Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

ΔεΝ Θα Με ΞεΧαΣειΣ.....








Είμαι ένα παιδί που μεγάλωσε πια...

Μεγάλωσε αρκετά για να γρατσουνά ακόμη τις σκέψεις

στις χορδές μιας κιθάρας....

Άλλωστε τα πιο όμορφα όνειρα τα έκανα με μάτια ανοιχτά....







...και ΉρΘα...

Γιατί ότι αρχίζει κάπου θα φτάσει....

κι ας μην ξέρεις που...

Έχει σημασία;


Τρυπώνω από τις χαραμάδες σαν δειλό φως...

Περπατώ στις μύτες μην σε ξυπνήσω...

Σε κοιτάζω ν΄αναπνέεις δίπλα μου...

Τυλίγομαι στο σώμα σου σαν λευκό σεντόνι...






...και ΉρΘα...

Χωρίς να το καταλάβεις...

Στάθηκα δίπλα σου να κλέψω λίγη από την ομορφιά

της άγνοιας σου....


....Τρυπώνω σαν λαθρεπιβάτης στην κάμαρα σου

να δω όσα ερμητικά φυλάς στα συρτάρια της καρδιάς σου...

Μην τρομάξεις,

δεν σου ζητώ τίποτε...

Μονάχα τα σημάδια σου πάνω στις αναμνήσεις μου...

Χαρακιές που φλέγονται στην ηχώ της φωνής σου...





...και ΉρΘα...

Δειλά να σου αφήσω ένα κόκκινο φιλί...

Δίπλα στο μαξιλάρι σου....

Και το άρωμα μου....

Να σε τυλίγει...

Έτσι...

Μην τύχει και με ξεχάσεις...

ΔεΝ Θα Με ΞεΧαΣειΣ.....





60 κίτρινα φύλλα:

jeminis είπε...

Καλώς ΉρΘες...
Κανείς δε θα τρομάξει,,,
απο το άρωμά σου
και το κόκκινο φιλί.
Ούτε απο τους ήχους
της κιθάρας,,,, θα αρνηθεί
το βάλσαμο που στάζουν,,,
στη ψυχή!!!
Καλοδεχούμενα όλα.

jeminis είπε...

Η φωτό!!!!!
Ξέχασα να το πώ,,,,
είναι καταπληκτική.
Καλή βδομάδα νάχεις.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Είναι να το ρωτάς;
Ναι, θα γυρίσει σίγουρα
στην τρυφερή σου αγκαλια
με ρόδα μυρισμένη,
σ' ένα χαμογελο που ανθεί
στα χείλη και προσμένει

Φιλ΄και Γλαρένιες αγκαλιές

avraoneirou είπε...

Πανέμορφο...μετα απο αυτό αποκλείεται να σε ξεχάσει....''Άλλωστε τα πιο όμορφα όνειρα τα έκανα με μάτια ανοιχτά....''...αυτή η φράση μου θυμίζει πολύ εμένα...

πολλά φιλιά!

eirini είπε...

Έαν σε ξεχάσει μετά από αυτό που διάβασα... τότε δεν αξίζει!
Πολύ τρυφερό το κείμενο σου Αναστασία μου και εύχομαι έστω και λίγο από όλο αυτό να συμβαίνει πραγματικά!
Πολλά φιλιά!

Υ.Γ. Το τραγούδι που έβαλες και τα κόκκινα μικρά τριανταφυλλάκια, μου άρεσαν πολύ!

roadartist είπε...

Τι όμορφο.......
Δεν έχω λόγια Αναστασία...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Το κόκκινο φιλί
Το ευωδιαστό άρωμα.
Αν τα ξεχάσει είναι άξιος της μοίρας του.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΓΛΥΚΙΆ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

«Μην Με ΞεΧαΣειΣ.....»
Και να επιθυμεί να το κάνει Αναστασία μου πίστεψε με δεν μπορεί…τέτοιες μυρωδιές δεν ξέχνιουνται ποτέ!

Υπέροχη ανάρτηση! Μου άρεσε πολύ η πρώτη φωτογραφία!

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!
Πολλά φιλιά!

b|a|s|n\i/a είπε...

ξεχνιούνται τέτοιες αισθήσεις;
και αν τις ξεχνά δεν αξίζει να τις έχει. φιλιά πολλά πολλά!

