώ με παραμύθια...
Είναι γιατί η αγάπη δεν κουβεντιάζεται...

Σταλαγματιά είπε...

To gast έκανε πάλι το θαύμα του,
παίζει το τραγούδι όποτε θέλει!!!!
Δεύτερη επιλογή ανάρτηση βίντεο.

:(((

Σταλαγματιά είπε...

@ Κώστα,
όλος ο κόσμος στα πόδια σου όταν αγαπάς και σ'αγαπούν,
ζεις το πιο όμορφο παραμύθι!!!
Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που άλλαξες τους στίχου!!!
Καλό ξημέρωμα

@ Κωνσταντίνε μου τα όνειρα έχουν μια πορεία,
δεν γυρίζουν ποτέ πίσω,
αν τα χάσεις τότε θα είναι για πάντα!!!!
Γλυκό ξημέρωμα

@ Ειρήνη μου είναι μερικά κομμάτια που από την πρώτη στιγμή που τ ακούς γίνονται ένα με σένα.
Όταν πρωτοάκουσα αυτό ήταν σαν να το έγραψαν για μένα!!!
Αχ το σκασμένο όμως gcast δεν το παίζει τώρα κι έτσι έβαλα το βίντεο.
Καλό σου ξημέρωμα

Σταλαγματιά είπε...

@ Χριστινάκι μου,
μπορεί να είναι εμπορικά τα τραγούδια του αλλά ποιος το λογαριάζει,
μου αρκεί που με εκφράζει την δεδομένη στιγμή και μέσα από την φωνή του ξυπνάει αισθήματα.
Σε φιλώ γλυκά

@ Μαρία μου όταν τα παραμύθια έχουν ευτυχισμένο τέλος είναι αρκετό,
η ζωή όμως είναι παραμύθι;
Και τα αισθήματα;

@ Καλέ μου γλάρε,
τι σημασία έχει αν υπάρχει έρωτας,
υπάρχει μόνο στην καρδιά και αυτό ίσως δεν φτάνει...
Σε φιλώ γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ Artanis μου δεν φταίω εγώ το gcast την έκανε την δουλειά,
ορίστε με πρόδωσε δεν άκουσες την μουσική.
Οι στίχοι είναι από το τραγούδι του Χατζηγιάννη αλλά τι σημασία έχει,
τα τραγούδια γράφονται για να εκφράζουν συναισθήματα και τότε είναι σαν να τα γράφουμε εμείς.
Καλό ξημέρωμα γλυκιά μου

@ Λίτσα μου,
αν δεν υπήρχανε τα παραμύθια η ζωή μας θα ήταν μονότονη κι ας τα παρερμηνεύουμε καμιά φορά!!

Θα σε καταλάβαινα και χωρίς το παλιό σου όνομα - από τα πύρινα φιλιά της "υπογραφής" σου!

@ "Κι αν σου μιλώ με παραμύθια...
Είναι γιατί η αγάπη δεν κουβεντιάζεται..."

Πάντα ποιητικός ο λόγος σου Τάσο
και πάντα αγγίζεις φλέβα !!

fish eye είπε...

υπαρχει πιο ομορφο απο το οταν το παραμυθι γινεται σταλες ανταλλαγης ψυχης και καρδιας;

σου το ευχομαι ολοψυχα

Ανώνυμος είπε...

"Τι να σου πω για μένα και να μη φοβηθείς
τα φώτα είναι σβησμένα,
δε θέλω να με δεις"

Νομίζω ότι είναι ιδανικό το κλείσιμο του τραγουδιού. Αν ξεπεραστεί αυτός ο σκόπελος, όλα είναι πιο εύκολα μετά...

Καλό βράδυ Αναστασία

ΚΙΡΚΗ είπε...

Θα το πω με μαντινάδα:
όταν σε γένναγε ο Θεός
ήταν νύχτα ακόμα,
γι' αυτό στα μάτια σου' βαλε
του ουρανού το χρώμα...
Και στο blog
μια νοσταλγία απέραντη
διατρέχει την ψυχή σου
και ιστορία ολόκληρη
αφήνει η γραφή σου...

