Σάββατο 17 Μαΐου 2008

Ιδιογράφως



Kατόπιν πρόσκλησης από τον nikiplo πήρα την μεγάλη απόφαση να εμφανίσω τον απαράδεκτο γραφικό μου χαρακτήρα.
είθιστε οι γυναίκες να κάνουν όμορφα γράμματα η τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση έχουμε.
Να που ήρθε η στιγμή να αποδείξω το αντίθετο.
Ευχαριστώ πολύ τον nikiplo για την πρόσκληση του. Κι εγώ με την σειρά μου καλώ σε αυτό το παιχνίδι τους. thoughts, memories_8umises , ελενα, Κωνσταντίνος π, protoplastos

... Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι:

Πάρε ένα στυλό και γράψε κάτι.Γράψε λοιπόν, σκανάρισέ το και ανέβασέ το στο blog σου. Ειδοποίησε για τη συμμετοχή σου " Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το:
http://autographcollectors.blogspot.com/

για το :
http://autographcollectors.blogspot.com/

24 κίτρινα φύλλα:

Ανώνυμος είπε...

Μα, τα γράμματά σου είναι υπέροχα!!!
Γιατί τέτοιος υποβιβασμός;

Σταλαγματιά είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ για την ευγένεια σου!!!!

nikiplos είπε...

Kalispera(Greenglish eneka apostasis)
Anastasia mallon 8eleis koplimenta, giati ta grammata sou einai yperoxa strwta ki exoyn mia morfi... ayth poy esy toys dineis...

Se eyxaristw pou antapokri8hkes sthn prosklhsh mou...

Kai ta logia sou? Mhn anhsyxeis, na deis pou grhgora o molyvenios ouranos 8a ginei galazios... Skepsou mono posa pragmata 8a kaneis tote...

Filia!!!

Σταλαγματιά είπε...

Nikiplo μου,
σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

...ο γαλάζιος ουρανός είναι η πολυπόθητη Ιθάκη...

και πάλι ευχαριστώ για την πρόσκληση,
καλό σου βράδυ,
να περνάς καλά ότι κι αν κάνεις!!!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

snifff snifff....

esi grafis omorfa mpravo sou...

an dis ta dika mou gramata tha niosis perifani gia ta dika sou...

''diavazontas omos tin monaksia sou sto xarti.''

eniosa ...
to pos geniete enas mikros theos:)))

''o enas ginete i pena...
o alos to xarti...
pantrevonte me to pnevma sou kai i agapi sou dimiourgi mesa apo to tipote tis monaksias tou...''

dasenia filia...

ektos ta gramata kai oi stixoi einai iperoxi. agkizoun.

Σταλαγματιά είπε...

Βασιλιά μου,
από τα βάθη της καρδιά μου σ ευχαριστώ.
Όσο για την μοναξιά...αχ τι να πω για την μοναξιά, όσοι κουρνιάζουμε στην αγκαλιά της γνωρίζουμε το σκληρό τη χάδι...

Σου στέλνω τα μοναχικά φιλιά μου!!!

artemis είπε...

Τα γραμματα της ψυχης σου ειναι καθαρα και ευδιακριτα σαν το γυαλη...μην κοιτας τη φαινεται στο χαρτι,το χαρτι ειναι λευκο εμεις το γεμιζουμε με το χρωμα της καρδιας μας,με το χρωμα του βασιλειου μας!!!

Σταλαγματιά είπε...

Artemi μου,
Έχεις απόλυτο δίκιο,
το χαρτί είναι απλά ένα λευκό τοπίο
Παίρνει ζωή από τα λόγια μας.
Αποτυπώματα ψυχής.
Κάτι σαν το δακτυλικό μας αποτύπωμα,
μας χαρακτηρίζει …

καλό σου βράδυ!!

faraona είπε...

Aναστασια
τα γραμματα σου ειναι παρα πολυ ωραια γιατι τα βρισκεις ασχημα?
Και γραφεις και πολυ καλα!
Καλη βδομαδα

Σταλαγματιά είπε...

faraona,
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Τα γράμματα μου είναι επιεικώς απαράδεκτα,
Αστειεύομαι.


Καλώς ήρθες !!!!

Μαργαρίτα είπε...

Αναστασία μου,

Θα συμφωνήσω πως τα γράμματά σου είναι πολύ ωραία!! Αλλά το περιεχόμενο του γραπτού σου, ακόμα ομορφότερο!! ;)

Καλή σου μέρα***

Σταλαγματιά είπε...

Μαργαρίτα μου,
Καλή σου μέρα και ευχαριστώ πολύ πολύ!!

neoinileias είπε...

είναι δύσκολος ο κόσμος,
μένει γυμνό το χέρι.
Στην παγωνιά της άδειας γωνιάς πέφτει το φως
Του φεγγαριού.
Εσύ που έχεις ταξιδέψει στης μοίρας τον αλλόκοτο
Χορό,
Πες μου,
πως ξημερώνει απόψε στην άδεια αυτή γωνιά….

φανταστικο...

ζαφορα είπε...

Χαίρομαι που σε βρήκα anastasia
Τι όμορφο blog είναι αυτό κοπέλα μου.
Φαίνεται εκεί στη Θεσσαλονίκη
είστε πολύ ρομαντικοί.
Μου άρεσαν τα φωτογραφικά θέματα
που χρησιμοποιείς.

Θα τα λέμε με αγάπη….!

Sideras είπε...

Έχεις όμορφο γραφικό χαρακτήρα, σπαθάτο ,θα έλεγα, με πυγμή….αλλά τα λόγια…η σημασία τους τόσο θλιμμένη …γιατί; Τι σου έχει κάνει….,η μοναξιά και ‘σένα.

Όπως και να έχει η μοναξιά είναι πηγή δημιουργίας, μέσα σε όλα τα άλλα. Αλλά τετράδιο, δεν το σκέφτηκα ποτέ . Άρα έχω τόνους, τόμους απ’ αυτή : )

Τις καλησπέρες μου ,αλμυρόγραφη Anastasia

Σταλαγματιά είπε...

Neoinileias ,

Σ΄ευχαριστώ πολύ είναι ότι ένιωσα διαβάζοντας
Τα λόγια της μαργαρίτας .

Καλώς ήρθες!!!

Σταλαγματιά είπε...

Ζαφορα,
Ο ρομαντισμός υπάρχει παντού αλλά ίσως και να έχεις
Δίκιο,
η Θεσσαλονίκη μας εμπνέει ρομαντισμό….

Ευχαριστώ που πέρασες και καλώς ήρθες !!!!

Σταλαγματιά είπε...

Sidera,
Καταρχήν να σου ξανά πω πως έχω ερωτευτεί εκείνο το
Τριαντάφυλλο…..

Όσο για την μοναξιά …είναι η μόνιμη έμπνευση μου.
Συνοδοιπόρος μου…..μου χαρίζει απλόχερα την αγκαλιά της
Κι ας προσπαθώ να την αποκρίνω.

Έχω γεμίσει τόσες κενές σελίδες, τόσα τετράδια που πια δεν θυμάμαι.

Καλώς σε βρήκα φίλε!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αναστασία, σε ευχαριστώ κι από δω για το όμορφο στιχοσχολιό σου, που άφησες στην σελίδα μου.. σου έχω απαντήσει..
Τα γράμματά σου, εκπέμπουν συναίσθημα μα και τόση μελαγχολία, μέσα στην ισορροπία που έχουν στο χαρτί.. Ειδικός δεν είμαι, απλά έτσι ένιωσα, κι ίσως να με επηρεάσανε και το περιεχόμενο των όσων επέλεξες να γράψεις. Η μοναξιά ομίχλη είναι, και δε σε αφήνει να δεις καθαρά. Πόσο κοντά σου βρίσκονται οι άνθρωποι με τους οποίους, μπορείς να μοιραστείς.. Ίσως ένα βήμα μόνο, προς την σωστή κατεύθυνση. Πως θα βρεις ποια είναι αυτή; ... Ρώτα την καρδιά σου... Αυτή ξέρει. :))
Ένα όμορφο απόγευμα να έχεις, γεμάτο ανθρώπους που σε αγαπάνε και τους αγαπάς! :))

Artanis είπε...

Τί όμορφα γράμματα! Καταπληκτικά...Και το κείμενο πολύ ωραίο, καλή μου..
Η μοναξιά είναι πολύ χρήσιμη καλή μου Αναστασία, σε κάνει καλύτερο άνθρωπο...Όποιον και να ρωτήσεις που έχει περάσει κάποιο καιρό μόνος του, θα σου πει, οτι γνώρισε τον εαυτό του καλύτερα και πως έμαθε να εκτιμά περισσότερο τις χαρές της ζωής...
Όλοι έχουμε περάσει κάποιες περιόδους της ζωής μας μοναχικά, αλλά κάποτε τις επιζητούμε κιόλας...
Να περνάς καλά, να έχεις ένα ωραίο βράδυ και μια υπέροχη εβδομάδα...
Φιλιά...

Σταλαγματιά είπε...

Ανεμοσκορπίσματα,
εύστοχα χαρακτήρισες την μοναξιά ομίχλη,
συχνά έτσι την νιώθω,
να μου κρύβει το φως της μέρας.
Και άλλες σαν λιμάνι έρημο...
Δίκαια λοιπόν αποτελεί πηγή έμπνευσης γιατί προκαλεί τα πιο έντονα συναισθήματα.
Σ ευχαριστώ που πέρασες!!!
Καλό σου βράδυ και να ξανά ρθεις.

Σταλαγματιά είπε...

artanis,
Ανήκω σε εκείνους τους ανθρώπους που η μοναξιά τους επιβλήθηκε.
Δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη της κι ίσως δεν το νιώσω ποτέ.
Συμφωνώ όμως πως σε κάνει καλύτερο άνθρωπο γιατί σου αφήνει τα περιθώρια να αναλογιστείς τις πράξεις σου και τα αποτελέσματα τους.

Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Καλό σου βράδυ

Autographcollectors είπε...

Μελαγχολικό αλλά όμορφο.
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου.
Το σημείωμά σου αναρτήθηκε στο blog "ιδιογράφως"

Σταλαγματιά είπε...

Autographcollectors,
Ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση