Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

Θησαυρέ μου...




Στην στιγμή....

Στον χρόνο..

Το χθες.....


Το πάντα....

Το ποτέ...


Τα μισά....

Τα ολόκληρα.....



Αχ! Θησαυρέ μου
ό,τι πολύ αγάπησα θάλασσα έχει γίνει.....

(Στίχοι: Χάρης Καφετζόπουλος
Μουσική: Άκης Τριανταφύλλου)









Σε εκείνους......




60 κίτρινα φύλλα:

Artanis είπε...

Πανέμορφη ανάρτηση Αναστασία μου...Και πολύ όμορφα όλα τα τρυφερά λόγια και η φωτό...
Καλημέρα και πολλά φιλιά...

panos είπε...

Υπέροχα ταξιδιάρικο..ότι καλύτερο για να ξεκινήσει η μέρα μου...

Μαρια Νικολαου είπε...

Eνας στιχος σου με αναστατωσε πολυ..
το "ότι πολύ αγάπησα" και θα καταλαβεις γιατι...

Καλημερα

thesikaleon είπε...

Θα συμφωνήσω με τον Πάνο.
Καλή σου μέρα!

ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ είπε...

Καλημέρα Αναστασία.Σου αφιερώνω το σπασμένο καράβι του Δημήτρη Μπάση.

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑΣ....ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΕ ΟΛΕς ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕς....ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ...ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΤΙΚΗ...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!

Σπύρος Μπένος είπε...

Σταγόνες θαλασσινού νερού είμαστε όλοι μας, αλλά πως να ξεδιψάσεις η αλμύρα της θάλασσας μόνο δίψα φέρνει!!!

Σπύρος είπε...

Καταπληκτική ανάρτηση και ιδιαίτερα η φώτο :) φιλια

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Όλα εκεί ακουμπούν,
εκεί καταλήγουν
σε μια θάλασσα
συναίσθημα...

Μέρα σου όμορφη.

Ανώνυμος είπε...

"Έτσι, σε ανιχνεύω αιώνες
κι ένα σου βλέμμα αρκεί να ζωγραφίζει
ατέλειωτο μπλε την ψυχή μου
πήγαινε φέρε άμμο και βότσαλα
λίγες σταγόνες αλμύρας
κύμα και φλοίσβο
κι έλα σιμά μου, δίπλα μου έλα
να σκαρώσουμε τη δική μας ανάσα
τη δική μας ακτή
τη δική μας απόκρυφη θάλασσα.."

Καλημέρα Αναστασία των ανάλαφρων αγγισμάτων..

Καλλιόπη είπε...

ό,τι πολύ αγάπησα θάλασσα έχει γίνει.....

υπέροχος στίχος Αναστασία!
Καλημέρα!

jacki είπε...

ό,τι πολύ αγάπησα θάλασσα έχει γίνει.....
Καλημέρα Αναστασία..

Διάττων είπε...

Πολύ τρυφερή η ανάρτησή σου. Στέκομαι ιδιαίτερα στη τελευταία φωτογραφία και σ' αυτό που γράφεις από κάτω! Ξέρεις να εστιάζεις τα αισθήματά σου. Και φυσικά περιττό να σου πω πόσο δένει το τραγούδι με την όλη ανάρτηση!

roadartist είπε...

..νομίζω οι περισσότεροι θα ταυτιστούμε μαζί σου Αναστασία..
Καλημέρα..

jeminis είπε...

Θάλασσα υπο το σεληνόφως...
Εικόνα θεσπέσια!!!!
Ρομαντισμός στο τώρα και
για πάντα!!!

LAMBROS είπε...

Συνταρακτικό τραγούδι σε μια υπέροχη ανάρτηση ...

Θησαυρέ μου

Στίχοι: Χάρης Καφετζόπουλος
Μουσική: Άκης Τριανταφύλλου
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος
Άλλες ερμηνείες: Νίκος Νομικός

Της αγάπης ψέματα
μέσα σε κύκλους των ονείρων μου με δένουν.
Χάνομαι σ’ άδεια βλέμματα,
χλωμά φεγγάρια στο σεντόνι μου πεθαίνουν.

Αχ! Θησαυρέ μου
ό,τι πολύ αγάπησα, θάλασσα έχει γίνει.
Αχ! Θησαυρέ μου
πάλι με ψεύτικο φιλί ο έρωτας μ’ αφήνει.

Της αγάπης μαχαιριά,
δάκρυ του ουρανού ο ήλιος που ανατέλλει.
Χείλη βαμμένα με φιλιά
και ό,τι θέλησα εκείνο δεν με θέλει.

Αχ! Θησαυρέ μου
ό,τι πολύ αγάπησα, θάλασσα έχει γίνει.
Αχ! Θησαυρέ μου
πάλι με ψεύτικο φιλί ο έρωτας μ’ αφήνει.

Φιλιά πολλά Αναστασία μου και καλή σαρακοστή ..

ευα είπε...

οτι πολυ αγαπησαμε, σκονη στον ανεμο αναστασια μου!!!

fish eye είπε...

εγω ειμαι η ευα..

φιλι
:):):)

Γιώργος Τ. είπε...

Τι ωραία φωτογραφία!!! Τι μεγάλη αλήθεια!! Και πραγματικά, όταν η ομορφιά βρίσκεται μέσα στην καρδιά κάποιου, βγαίνει και προς τα έξω..
Καλημέρα Αναστασία μου και καλό μήνα (έστω και καθηστερημένα)!

Appelsinpigen είπε...

Τι όμορφο...

τα λόγια της εικόνας με αγγίζουν τόσο, γιατί ήδη με έχεις κάνει να φέρω στο μυαλό μου άτομα που τα επαληθεύουν!!

Καλημέρα!!

Aristodimos είπε...

Σε εκείνους που ποτε, χθες, παντα, αυριο δεν χανουν την ομορφιά τους γιατι απο την όψη την εχουν μεταφέρει στην καρδιά τους....

Σ εκείνους...

b|a|s|n\i/a είπε...

ό,τι πολύ αγάπησα θάλασσα έχει γίνει.....
στις βουτιές στις θάλασσες λοιπόν. στα μακροβούτια. εκεί που επιπλέουμε. και πλέουμε. και βυθιζόμαστε. επιπλέοντας.
φιλιά πολλά! καλησπέρα! :))

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Δεν είναι τυχαίο που ταυτίζουμε θάλασσες και νερό με τα έμψυχα μας.
Η επίσημη ερμηνεία της ψυχής στα όνειρα μας είναι νερό.
Αν είναι καθαρό και λαμπερό έτσι και η ψυχή μας.
Το αντίθετο πάλι μας αντιπροσωπεύει.
Πολλοί ευφυείς άνθρωποι είπαν πως βιώνουν την ψυχή τους ως θάλασσα.
Αν είναι μια θάλασσα αγάπης αυτή...
μπορούν να καταλαγιάσουν μέσα της όλα τα αρνητικά μας βιώματα.
Τα αποδέχεται και τα εξομαλύνει η τεραστία αγκαλιά της αγάπης μας .

Tις καλησπέρες μου

e-ioannis είπε...

ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΕΓΙΝΕΣ !!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

OΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΑΦΙΣΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

tovenito είπε...

και το τραγούδι αυτό το έψαχνα καιρό αλλά το βρήκα!!!τι απίστευτη η φωνή του κλωναρίδη!
η θάλασσα είναι δίκοπο μαχαίρι. σε ηρεμεί ή σε πνίγει...σε γαληνεύει ή σε καταβροχθίζει..αχ!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

... Και όλα είναι θάλασσα ... τίποτα άλλο παρά θάλασσα...

Φιλί μεγάλο

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"NEVER LOSE THEIR BEAUTY"

"Σε εκείνους...."
τους λατρεμένους...

Αναστασία μου,τρυφερό, υπέροχο!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ότι πολύ αγάπησα θάλασσα έχει γίνει.......Αγαπάω πολύ τη θάλασσά,αν και σήμερα είναι πολύ τσατισμένη 9 μποφορ........ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ φιλιά θαλασσινά.

Bουλα. είπε...

Αχ! Θησαυρέ μου
ό,τι πολύ αγάπησα θάλασσα έχει γίνει.....
Αναστασια μου...συγκλόνισες με δυο τρεις συλλαβές!!!!!

flash είπε...

Αχ θησαυρέ μου...
Κακά τα ψέματα, ο μόνος θησαυρός που μας ανήκει είναι αυτός που κουβαλούμε. Αν είμαστε τυχεροί -πολύ τυχεροί όμως!- ίσως μας φανερωθούν και άλλοι, αλλά αυτοί είναι μόνο για να τους θαυμάζεις, μπορείς να τους λατρέψεις, ακόμα και να σου χαριστούνε είναι πιθανό, αλλά κανείς δεν θα είναι ποτέ αξιοποιήσιμος και διαθέσιμος όσο αυτός που κρύβεις στην ψυχή σου.

Και επειδή μου φάνηκε πως τελειώνεις με πρόποση, θα σηκώσω το ποτήρι μου και θα πιω Σε εκείνους...
Στην υγειά τους και στην Ακριβή ομορφιά τους!

Καλο βράδυ Όμορφη! :)

zoyzoy είπε...

Δυστυχώς κοπέλα μου!
Μια στιγμή κρατάει η χαρά μας!!
Θάλασσες τα όνειρά μας!!
Τι να ευχηθώ εγώ???
Καλό και γλυκό βράδυ!!

προφήτης είπε...

τρυφερά λόγια... υπέροχη ανάρτηση...

καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχη ανάρτηση! 'Εχω τρείς κόσμους. Μια θάλασσα, έναν ουρανό κιέναν κήπο,τα μάτια σου. Θα μπορούσα να τους διάβανα καιτους τρείς. Να σας έλεγα που φτανει ο καθένας τους. Η θαλασα ξέρω.Ο ουρανός υποψιάζομαι. Για τον πράσινο κήπο μου,μην με ρωτήσετε. Την καλησπέρα μου σε όλους!

Σταλαγματιά είπε...

@ Artanis μου σε ευχαριστώ πολύ.
Γλυκά φιλιά

@ Pano μυρίζει θάλασσα άρα και ταξίδια.
Του μυαλού κ της καρδιάς!
Καλό βράδυ

@ Μαρία μου καταλαβαίνω!!
Και σ ευχαριστώ πολύ, ξέρεις εσύ.
Καλό βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

@ Thesikaleon σ'ευχαριστώ κι εσένα λοιπόν!
Καλό βράδυ

@ ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ αγαπημένο κομμάτι κ μια εκπληκτική ερμηνεία από τον Μπάση.
Ευχαριστώ

@ παπαρούνα μου η ομορφιά της καρδιάς είναι η μόνη που δεν θα γεράσει ποτέ.
Δεν θα πω πως είναι τυχεροί όσοι την έχουν γιατί την έφτιαξαν κ την κέρδισαν με την αξία τους.
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Σπύρο δεν ξέρω αν είμαστε αλμύρα της θάλασσας ξέρω όμως πως την αλμύρα της αυτη την έχουμε γευτεί όλοι!
Καλό βράδυ

@ Σπύρο (lockheart)
Σ'ευχαριστώ πολύ, να έχεις ένα όμορφο βράδυ

@ Σοφία μια θάλασσα συναισθημάτων όλοι κρύβουμε μέσα μας και αυτή η θάλασσα άλλοτε έχει φουρτούνες και άλλοτε γαληνεύει.
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλέ μου ποιητή θα μπορούσα να διαβάζω στίχους σου ώρες. Ποιο να ξεχωρίσω και πιο ν'αφήσω. Όλα μιλούν στην καρδιά, αγγίζουν ευαίσθητες χορδές...

ένα σου βλέμμα αρκεί να ζωγραφίζει
ατέλειωτο μπλε την ψυχή μου ...

Σε φιλώ

@ Καλλιόπη και η ερμηνεία του Ν. Νομικού εξίσου υπέροχη !!
Καλό σου βράδυ

@ Ιωάννα μου αυτό θα το έχω πει τόσες φορές...ότι αγάπησα...έγινε θάλασσα...απέραντη ...
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Διάττων αφιέρωσα την ανάρτηση αυτή και το κομματι σε εκείνους που η ομορφιά της καρδιάς τους θα λάμπει πάντα σαν άστρα στο σκοτάδι.
Είναι λίγοι και σημαντικοί!
Σ'ευχαριστώ

@ roadartist όλοι κουβαλάμε μια θάλασσα μέσα μας!
Σε φιλώ

@ jeminis
Θάλασσα υπο το σεληνόφως... υπάρχει πιο όμορφο από αυτό;
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Θαλασσινέ μου εσύ ξερεις καλύτερα από όλους μας για τα μυστικά της γαλάζια κυράς!!
Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά :))
Σε φιλώ γλυκά
Καλή σαρακοστή και περιμένω συνταγές έτσι;

@ Φεγγαρένια μου σκόνη στον άνεμο είναι όλα κι εμείς απλοί χορευτές!
Καλό σου βράδυ!