Εξαιρετικά αφιερωμένα

jacki είπε...

Μα με τα παραμύθια μας αποκοιμίζουν για να μη βλέπουμε το ψέμα και την απιστία. Να κοιμηθούμε για να κανουν τη δουλειά τους. Όχι άλλα παραμυθάκια καλή μου. Να σ αγαπάει και να σου λέει μόνο την αλήθεια.
Καλημέρα και ζεστό φιλάκι.

flash είπε...

Kαλημέρα Αναστασία μου!
Πολύ ωραίοι στίχοι, πρώτη φορά τους ακούω εδώ σε σένα... αν δεν έχα και σένανε... :))
Όμορφοι πραγματικά! Και το ποστ πολύ όμορφο έτσι όπως το έφτιαξες!
Έτσι, πάντα να ζητάς και άλλη μια... όλα να τα ζητάς... όσα χρειάζεσαι για να πάψεις να διψάς... και τίποτα λιγότερο.
Φιλιά πολλά!... και ευχαριστώ που μου σύστησες έτσι όμορφα το κομμάτι!

Ανώνυμος είπε...

θελω να ακουω παραμυθια..
θελω να φανταζομαι,να ονειρευομαι μαζι σου,να μου κανεις τα μαγικα σου,μα ολα αυτα μονο στον κοσμο της αγαπης σου θελω να τα ζω....αλλιως πονανε......

κοριτσι μου αν και παντρεμενη ειμαι φουλ ερωτευμενη με τον αντρουλη μου και βρισκω κομματια του εαυτου μου στις αναρτησεις σου!!!!!!

? είπε...

είναι καιρός το ψέμα και τα παραμύθια να δώσουν τη θέση τους στην αλήθεια.Κι έτσι θα έρθει και η αληθινή αγάπη, κοιτώντας στα μάτια.Καλημέρα!

προφήτης είπε...

η ζωή είναι "παραμύθι" με αισθήματα που την κάνουν να δείχνει ότι δεν είμαστε απλοί πρωταγωνιστές, αλλά αυτοί που κερδίζουν την αφετηρία τους...
και αν είναι παραμύθι πάλι θα το έφερνα τη συνέχεια...
για να μάθω να ζω με ανύπαρκτους κανόνες...

καλησπέρα

υ.γ.: ωραίο τραγούδι

Σταλαγματιά είπε...

@ Φεγγαρένια μου,
τίποτε δεν είναι ομορφότερο από δυο καρδιές που χτυπούν στον ίδιο ρυθμό,
το πιο όμορφο παραμύθι που παίρνει μορφή!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ

@ Οδοιπόρε όταν μπορείς να μοιραστείς τις αλήθειες σου,
όταν μπορείς να ακουμπήσεις τους φόβους και τις πληγές σου σε εκείνον που γίνεται κομμάτι σου τότε τα φώτα όλα θα μένουν πάντα αναμμένα.
Καλό σου βράδυ

@ Κίρκη
σ'ευχαριστώ πολύ για την όμορφη μαντινάδα,
έχεις κάποια σχέση με την Κρήτη;
Λατρεύω τις μαντινάδες και την όμορφη Κρήτη.
Καλώς σε βρίσκω

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου jacki,
όσο όμορφα κι αν ντύσουν τα παραμύθια η αλήθεια θα βγει στην επιφάνεια .
Δεν μου χρειάζονται τα ψεύτικα παραμύθια αλλά τα παραμύθια εκείνα που τα ζεις γιατί ζεις το όνειρο!!!
Μα αλήθεια αναρωτιέμαι αγαπάνε οι άνθρωποι πια;
Γλυκιά καληνύχτα για σένα!!

