Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Σάββατο..

































Γλυκό ξημέρωμα σε όλους !!!

44 κίτρινα φύλλα:

Aristodimos είπε...

Πολυ ομορφος ο τροπος που εβαλες τις σκεψεις σου ν αγγίζουν τις στάλες της βροχής και μας ταξίδεψες μέσα της ...

Αρης

Μαρια Νικολαου είπε...

Μου αρεσαν αυτες οι φωτογραφιες Αναστασία και κυριως η πρώτη
Η βροχή ειναι η μεγαλη μου αγαπη

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΓΕΥΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
express yourselves είπε...

Πάλι Σάββατο είναι ε?...Με πνίγει όλο και περισσότερο...Να'ξερες πόσες σκέψεις μου έφερες στο μυαλό...Καλό σου βράδυ...

avraoneirou είπε...

τι γλυκές φωτογραφίες....πολύ πρωτότυπη ανάρτηση............
όμορφη η βροχή.....

φιλάκια Αναστασούλα :)

Μαργαρίτα είπε...

Πολύ πολύ όμορφες εικόνες!!!
Πραγματικά...

Σε φιλώ καλή μου Αναστασία
γλυκιά καληνύχτα ***

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Πολύ όμορφο,στα βαθιά είναι καλά.
Για επικίνδυνους και ριψοκίνδυνους
κολυμβητές .
Όμως καλό είναι,να έχει ο κάθε ένας ιδίαν επίγνωση για τα δικά του βάθη.
Και να ρυθμίζει αυτός το κολύμπι του.
Τα υπόλοιπα είναι προσπάθειες.
Η δική μας θέληση είναι και πρέπει
να μας κατευθύνει .

Έξω βρέχει ναι...
δε βαριέσαι όμως,
μέρα της ποίησης σήμερα,
ποιος νοιάζεται τι γίνετε έξω .

Καλό βράδυ

eirini είπε...

Τί καιρός σήμερα Αναστασία μου; Αέρας, βροχή... χαμός γινόταν! Να σου πω όμως κάτι... εμένα μ'άρεσε! Χουχούλιασα σπίτι με το έτερον ήμισυ!
Πολύ τρυφερή ανάρτηση!
Φιλί και καλό βράδυ!!!

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Με πρόλαβε η νύχτα.
Με βρήκε πρωινό Κυριακής
να σεριανώ στις εικόνες σου.

Καλημέρα.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ :))

Σπύρος είπε...

ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ :)!

Unknown είπε...

καλήμερα
σήμερα είναι για βόλτα στην θάλασσα στα κύματα
στην θάλασσα που φέρνει μοναχικές σκέψεις.
καλημερα

panos είπε...

Πολύ όμορφο ταξίδι αγαπηξμένη μου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αναστασία μου ,πολύ γλυκιά και ρομαντική η ανάρτησή σου.
Καλή σου μέρα

Artanis είπε...

Πανέμορφες φωτό, (έχουμε και ίδιο δαχτυλίδι), και πολύ τρυφερά τα λόγια σου...
καλά να περνάς, φιλιά πολλά...

Ανώνυμος είπε...

"Μια βροχή μου ξεπλένει τα μάτια
Πέφτουν σταγόνες σα να' ναι γυαλιά
Όσα είδα τα σπας σε κομμάτια
Κι απ' τις εικόνες δεν πίνεις γουλιά"

Στην Αναστασία της βροχής.

#lockheart# είπε...

τι υπεροχος συνδυασμος των εικονων και των στιχων αυτου του τραγουδιου...αγαπημενο!!!κυλα σα σταγονα μεσα μου καθε φορα που το ακουω...

Ανώνυμος είπε...

oμορφες μαγευτικες εικονες..παρμενες απ την ψυχη...αυτη που βλεπει τον κοσμο με τα δικα της ματια...ποσο ευαισθητη ξερει να ειναι η φυση οταν δακρυζει και μας βρεχει δακρυα....ετσι θελω να γινονται ενα με τα δικα μου..αχ αναστασια..μου βγαλες ευαισθησια με την αναρτηση σου

Aenaos είπε...

Καλημέρα, γλυκό ξημέρωμααααααααα!!!!!
Οι φωτογραφίες υπέροχες!
Μπράβο! Καλημεραααααααααά!!!
Φιλιά!

Roadartist είπε...

Αναστασία μου πανεμόρφο.. και οι φωτο, αλλά και τα γεμάτα συναίσθημα λόγια σου..

zoyzoy είπε...

Σ'αρέσει η βροχή Αναστασία μου σαν γνήσια Υδροχόος και μας ταξιδεύεις μαζί της στα μελαγχολικά σου ταξίδια!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ας ητανε να πνιγω...
σαν μια σταγονα...
μεσα στα χειλια σου εγω...

ετσι ευκολα θυσιαζω τα παντα μου ενα σαββατο που βρεχει...
αρκει να...
για τελευταια φορα...

ομορφες εικονες κουκλιτσα μου!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

είστε τόσο τυχεροί. που έχετε θέα θάλασσα. πανέμορφες οι φωτογραφίες. και ακόμα πιο όμορφες οι λέξεις. πολύ καλό σου βράδυ. γλυκό και χαμογελαστό.

tovenito είπε...

μοιάζετε όντως
;-)
μάι κόσμος

HaLiaS είπε...

η πόρτα άνοιξε.
ήμουν σίγουρος.
χαμόγελο.

χαμογελώ.
χαμογελάς.
χαμογελάει.
χαμογελάμε.
χαμογελάτε.
χαμογελάνε.

το είχες προβλέψει.
χειμώνιασε. και έβρεξε. μια μέρα της ποίησης.
και του ύπνου.
μα η βροχή είναι πάντα καλό σημάδι.
πως η φύση ζει.
για το νερό που χρειαζόμαστε.
για την ομορφιά των στιγμών της.
για την μελαγχολία των ήχων της.
και μετά δίνει τη θέση της στην άνοιξη.
έναγια την βροχή.
ένα για σένα.
κι ένα για τον απίστευτο κόσμο μας.

καλό ξημέρωμα.
με ένα νανούρισμα.

Ανώνυμος είπε...

Κάθε στάλα και μια σκέψη
και ένα φιλί.
Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
καλημέρα από την ανοιξιάτικη αλλά βροχερή αθήνα!

Γιώργος Τ. είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες!! Λατρεύω την βροχή.. Μου αρέσουν οι βόλτες μέσα της, το χρώμα που δίνει στις εικόνες γύρω μας, η μυρωδιά που αφήνει... Δυστυχώς δεν μπόρεσα να την εκμεταλλευτώ το ΣΚ στο Γύθειο... Έμεινα απλά να την χαζεύω... Και το χειρότερο?? Ούτε μία φωτογραφία....

Σπύρος Μπένος είπε...

I AM HERE !!!!!

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Αναστασία μου καλησπέρα. Τελικά η βροχή εμπνεύει.... Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου.

Καλό απόγευμα. Φιλιά

iLiAs είπε...

..ωραιες δημιουργιες..
Καλη βδομαδα Αναστασια :)

jacki είπε...

Αχά.. Τα είδα από κοντά αυτά τα βρεγμένα τοπία.. :) και παρότι έβρεχε και είχε πολύ υγρασία.. :)
Θεσσαλονίκη.. Α ρε Σαλόνικα.. Θα ξανάρθω..

Ανώνυμος είπε...

"Σ΄ ερωτικές στιγμές
στιλπνές σ΄ αποζητώ
το πάθος το διάττων
νοσταλγώντας
εκείνο το ακαθόριστο
αποσταγμένο φως
που άναβες ιεροτελεστικά
στ΄ αγγεία μου,
τους άναρθρους γλυκούς αχούς,
τις αστρινες αισθήσεις
που τα χείλη σου
πάνω στα ξαναμμένο μου κορμί
ανέδυαν.."

jeminis είπε...

Ρομαντικές ενασχολήσεις,,,,
με ήχο και εικόνες...
Νάσαι καλά...

Σταλαγματιά είπε...

Ζητώ συγνώμη για την απουσία μου.
Θα λείψω για λίγο μα θα επανέρθω.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την παρουσία σας.
Θα είμαι πίσω σύντομα.
Σας φιλώ όλους και ζητώ συγνώμη για όσες αναρτήσεις σας δεν προλάβω να διαβάσω.
Θα κάνω ότι μπορώ να είμαι κοντά σας!

Σας ξανά φιλώ όλουςςςςςςςς

lakis είπε...

Τι όμορφη ανάρτηση! Μέρα καλή:)

HaLiaS είπε...

να είναι για καλό η απουσία.
εμείς εδώ γύρω θα μαστε...και εκεί έξω τριγύρω,
αουρ κόσμος ιζ του σμολ!
:))
καλή μας ημέρα μικρή μας πριγκιπέσα.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλησπέρα Αναστασία μου,

Πολύ ξεχωριστές οι φωτογραφίες σου… που γίνονται ακόμη πιο όμορφες με τα σχόλια σου…

Πόσο μου αρέσει η βροχή… με χαλαρώνει και με κάνει να ονειρεύομαι…

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

Πολλά φιλιά!

Bουλα. είπε...

υπεροχες οι φωτο...Καλα να περασεις Αναστασια μου αυτες της μερες της απουσιας σου!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Αισθαντική και υπεροχή. Οι αναρτήσεις σου μέλανε στα αισθήματα. Καλό βράδυ.

fish eye είπε...

περπατω στην βροχη που φωτογραφισες, ψιθυριζω τις λεξεις που συμπληρωσες και πινω μια γουλια απο αυτο το ζεστο καφεδακι, με θεα την θαλασσα, ακριβως οπως ηταν και χθες και σημερα, στο κεντρο της πολης..

:)))

JD είπε...

Τα πάντα όλα λέμε! Όλοι Σαλόνικα!

ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ είπε...

Καλημέρα Αναστασία.Στην υγεία μας.

Τρελός του Χωριού είπε...

Για να ρίξουμε λοιπόν μια ματιά στο χέρι σου αφού βρήκαμε την ευκαιρία να το δούμε και ας ειναι και από την ανάποδη.
;)))
Εχουμε λοιπόν εδώ εναν άνθρωπο συναισθηματικό ,αλλά και πολύ πεισματάρη , που του αρέσει να αφήνεται στο χάδι του έρωτα ,όμως θέλει πάνω από όλα τα βιώματα του να ειναι εγκεφαλικά, του αρέσει η ελευθερία στο συναίσθημα μα και η απόλυτη δέσμευση σε ότι εχει να κάνει με τους ανθρώπους που τα μοιράζεται. Σου αρέσουν οι ξεκάθαροι ρόλοι στις σχέσεις και τα καθαρά λόγια.
Οσο για την βροχή , αυτή εχει πάντα και μια άλλη ιστορία να πει στην καρδιά του καθε ανθρώπου