προφήτης είπε...

μη με ξεχάσεις...

αποκλείεται να το κάνει, αν και μερικές φορές μπορεί να το αποζητάει, δε πιστεύω ποτέ ότι θα τα καταφέρει...

εσύ όμως μπορείς να τον ξεχάσεις; θέλεις να τον ξεχάσεις;

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

H αλήθεια είναι πως τελευταίες πανεπιστημιακές
έρευνες στο εγκέφαλο έδειξαν πως οι αναμνήσεις
που μας μένουν είναι των δυνατών και μοναδικών
συγκινήσεων.Μια αξεπέραστη βραδιά πάθους
είναι ικανή να σμιλεύσει τη μνήμη .
Αν αναφερθώ προσωπικά ποιες γυναίκες
θυμάμαι απ' τη ζωή μου θα κοκκινίσει και άλλο το blog σου:)
Επίσης έρευνες απόδειξαν πως το μεγαλύτερο ποσοστό
των γυναικών θέλει εκ των προτέρων να γνωρίζει που θα οδηγηθεί
πιθανή σχέση.Ως εκ τούτο οι Δ.Υ. με τρίπατη μεζονέτα
δασύτριχο στήθος χωρίς πεθερά τείνουν προς προτίμηση
από την πλειοψηφία των γυναικών.:)
Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου (λέμε τώρα ...:)

τα φιλιά μου

eisai gluka είπε...

Όταν "γράφουν" οι στιγμές τέτοιες εικόνες στην ψυχή μας, ξεχνάμε;!
Ο, τι γράφεται στη ψυχή δε ξεγράφεται!
Ώρα Καλή!!

nikiplos είπε...

Σαν όνειρο μου φαίνεται ότι πέρασες από την κάμαρή μου το προηγούμενο βράδυ... αν και είχα καιρό να σε δω και νόμιζα ότι σε είχα ξεχάσει, αμέσως σε θυμίθηκα... μια ευτυχία με πλημύρισε και κάθε πόνος χάθηκε... στεκόσουν λέει σε μια γωνιά και με κοιτούσες... κι εγώ ήθελα να ξυπνήσω και να πεταχτώ επάνω και να είσαι εκεί δίπλα μου, μα δεν μπορούσα... κι εσύ πήρες την κιθάρα σου και έπνευσες μια γλυκιά μελλωδία που οι νότες της με ταξίδεψαν πίσω στα χρόνια...
Το πρωΐ ξύπνησα στον ίδιο σταχτί ουρανό με τα μολυβένια σύννεφα. Βγήκα από την πόρτα και αντίκρυσα τους ίδιους σκυθρωπούς ανθρώπους, όμως... όμως εγώ είχα να ένα τόσο δα μεγάλο χαμόγελο...

Σταλαγματιά είπε...

@ jeminis,
μ΄αρέσει ο τρόπος που εκφράζεσαι, μ΄αρέσει συνεχίζεις την γραφή μου με τον δικό σου τρόπο :))
Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά, έλειψες!
Η φωτό με άγγιξε από την πρώτη στιγμή που την είδα, πόσο ερωτευμένοι πρέπει να είναι για αψηφούν την βροχή έτσι;

@ Γλαρένια μου,
σαν χαμόγελο που ανθεί στα χείλη :))
πολύ γλυκό!!
Να έχεις ένα όμορφο βραδυ,
φιλιά πολλά

@ avraoneirou,
μ΄αρέσει αυτό το απόλυτο στα σχόλια σας :)))
Ναι τα πιο όμορφα όνειρα είναι εκείνα που τα ζούμε !!
Καλώ ήρθες

Σταλαγματιά είπε...

@ Ειρήνη μου, το κείμενο είναι κομμάτι της ψυχής μου και ίσως όσων θα ήθελα να συμβαίνουν αλλά η ζωή απέχει από την πραγματικότητα δεν είναι έτσι;
Ακόμη κι αν τα όνειρα τα κάνω με μάτια ανοιχτά !
Το κομμάτι που θυμίζει πολλά γιαυτό το επέλεξα.
Σε φιλώ και θα τα πούμε εμείς :)

@ roadartist,
σ΄ευχαριστώ πολύ
σε φιλώ

@ Φούλη μου,
νομίζω πως αυτά είναι λόγοι που κρατούν τις αναμνήσεις ζωντανές !!
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ nico decay,
θα συμφωνήσω μαζί σου, άλλωστε μπορείς να ξεχάσεις έναν άρωμα που μένει στο σώμα σου;


@ Λουλούδι με άρωμα πια έτσι;
Το είπα και ξανά αλλά θα το ξανά να πω μ΄αρέσει πολύ που είστε έτσι απόλυτοι. Αποκλείεται, μ΄αρέσει πολύ :))
Σε φιλώ

@ basnia,
δεν ξεχνιούνται αλήθεια ακόμη και να θέλεις πάντα κάτι θα σου τα θυμίζει!!
Καλό σου βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

@ Προφήτη,
εσύ γνωρίζεις καλύτερα απ΄όλους τον χορό των αισθήσεων και το διαβάζω σε κάθε σου ανάρτηση!!
Όχι δεν ξεχνιούνται αλήθεια...

@ Κωνσταντίνε ήρθε η σειρά σου :)))
Η θεωρία σου σαφώς και ισχύει αλλά στην δεδομένη περίπτωση δεν ξέρω να σου πω.
Το κείμενο είναι ένα συνονθύλευμα φαντασίας και πραγματικότητας, αλλά εσύ με ξεπέρασες, έφτασες σε βραδιές πάθους :)))
Σαφώς και δεν υπήρξε :))))

Συμφωνείς μαζί μου;
Χμμ να το γράψω να το θυμάμαι αυτό :)))
Σε πειράζωωωωωωωωωω
Σε φιλώ γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ eleani katazoulini,
όταν γράφουν οι στιγμές δεν ξεχνιούνται κι αν ακόμη συμβεί πάντα θα εμφανίζονται ξανά σαν ταινία στο μυαλό μας!!
Καλο σου βράδυ


@
πέρασα κρυφά να χαράξω την εικόνα σου στην καρδιά μου...
όπως τότε...σ'εκείνον τον χορό...
Ρυθμικές κινήσεις σαν την αναπνοή μου να γεμίζουν τον δωμάτιο καθώς κοιμάσαι.
Να στολίσω τους τοίχους με την παρουσία μου και ν'αφήσω το κόκκινο σημάδι στον καθρέφτη σου...να μαι η πρώτη εικόνα σου καθώς ξυπνάς...η πρώτη καλημέρα και το πρώτο φιλί στο όνειρο σου...και ύστερα πάλι θα χαθώ μέσα στην συντομία των στιγμών μας...μα θα'μαι εκεί κι ας έχω φύγει...αφού όλα γύρω σου θα φωνάζουν τις στιγμές αυτές...

Γλυκό ξημέρωμα nikiple μου
Γλυκό σαν τα λόγια σου!!

Μαρια Νικολαου είπε...

Δεν μπορει να ξεχασει..
Φοβαται μοναχα στην ιδεα πως δεν τον ξεχνας εσυ..
Τρεμει και κρύβεται σαν το φιδι..

Καλημερα Αναστασία μου
Παντα μου ταιριαζουν οι λεξεις σου

JD είπε...

δε ξεχναμε απλως αντικαθιστουμε μνημες με αλλες πιο δυνατες...αρα ειναι ευθυνη και των δυο (2) σας!
Πανεμορφο κειμενο...καλημερα!

kostasst είπε...

Όποιος σε ξεχάσει με όλα αυτά τα όμορφα που σκέφτεσαι και γράφεις, θα είναι μάλλον άξιος να ξεχαστεί ο ίδιος...

Ανώνυμος είπε...

"Μη φοβάσαι.
Πάρε μαζί σου αν θες για σιγουριά
και την απαίτηση να μη σ΄αγγίξω διόλου
ανανέωση και τη ληγμένη άδεια
να σε κοιτώ

και σου υπόσχομαι
εγκαίρως να ξυπνήσω
ώστε να μη σε πάρει είδηση
ο ύπνος σου οτι λείπεις."

Στην Αναστασία.

flash είπε...

Καλημέρα Αναστασία μου, είναι τόσο όμορφη η ανάρτηση σου! Πολύ με συγκίνησες! Και εγώ το πιστεύω... δεν έχει σημασία!
Υπέροχη η ατμόσφαιρα...
και οι στίχοι...
"Μην τρομάξεις,
δεν σου ζητώ τίποτε...
Μονάχα τα σημάδια σου πάνω στις αναμνήσεις μου...
Χαρακιές που φλέγονται στην ηχώ της φωνής σου..."
Να σου πω....... δεν θα σε ξεχάσει... ούτε εσύ όμως..!
Φιλιά πολλά!

Δημήτρης είπε...

Μα δεν γίνεται δεν γίνεται να σε ξεχάσει ακόμα και να σε ξεχάσει!

Η φωτό με τα γραφικά (πως το κάνεις αυτό το πράγμα αλήθεια?? κώδικας είναι??)μου άρσε ιδιαίτερα!!!

Καλημέρα!

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλησπέρα Αναστασία....καλό απόγευμα
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Μαγευτική ανάρτηση οι εικόνες το κείμενο δείχνει πολύ τρυφερή και γλυκιά ψυχούλα.Μην κλαις ποτέ γιαυτό που έφυγε παρά περίμενε μ'αγωνία αυτό που θά΄ρθει!!
Φιλάκια!!

Aristodimos είπε...

Τούτη την νύχτα
σαν ψίθυρος την ακοή σου
να χαϊδέψω γύρισα..
Όλες τις άφωτες γωνιές
της ψυχής σου
ηρθα να ξυπνήσω
μη τυχόν και με ξεχάσεις...


Και σίγουρα δεν θα σε ξεχάσει Αναστασία μου

Αρης

ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ είπε...

Καλημέρα Αναστασία.Διαβλέπω μία νότα αισιοδοξίας και ανόρθωσης ηθικού.Χαίρομαι για σένα

Memories είπε...

πραγματικά υπέροχη ανάρτηση...με ταξίδεψε..Σε πόσο μικρές απλέσ κινήσεις κρύβεται τόση αγάπη...

ΥΓ να μην ξεχάσω να αναφέρω ενα από τα αγαπημένα μου τραγούδια που εχεις όταν μπαίνει κάποιος στη σελίδα.Απλά πανέμορφο!

Σταλαγματιά είπε...

@ Μαρία μου ότι ξεχνιέται είναι σαν να μην πέρασε από την ζωή μας.
Τα δυνατά αισθήματα αφήνουν γραμμές στην ψυχή μας παντοτινές στον χρόνο !
Σ΄ευχαριστώ πολύ!!
Σε φιλώ

@ JD,
Με μνήμες πιο δυνατές ναι και αν ο χρόνος τις σβήσει τότε είναι σαν να μην υπήρξαν ποτέ γιατί έτσι αποφασίσαμε!!

Σ΄ευχαριστώ πολύ
Καλημέρα


@ Kostasst,
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ,
Άξιος της μοίρας του ε;
Μ΄αρέσει αυτό : )))
Καλημέρα

Σταλαγματιά είπε...

@ Πανδώρα,
Πες μου τι θα μπορούσα να πω μετά από αυτούς τους στίχους….
Δεν μου μένει λέξη….
Από τους πιο όμορφους…
Μέσα από την καρδιά μου σ΄ευχαριστώ…
Για όλα….σ΄ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες στο «άρωμα γυναίκας»!
Σε φιλώ

@ Καλή μου flash
Πάντα τα λόγια σου γλυκά και σ΄ευχαριστώ πολύ γιαυτό!!
Όταν ζεις κάτι που σε γεμίζει δεν κοιτάς ποτέ το τέλος….το αποφασίζεις μόνο όταν έρθει η στιγμή …αν έρθει ποτέ.
Σε φιλώ γλυκά
@ jimank1hc,
Η φωτό ναι είναι κώδικας,
Αν πατήσεις πάνω στην εικόνα θα σου ανοίξει το site που τις παίρνω.
Η κάθε μια έχει δικό της κώδικα html το αντιγράφεις και τον κάνεις επικόλληση στην ανάρτηση σου στην καρτέλα που είναι για html.
Αν χρειαστείς βοήθεια πες μου!
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Καλημέρα

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλημέρα Έλενα μου,
Σε φιλώ

@ Ζουζού μου σ΄έυχαριστώ πολύ,
Έχω πάψει από καιρό να θρηνώ ότι δεν άντεξε στον χρόνο.
Άλλωστε τίποτε δεν ζει αιώνια έτσι;
Σε φιλώ

@
Όλες τις άφωτες γωνιές
της ψυχής σου
ηρθα να ξυπνήσω

Τις γωνιές αυτές τις αναγνωρίζει μόνο όποιος πραγματικά το θέλει….
Άρη σ΄ευχαριστώ πολύ!

Σταλαγματιά είπε...

@ ΑΝΤ΄ΑΥΤΟΥ
Ναι έτσι είναι αλλά χωρίς συγκεκριμένο λόγο.
Πάντα έτσι είμαι αφήνοντας λίγες τις στιγμές που δεν χαμογελώ : ))
Σ΄ευχαριστώ

@ Memories
Σ΄ευχαριστώ πολύ.
Πάντα μα πάντα αγαπημένα μου κομμάτια θα συναντάς εδώ : )))
Καλή σου μέρα

jacki είπε...

Πολύ γλυκό και όμορφο το κείμενό σου καλή μου.. Να περπατάς στις μύτες..

tovenito είπε...

δεν θα με ξεχάσεις
θα 'μαι η σκιά μές στον καθρέφτη
με τα σύνεργα του κλέφτη
ένα γέλιο να σου κλέψω αν γελάσεις
δεν θα με ξεχάσεις

kostasst είπε...

...άξιος της τύχης του... Και να λίγοι στίχοι του Πεσσόα (τον έχω ξαφνικά ανακαλύψει από χθες): "...τίποτα Από τον εαυτό σου μην υπερβάλλεις ή αποκλείεις. / Να είσαι ολόκληρος εσύ σε κάθε πράγμα. Βάλε τον εαυτό σου/ Στο μικρότερο πράγμα που κάνεις. Έτσι και η σελήνη ολόκληρη σε κάθε λίμνη λάμπει/ Και λάμπει, γιατί ζει ψηλά"

mystiki politeia είπε...

Γράφεις πολύ όμορφα.

καλώς σε βρήκα

Ανώνυμος είπε...

"Με τη δική σου ανάσα
συγχρονίζεται ο σφυγμός μου
κατοικώ στο σώμα σου
πέρα απ΄ τον έρωτα στο αέναο μέλλον
στην ανίχνευση κάθε μικρής αμυχής
απ΄ το στροβίλισμα,
τη ποθεινή έκρηξη,
το ολονύχτιο μυστήριο
την ηδονή και την ποίηση.."

Σταλαγματιά είπε...

@ Ιωάννα μου στις μύτες πάντα ;)
Φιλί γλυκό

@ Αααα tovenito βάλθηκες να με αποτελειώσεις με τα τραγούδια ε;
Υπέροχος μοναδικός Αντώνης Βαδρής
ευχαριστώωωωωω

@ Κώστα υπέροχοι οι στίχοι κι εγώ πρώτη φορά τους διαβάζω.
Σ΄ευχαριστώ πολύ

Σταλαγματιά είπε...

@ mystiki politeia
σ΄ευχαριστώ πολύ
χαίρομαι που ήρθες!

@
Με τη δική σου ανάσα
συγχρονίζεται ο σφυγμός μου....
με τον χτύπο της καρδιάς σου πάλλεται η δική μου...
κι όταν ανοίγω τα μάτια ....είσαι ακόμη εκεί....

Καλέ μου ποιητή οι στίχοι σου μου κόβουν την ανάσα...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

δεν θα σε ξεχασει...
αφησες το κοκκινο φιλι σου εκει...
αφησες μια σταλα απο την ψυχη σου...
πως να σε ξεχασει...

Υ.Γ ποτε δεν θα ειμαστε αρκετα μεγαλοι για να παψουμε να γραντζουναμε...

νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

HaLiaS είπε...

έχεις δίκιο, δεν έχει σημασία να ξέρουμε το που θα φτάσει.
σημασία έχει να το ζήσουμε.
με όλο μας το είναι.
να παραδωθούμε στις στιγμές που το όνειρο θα αγκαλιάζει την πραγματικότητα.
κι αυτήν η αγκαλιά θα γεννά τις αναμνήσεις.
τις αναμνήσεις που όσο κι αν προσπαθήσουμε δεν θα διαγράψουμε.
τα βλέμματα.
οι αναπνοές.
τα αγγίγματα.
οι ήχοι.
τα φιλιά.
το άρωμα.

δεν θα σε ξεχάσει...

ελπίζω να σε βρίσκω χαμογελαστή.
καλό ξημέρωμα γλυκιά μου πριγκιπέσα.
όνειρα γλυκά, μελωδικά σαν το τραγούδι που επέλεξες και με μια απόχρωση του παθιασμένου κόκκινου που συνόδευσες τους ήχους και τα λόγια σου.

υ.γ.: τα τριαντάφυλλα που θα σου χαρίζονται μόνο κόκκινα να είναι.
ποτέ μαύρα.

Γιώργος Τ. είπε...

Οι όμορφες στιγμές δεν ξεχνιούνται.. Όπου και αν καταλήγει η διαδρομή.. Σίγουρα "δεν θα σε ξεχάσει"!!
Καλημέρα!!

Ανώνυμος είπε...

kalημερα κοριτσι μου!!η φωτο τελεια!!!

Leviathan είπε...

Me ta tosa omorfa pou grafeis einai dinaton na se ksexasei?filia!kalimera!

Ανώνυμος είπε...

καταπληκτικό!!!.

να είσαι καλά κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Aenaos είπε...

Σου στέλνω λοιπόν μήνυμα για να σου πώ ,πώς κάποιος σε λησμονεί μονάχα όταν παύεις να έχεις κάτι να δωρίσεις με ευλάβεια, φιλοφροσύνη και αγάπη ! Καί απ' ότι βλέπω εσύ καλά τα καταφέρνεις μέσα από τις λέξεις σου οπότε μή φοβάσαι δύσκολα θα σε ξεχάσει κάποιος!!!
Την καλησπέρα μου σου αφήνω!
Φιλικά σε χαιρετώ!

LAMBROS είπε...

Το ξεχνώ σαν λέξη νομίζω δεν υπάρχει ... μιας και τα αισθήματα, οι μυρωδιές, οι γεύσεις, ο κόσμος όλος τριγύρω μου με κάνει και σε θυμάμαι. Δεν μπορώ, δεν γίνεται να σε ξεχάσω. Πάντα βρίσκεσαι και θα βρίσκεσαι κάπου στο μυαλό μου κρυμμένη και με την παραμικρή αφορμή, τσουπ θα ξεπηδήσεις πάλι μπροστά μου, όπως πάντα. Άραγε ποτε και πως θα μπορούσα να σε ΞΕΧΑΣΩ ;
Απλώς αναρωτιέμαι ...
Καλά να περνάς, καλή μου ...

Σταλαγματιά είπε...

@
Ένα κόκκινο σημάδι στον καθρέφτη της καρδιάς…αυτό αφήνω….αυτό προσπαθώ να αφήσω…για να μην μπορεί εύκολα να το σβήσει!!
Σε φιλώ καλή μου νεράιδα

@
Είναι στιγμές που θέλω να αφήσω σε κλειδωμένο συρτάρι όλα τα πρέπει και τα μήπως, τα πως τα γιατί και να ζήσω… μα ύστερα σκέφτομαι πως η στιγμής της αλήθειας δεν θα αργήσει και να μαζέψεις τα κομμάτια σου δεν είναι το πιο εύκολο.
Ναι δεν έχει σημασία που θα φτάσει μα όμως έχει, αλήθεια έχει.

Τα σημάδια μου πάντα θα είναι ανεξίτηλα γιατί επιλέγω πάντα να τ΄αφήνω εκεί που θα τα αναγνωρίσουν.
Έμαθα να τ αφήνω μόνο εκεί που θα τα αναγνωρίσουν!

Βλέμματα
Αναπνοές
Αγγίγματα
Ήχοι
Φιλιά
Αρώματα

Όσα κρατώ μόνο για έναν…εκείνον που θα τα χαράξει στην καρδιά.
Ρομαντική;
Ίσως!

Δεν θ΄αλλάξω πια αφού δεν άλλαξα τόσα χρόνια δεν μπορώ πια….

Φιλί βροχερό μικρέ πρίγκιπα

@ Γιώργο αλήθεια δεν ξεχνιούνται
Όποια κι αν είναι η διαδρομή τουλάχιστον θα αφήσει τα σημάδια της..

Να περάσει τέλεια στο Γύθειο και ….μην αλλάζεις πολλούς σταθμούς ναι;

Σταλαγματιά είπε...

@ Παπαρούνα μου γλυκιά καλησπέρα αν και βροχερή
Φιλί γλυκό

@ ΕΛΛΗΝ VS CHAOS
Καλησπέρα

@ Σοφοκλή
Σ΄ευχαριστώ πολύ,
Βροχερή θα είναι η βόλτα σου στην πόλη μας : )))

Σταλαγματιά είπε...

@ Βαγγέλη
Εγώ σ΄ευχαριστώ για τα λόγια σου αλλά και τις εκπληκτικές φωτογραφίες που μας χαρίζεις

@ Aenaos,

Σε ξεχνάει εκείνος που δεν σε κατάλαβε ποτέ…
Εκείνος που σε άγγιξε απλά χωρίς να σε νιώσει…
Εκείνος που πέρασε απλά για να σε προσπεράσει….

Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς!
Καλώς ήρθες

@ τυχερή εκείνη που όλα γύρω σου την θυμίζουν…
Γιατί εσύ έδωσες την μορφή της σε κάθε τι….

Σ΄ευχαριστώ για τις σκέψεις που άφησες…
Σε φιλώ γλυκά θαλασσινέ…..

Artanis είπε...

Ωπ!!!!!Κάτι ωραίο έχουμε εδώ Αναστασία μου!!
Νοιώθω τα μάτια σου να γελούν!!!
Έτσι σε θέλω να σε διαβάζω πάντα...
Φιλιά πολλά απο ΝΖ...

Leviathan είπε...

ap oti fainetai me vroxi nai..kai poli poli krio...ti na kanoume..adexoume!!!filia!

Σταλαγματιά είπε...

@ Artanis μου χαμογελούν πλατιά :))))
Φιλιά πολλά από μια βροχερή Θεσσαλονίκη

@ Σοφοκλή όταν το άτομο που σε περιμένει είναι αγαπημένο δεν πτοούμαστε από το κρύο έτσι;
Μας ζεσταίνει η αγάπη :)))
Να περάσεις τέλειααααααααα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ.Η ΦΩΤΟ ΤΕΛΕΙΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Ο Ήλιος κι η Σελήνη μοιράζονται τη μέρα

«μοιράζομαι» κι εγώ μ’ εσάς την ίδια ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Ελπίζοντας ότι είστε όλοι πολύ καλά

κι ότι το ηθικό σας είναι πάντα ψηλά!

Υ.Γ. Δεν ξεχνιέσαι... :)

Σταλαγματιά είπε...

@ Σ΄ευχαριστώ μικρέ μου σκρουτζάκο!!
Σε φιλώ γλυκά,


@ Γλυκιά μου αμάλθεια μου έλειψαν πολύ τα λόγια και τα τραγούδια σου!
Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά.
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Σε φιλώ

Louie είπε...

θα ξεχάσει..ίσως όχι..θα έχει στα αλήθεια σημασία όταν δε θα είναι εδώ;δε θέλω να με σκέφτεται αν είναι ποτέ να μην το μάθω..για αυτό κάθε μέρα της το λέω..σε σκέφτομαι μικρή μου(?)..δε μπορείς να φανταστείς πόσο σε σκέφτομαι..κάθε μέρα..και μη σου φανεί λίγο το ότι έρχεσαι στο μυαλό μου μόνο μια φορά κάθε μέρα..γιατι δε φεύγεις ποτέ απο εκεί..κι ας μην είμαστε ποτέ μαζί..θα σε σκέφτομαι...

Σταλαγματιά είπε...

Έχεις δίκιο Περικλή,
η ουσία είναι να "φωνάζουμε" όσα νιώθουμε όταν τα μάτια του άλλου "καρφώνουν" τα δικά μας αλλιώς τι ουσία έχει...
Σαν να παλεύουμε με εχθρό άγνωστο μοιάζουν όσα μέσα μας φυλάμε, γιγαντώνονται και βαραίνουν την ψυχή μας....να το λέμε δυνατά όταν μπορεί ο άλλος να το νιώσει...

Να της το λες...μην σταματήσεις ποτέ να της το λες...

Τοσο γλυκό το "σχόλιο" σου που ....

Καλώς ήρθες στον "κόσμο" μου Περικλή !