@ Καλή μου flash,
δεν μπορώ να ζήσω με τίποτε λιγότερο από το απόλυτο και δυνατό!!!
Το τραγούδι αυτό το έχω ακούσει ούτε θυμάμαι πόσες φορές :))))
Καλό σου βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου παπαρούνα,
είσαι τόσοοοοοοοο τυχερή,
πραγματικά είναι τόσο δύσκολο να βρεις έναν άνθρωπο που θα ζήσετε μαζί το δικό σας παραμύθι, εκείνο που θα σε κάνει να χαμογελάς χωρίς λόγο που θα νιώθεις την καρδιά σου να φτερουγίζει στην κάθε του λέξη!!!
Να ζήσετε έτσι αγαπημένοι παντοτινά καλή μου!!!!

@ Νίκο μου,
δεν φοβάμαι την αλήθεια και μου αρέσει να κοιτάω τους άλλους πάντα στα μάτια!!!
Δεν ξέρω αν υπάρχει πια κάποιος που μπορεί να το αντέξει αυτό!!
Καλό σου βράδυ

@ Προφήτη,
εμείς είμαστε εκείνοι που θα ορίσουμε την ζωή μας,
παντού υπάρχουν επιλογές,
δεν είμαστε απλά πρωταγωνιστές λοιπόν αλλά κι εκείνοι που θα διαλέξουν το τέλος του παραμυθιού, όποιο κι αν είναι.
Καλό σου βράδυ και καλώς σε βρίσκω

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μερικα παραμυθια ειναι αληθινα...
μα η αγαπη απο μονη της φτιαχνει τα καλυτερα...
εκεινα που δεν εχουν λογια...εχουν μονο βλεμματα και αγγιγματα...
κι αυτα φτανουν...

αλλη μια φορα αισθαντικη!
πολλα νεραιδενια φιλια γλυκια μου!!!

Μαργαρίτα είπε...

..."δεν θέλω να με δεις"!!!

Πολύ όμορφο Αναστασία μου,
αχχχ..λατρεύω τον Χατζηγιάννη!!! :)

Καλή σου μέρα καλή μου ***

Σπύρος είπε...

Πολυ ομορφο..καλη σου μερα :)

Theogr ο κηπουρός είπε...

Στην αγάπη μοιράζεις τον εαυτό σου
με αυτό που λες άλλο μισό σου,
μέσα στο βλέμμα του ταξιδεύεις
και από την αγκάλη του αγναντεύεις,
το πέλαγος της υπομονής
τις ώρες της μεγάλης σιωπής.

τ2φ είπε...

έχω κάτι για 'σένα...

Εύα είπε...

Γεια σου Αναστασία...Ωραίοι στίχοι!
Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο και σου απαντώ.Πράγματι είναι καταπληκτικά αυτά τα τραγούδια...Πολλές φορές σκέφτομαι πως θα'θελα να ζούσα τότε...Αλλά είμαι πολύ μικρή...

Cassiel είπε...

Τελειο κοριτσι μου, τι πιο ωραιο πραγμα απο το ν'αγαπας και να σ'αγαπουν, η δυναμη της αγαπης ειναι η ισχυροτερη δυναμη και σ'αυτον τον κοσμο και στον αλλον...

Φιλια πολλα καλη μου

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Αναστασία μου πολύ όμορφο το τραγουδάκι. Και όσο για τα παραμύθια...τι να πω...μακάρι το τέλος τους να είναι κάθε φορά παραμυθένιο. Καλό βράδυ

jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ.

nikiplos είπε...

Πολύ ωραίο Αναστασία. Ξέρεις «η πιο γλυκιά πατρίδα είναι της Καρδιάς, που τ΄ άγια χώματά της πόνος και χαρά! Δεν έχω εγώ, άλλο φως και άλλον οδηγό…
Τα φιλιά μου

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου νεράιδα,
ένα βλέμμα μπορεί να σε γεμίσει αγάπη και ένα άγγιγμα να σε τοποθετήσει στον παράδεισο!!!
Μα αλήθεια αναρωτιέμαι αν τα μάτια πια ξέρουν να μιλούν και αν τα χέρια ξέρουν να χαράζουν πορείες ευτυχίας!!!
Εσύ ξέρεις από τα πιο γλυκά παραμύθια καλή μου!!!
Σε φιλώ γλυκά

@ Μαργαρίτα μου
κι εμένα μου αρέσει ο Χατζηγιάννης,
ειδικά αυτό το κομμάτι το έχω ακούσει άπειρες φορές!
Καλό βράδυ Μαργαριτούλα

@ Σπύρο μου σ'ευχαριστώ,
καλό σου βράδυ!!!

VagSiok είπε...

Τελικα νομίζω οτι τα τραγούδια ειναι εκεινα που λενε τις μεγαλύτερες αλήθειες..
Και μεσα απο αυτά και εμεις χτίζουμε τις δικές μας ιστορίες..
Καλο σου βράδυ..

Σταλαγματιά είπε...

@ Κηπουρέ μου επιτέλους ξεκουράζομαι από την πολύ δουλειά :))))))

Στην αγάπη δίνεις ψυχή,
δίνεις ζωή,
μοιράζεις στιγμές
ακούς τις σιωπές....

Θα πεις τον Άγιο Βασίλη να έρθει και σε μένα;


@ Trempe,
έχεις κάτι για μένα;
χμμ θα μπεις από την καμινάδα;

@ Μικρή μου Eva,
χαίρομαι που σε βρίσκω κι στον χώρο μου,
μπορείς να τα μάθεις όλα εκείνα τα τραγούδια που δεν πρόλαβες μα αξίζει να ακούσεις .
Καλό σου βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου cassiel,
όπως λέει και το τραγούδι:

Μόνο η αγάπη μπορεί τόσο ψηλά την ψυχή σου ν' ανεβάσει,
μόνο η αγάπη μπορεί να φτάσει εκεί που κανείς δεν μπορεί να φτάσει,
μόνο η αγάπη μπορεί σε μια στιγμή ό,τι θες να σου χαρίσει,
μόνο η αγάπη μπορεί να δώσει ζωή, μόνο η αγάπη μπορεί!

Σε φιλώ γλυκά

@ Έλενα,
ακόμη κι αν το τέλος είναι θλιμμένο αρκεί που έστω για λίγες στιγμές έζησες στο όνειρο του!!
Καλώς σε βρίσκω

@ Jk in your life,
τα πιο καλά κρυμμένα μυστικά βρίσκονται στων παραμυθιών την δύνη !!
Καλό μήνα και καλώς ήρθες

Σταλαγματιά είπε...

@ "Καθένας είναι ένας που σύνορο πονά
κι εγώ είμαι ένας κανένας που σας σεργιανά"
Από τα ωραιότερα κομμάτια είναι αυτό και η ερμηνεία του Παπάζογλου μοναδική.

Η πιο γλυκιά πατρίδα είναι η καρδιά,
έχεις δίκιο Nikipe μου,
μα εύχομαι οι γιορτές να σε βρουν στην πατρίδα της καρδιάς σου!!

Σε φιλώ γλυκά

@ Vagsiok,
με το τραγούδι κάνεις τον πόνο σου χαρά,
ότι σε πονά το τραγουδάς με την ελπίδα να ξεχάσεις!!

Πως είναι ο φίλος μας Μιχάλης;

Καλό σου βράδυ

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Θα ήθελα να μου απαντήσεις και στο ερωτηματολόγιο που δεν είχα προλάβει να αναρτήσω.

Σε ευχαριστώ θερμα για τα καλά σου λόγια.

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Εχω περίεργο βράδυ... σκέψεις με τριγυρνούν... φόβοι... με γλύκανες... ευχές κάνς τώρα μέσα μου... να ημερέψω

Σταλαγματιά είπε...

Γλυκιά μου freedula έχω περάσει πολλά περίεργα βράδια,
βάζω μουσική και αφήνω τις σκέψεις μου να με τυλίξουν με το πέπλο τους...και τότε η νύχτα γίνεται ακόμη πιο περίεργη....