Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

Γιατί...έφυγες..


Ξημερώνει κι εγώ νιώθω την καρδιά μέσα στο στήθος μου να χτυπά βαριά,
σχεδόν με το ζόρι.
Περπατώ μέσα στο άδειο δωμάτιο αγγίζοντας όσα άφησες πίσω.
Σκαλίζοντας σχεδόν βασανιστικά τις πληγές που ακόμα αιμορραγούν.
Θέλω να φωνάξω δυνατά το όνομα σου με την ελπίδα πως θα με ακούσεις και θα γυρίζεις πίσω.
Όπως τότε , τα βράδια εκείνα που ξυπνούσα τρομαγμένη και σε έψαχνα, άπλωνα το χέρι μου και έβρισκα το δικό σου.
Πάντα δίπλα.
Βυθιζόμουν στην αγκαλιά σου κι εσύ μου ψιθύριζες ….
«σ΄ αγαπώ μην φοβάσαι»
Τώρα είμαι εδώ χωρίς εσένα ………..και φοβάμαι,
τρομάζω, απελπίζομαι.
Τώρα είμαι εδώ και τα άδεια μου χέρια στέκουν παγωμένα, πονάνε από την έλλειψη σου, μια απουσία που την νιώθω σαν σωματικό πόνο.
Περνάνε οι μέρες , τρέχουν τα λεπτά και εγώ μένω πίσω κοιτάζοντας παλιές φωτογραφίες, ανασκαλεύοντας μνήμες.
Γιατί έφυγες, πως μπορώ και υπάρχω ακόμα!
Αν ήξερες πόσα ήθελα να σου πω, αν μπορούσες να καταλάβεις την πάλη που γίνεται μέσα μου.
Τι να σου πω, τι θα μπορούσα πρώτα από όλα να σου πω!
Κρυώνω και φοβάμαι, χωρίς εσένα νιώθω ένα απέραντο κενό.
Δεν μπορώ να γυρίσω το χρόνο πίσω, δεν μπορώ να αλλάξω όσα γίνανε και αυτό με πονάει πιο πολύ……..δεν μπορώ να σε πείσω πως τίποτε δεν άξιζε περισσότερο….από σένα….από αυτά που νιώθω για σένα.
Και δεν σου είπα ποτέ τίποτα, πόσο μετανιώνω!
Κάθε μέρα κάθε ώρα.
Δεν σου είπα ποτέ πόσο βαθιά, πόσο σπαραχτικά, πόσο απελπισμένα…….
Σ’αγαπω ………………άγγελε μου……………
Και μου λείπεις………….θησαυρέ μου
Δεν είμαι σίγουρη για πολλά πράγματα πια.
Είμαι σίγουρη μόνο ότι τις μέρες που έζησα δίπλα σου,
θα τις κουβαλώ για πάντα μέσα μου.
Κι είναι πολλές.
Δεν αφήνουν χώρο για πολλά άλλα πράγματα…
Η καρδιά μου είναι γεμάτη από σένα φτιάχτηκε μόνο για να αγαπά εσένα
Γύρνα.
Γύρνα, αν μπορείς να σταθείς απέναντί μου.
Γύρνα!
Δεν έχω άλλη αντοχή, δεν μου μένει άλλη αναπνοή.
Κι αν δεν μπορείς να καταλάβεις πως όλα αυτά υπάρχουν μέσα μου, τόσο βαθιά όσο βαθιά έχεις βυθιστεί στην καρδιά μου……..τότε να θυμάσαι πως θα είμαι εδώ…πάντα…
Να σε περιμένω και να σε ζητώ………όσο ξημερώνει και όσο νυχτώνει.
Θα είμαι εδώ.
Παντοτινά δική σου………….

0 κίτρινα φύλλα: