Πέμπτη 15 Μαΐου 2008


Στης φυγής το υγρό μονοπάτι,

Στης σιωπής τις άχρωμες νότες.

Γυρεύω την φωτιά που ακόμα καίει.

Γυρεύω λίγο από του χθες τη λήθη…

Στον δρόμο της επιστροφής καρφώνω
Την καρδιά μου.

Κοίταξε με ζητώ ακόμα… εκείνους που άφησα να ληστέψουν

Τα όνειρα μου..

14 κίτρινα φύλλα:

nikiplos είπε...

Καλημέρα... Το ξέρω, αλλά δυστυχώς δεν γίνεται... καμιά φορά πρέπει να φύγει κανείς και να περιπλανηθεί... να κάνει το ταξίδι του... Τότε να ανακαλύψει ότι θέλει την Ιθάκη... τον καπνό του σπιτιού του... Αν θα είναι αργά δεν ξέρω... Θα έχει διανύσει όμως το δρόμο του...

Σταλαγματιά είπε...

Φίλε μου nikiplo
Αυτό που αξίζει στην ζωή είναι το
Ταξίδι,
οι εμπειρίες που μας δείχνουν τελικά
Πόσο σημαντική είναι η Ιθάκη και αυτός ο
Γνώριμος καπνός του σπιτιού μας.
Χωρίς το ταξίδι όμως η Ιθάκη θα ήταν απλά
Ένας προορισμός…..

Να έχεις μια υπέροχη μέρα!!

Μαργαρίτα είπε...

... χαμένα όνειρα δυστυχώς
μπορεί να υπάρξουν...
ακόμα πιο λυπηρό όμως είναι
να μην κάνουμε καινούργια!!!

Ονειρέψου Αναστασία μου..
είναι το οξυγόνο της ζωής!!

Σε φιλώ**

Σταλαγματιά είπε...

Μαργαρίτα μου
τα όνειρα είναι καθρέφτης και φως της ψυχής.
Κινητήριος δύναμη...
Κάποια όμως γεννιούνται για να μείνουν μόνο όνειρα!!!

Για να μας δίνουν ώθηση μόνο να συνεχίσουμε.

Καλό σου βράδυ, μια και είναι περασμένες 12

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

@ Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το ποίημά σου με συγκίνησε. Αυτό σημαίνει ότι το ποίημά σου με πέτυχε κατάστηθα!

Σταλαγματιά είπε...

Φαίδων μου,
Σ΄ ευχαριστώ πολύ !!!
Συναισθήματα που με κατακλύζουν τα γράφω
Σε χαρτί σε μια προσπάθεια να τα εξαφανίσω…..

Ονειροφερμένος είπε...

Μια νύχτα.. μια στιγμή.. ένα όνειρο.. δυο φτερά.. η φυγή που σε κάνει να δακρύζεις.. η σιωπή που κάνει ακριβώς το ίδιο.. η φωτιά που αν σβήσει πάνω σου, αφήνει πληγή.. κοίταξε κατάματα αυτούς που σου κλέβουν τα όνειρα.. πόνεσέ τους μ' ένα βλέμμα.. κι ας τους αγαπάς ακόμη..

Σταλαγματιά είπε...

Ονειροφερμένε,
Από τα πιο όμορφα λόγια που
Έχω διαβάσει.

«η φωτιά που αν σβήσει πάνω σου, αφήνει πληγή..»

Έχω πλήρη γνώση αυτού του συναισθήματος….

Καλώς ήρθες ….και να περνάς!!

thesikaleon είπε...

πολύ όμορφο blog

καλησπέρες

Σταλαγματιά είπε...

Φίλε thesikaleon,
Σ΄ ευχαριστώ πολύ!!!

Καλώς ήρθες …

o βασιλιάς του δάσους είπε...

kamia fora i kardia zita na kanei diafora perierga....
poles fores sxizi ena komati tis apo tin athanasia kai tin xarizi stin eftixia kapiou alou....

einai isos o sporos tis mitrikis aftothisias.. stin alithini agapi.

Σταλαγματιά είπε...

Βασιλιά μου,
τις επιταγές της καρδιάς δεν τις ορίζουμε.
Λειτουργεί ερήμην μας,
Μας προστάζει και υπακούμε,
ίσως τελικά να είναι ο μόνος δρόμος
προς την εμπειρία.

Σοφά τα λόγια σου...

ευχαριστώ που πέρασες και θα σε περιμένω ξανά!!

artemis είπε...

Μην περνεις τιποτα απο το παρελθον ζησε το μελλον στο τωρα σου....
τα πρεπει σου να γινονται θελω σου με την αγαπη της καρδιας σου και οτι εσυ αγαπας!

Σταλαγματιά είπε...

Artemi μου,
Η ζωή είναι γεμάτη "πρέπει".
Αν μπορούσαμε αυτά τα "πρέπει" ´όπως είπες να τα μετατρέψουμε σε "θέλω" τότε θα ήμασταν πραγματικά ευτυχισμένοι.
Όσο για το παρελθόν, είναι το φως για να βαδίσουμε στο μέλλον.