Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Για σένα.....



Δεν με νοιάζει αν λες αλήθεια
Ή ψέματα.
Δεν με νοιάζει αν είναι σκόρπιες λέξεις όλα αυτά
Χωρίς ουσία.
Μου αρκεί που μιλάς,
Μου αρκεί που μιλάς σε μένα.
Με χρώματα,

Με νότες,
Με μελωδίες απουσίας.
Μιας γιγάντιας απουσίας που καλύπτεις μόνο εσύ!
Δεν θέλω υποσχέσεις,
Δεν θέλω να μου υποσχεθείς τίποτε.
Τις φοβάμαι τις υποσχέσεις
Μην πεις τίποτε σε παρακαλώ.
Άφησε με να φαντάζομαι
Και να ελπίζω πως υπάρχεις,

Έτσι όπως είσαι.
Χωρίς προσδοκίες,
Χωρίς δεσμεύσεις.
Άλλωστε είμαστε τόσο μεγάλοι πια για ουτοπίες.
Άφησε με μόνο να σε αγγίζω σαν άνεμος,

Τα βράδια.
Τότε που όλα σιγούν τόσο παράξενα,
Τότε που η μοναξιά γιγαντώνεται μέσα μου,
Τότε που θεριεύουν οι φόβοι μου.
Τότε που σε έχω ανάγκη πιότερο από πο
τέ.
Άφησε με να γεμίζω το δωμάτιο με φρούδες παρουσίες.
Από τις νότες που στέλνεις,
Από τα λόγια σου!
Ακόμα κι αν είναι ψεύτικα.
Δεν με νοιάζει, αρκεί που υπάρχεις έστω κι έτσι αβέβαια
.
Έστω και με τα δευτερόλεπτα που ζω ότα
ν εσύ το θέλεις….

2 κίτρινα φύλλα:

HaLiaS είπε...

είχα καιρό να ακούσω και να διαβάσω κάτι ταυτόχρονα και να το απολάυσω τόσο...
στην αλήθεια σου χάθηκα
έγινα μικρός
ανώριμος να αντιδράσω
ανίκανος να απαντήσω
στον εαυτό μου τα πως, τα γιατί, το πότε.
δεν ξέρω αν μεγάλωσα για ουτοπίες...
φοβάμαι πως δεν θα συμβιβαστώ όμως με το ψέμα...
και θα συνεχίσω να με τιμωρώ.

el corazón.... conoce el dolor

Σταλαγματιά είπε...

...μην συμβιβαστείς ποτέ με το ψέμα....στις ουτοπίες μην βουλιάξεις...η αλήθεια μας πονά, μα ποιος δεν ξέρει από πόνο!!!
Ποιος δεν έχει γνωρίσει το δάκρυ, τα βράδια κρυφά να πνίγεις τους λυγμούς μην σ'ακούσουν τ'άστρα...

ένα κόκκινο τριαντάφυλλο για σενα βουτηγμένο στην αλήθεια σου...

...ευχαριστώ...