@ Φίλε μου Γιώργο που είσαι σε έχασα δεν θα μας πεις τα νεα του 3μέρου;

Η ομορφιά της καρδιάς εκπέμπετε στο βλέμμα στις κινήσεις στο χαμόγελο.
Παντού, τυλίγει όλη την ύπαρξη.
Σ'ευχαριστώ και περιμένω τα νέα σου με τις σκόρπιες σκέψεις σου

Σταλαγματιά είπε...

@ Chistine χαίρομαι που έχεις γύρω σου τέτοιους ανθρώπους, είναι τόσο δύσκολο πια να υπάρξουν.
Μην τους χάσεις ποτέ μα ποτέ,
καλώς ήρθες

@ Άρη μου τα είπες όλα!
Σε εκείνους που ποτε, χθες, παντα, αυριο δεν χανουν την ομορφιά τους γιατι απο την όψη την εχουν μεταφέρει στην καρδιά τους....


@ Βασίλη μου μακροβούτια στις στιγμές που ζούμε λοιπόν, στα όνειρα που κάνουμε, στους ανθρώπους αγαπάμε!
Σε φιλώ!
Σε εκείνους λοιπόν!
Σ'ευχαριστω
καλό σου βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

@ Κωνσταντίνε μου μ'αρέσουν τόσο οι αναλύσεις σου! :))
Όχι τίποτε δεν είναι τυχαίο.
Νερό η ψυχή μας, θάλασσα ή ποτάμι τι σημασία έχει, νερό που μέσα της χανόμαστε!
Σε φιλώ

@ Ιωάννη θα κόψεις το δούλεμα κάποια στιγμή; :)))

@ Μικρέ μου σκρουτζάκο σ'ευχαριστώ πολύ.
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ tovenito μου εγώ τυχαία το βρήκα δεν ήξερα τον ερμηνευτή, το άκουγα και δεν ήξερα ποιος το έλεγε.
Είναι πραγματικά υπέροχη η ερμηνεία.

Η θάλασσα έχει την ικανότητα να τα κάνει όλα αυτά μαζί.
Και κάποιες φορες ταυτόχρονα.
Μα είναι και ο πιο καλός ακροατής, πόσα μυστικά μας δεν τις έχουμε ψιθυρίσει, πόσα δάκρυα μας δεν είδε να γίνονται ένα με το αλμυρό της νερό.
Την λατρεύω μα περισσότερο τον ήχο της!
Σε φιλώ

@ nico dery
πετάμε βότσαλα αναμνήσεων και μετράμε πόσες αναπηδήσεις θα κάνουν στην επιφάνειά της.
Πολύ όμορφο, τις αναμνήσεις μου τις πέταξα όλες στα κύματα της, κάποιες χάθηκαν άλλες της έφερε πίσω ο αφρός της.

Σ'ευχαριστώ πολύ!

@ Οδοιπόρε μου όλα είναι θάλασσα, ουρανός και θάλασσα!
ένα απέραντο γαλάζιο!
Καλό σου βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλαρένια μου σε εκείνους που η λάμψη της ομορφιάς τους θα φωτίζει όλους μας!
Σε φιλώ

@ Φούλη εισαι τόσο μα τόσο τυχερή που ζεις κοντά της.
Ακόμη και τσαντισμένη ειναι πάλι όμορφη.
Φιλιά
Καλό σου βράδυ

@ Γλυκιά μου Βούλα σ'ευχαριστώ πολύ.
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Flash μου έχεις δίκιο.
Ο μόνος θησαυρός που μας ανήκει είναι αυτός της καρδιάς μας.
Θα τον κουβαλάμε πάντα μέσα μας, για εκείνους που τον διαθέτουν και για όλους εμάς που προσπαθούμε!!
Σε εκείνους λοιπόν!!!
Σε φιλώ γλυκά

@ Ζουζού μου, μια στιγμή μόνο μια στιγμή, μα αξίζει όσο χιλιάδες!!
Στην στιγμή που προσμένουμε !!
Γλυκό βράδυ


@ Προφήτη μου ευχαριστώ πολύ
Καλό σου βράδυ

@ mar9659

επέλεξες ένα αγαπημένο ποίημα του Νικηφόρου Βρεττάκου.
Ο πράσινος κήπος και οι 3 κόσμοι!
Σ'ευχαριστώ πολύ
Καλώς ήρθες

eva είπε...

Θάλασσα γίνε θησαυρέ μου
να μη σ' απαρνηθώ ποτέ μου
μες στα νερά σου να βουτήξω
ψυχή μου να σε αναστήσω
ήμερα, άγρια, μαβιά
καθάρια κύματα, θολά,
λίγα, ολόκληρα, μισά,
ερωτευμένη μου καρδιά
τώρα, ξανά και πάντα.

Φιλιά :)

Ανώνυμος είπε...

Αναστασία, όσο πιο λίγα γράφεις τόσο πιο πολύτιμα ακούγονται. Είσαι μοναδικά ερωτική στον στίχο τόσο που δικαιώνομαι πιστεύοντας πως η "τεχνική" της καρδιάς είναι η καλύτερη όλων.

Ανώνυμος είπε...

Αναστασία μου καλησπέρα ! καλως σας βρηκα!ακριβώς ,είναι απο το ποίημα του Νικηφόρου Βρεττάκου, είναι απο τα αγαπημένα μου...και όχι μόνο... αγναντεύοντας την θάλασσα χάνομαιστο απέραντο γαλάζιο της ...φιλάκια!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

οτι πολυ αγαπησα...θαλασσα εχει γινει...
αχ Αναστασια...

νεραιδενιο φιλακι για σενα ματια μου!!!

Ονειροφερμένος είπε...

άλλωστε κύματα δεν έχει η καρδιά.. τρικυμίες η αγάπη.. βάρκα η ανάμνηση.. για εκείνους που γράφουν..

Leviathan είπε...

Katapliktiki i foto!ola exoun ginei 8alassa kai emeis eimaste mesa tis!filiaaa!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλησπέρα!

Τυχεροί όντως αυτοί που έχουν τη χαρά να γνωρίζουν και να έχουν δίπλα τους ανθρώπους με όμορφη καρδιά…

Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

Σταλαγματιά είπε...

@ Ευαγγελία μου από τους ποιο όμορφους στίχους που έχω διαβάσει!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!
Σε φιλώ

@ Πανδώρα μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)))
Φιλιά από μια ηλιόλουστη Θεσσαλονίκη


@ Πέρασα και το έιδα Χριστίνα μου και σ΄ευχαριστώ για την τιμή.
Θα ανταποκριθώ άμεσα
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ mar9659,
υπέροχοι στίχοι ενός υπέροχου και ταλαντούχου ανθρώπου.
Η θάλασσα είναι πηγή έμπνευσης και αγάπη μεγάλη!
Σε φιλώ

@ Γλυκιά νεράιδα τα κύματα της κάποτε θα μας φέρουν πίσω ότι μας έχει πάρει!
Σε φιλώ γλυκά

@ Ονειροφερμένε χαίρομαι που σε βλέπω ξανά,
κι όμως υπάρχουν και κύματα και τρικυμία και βάρκες που πάνω τους θα αφήσουμε με ασφάλεια ότι αγαπάμε.
Είναι που κάποιες φορές το ξεχνάμε....
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Σοφοκλή μου ελπίζω η μέρα αυτή να σε βρίσκει εδώ στην συμπρωτεύουσα μια που ο καιρός είναι υπέροχος και η παραλία όπως και εχθες σίγουρα θα είναι γεμάτη !!
Σ΄ευχαριστώ πολύ!

@ Λουλούδι μου είναι τύχη να τους βρεις και επιτακτική ανάγκη να τους κρατήσεις!
Χαίρομαι που επέστρεψες και περιμένω να μάθω τα νέα σου :)

Σε φιλώ

eirini είπε...

Αναστασία μου το τραγούδι αυτό πολύ μ'αρέσει! Να σου πω την αλήθεια... την πεθύμησα την θάλασσα!

Καλησπέρα μωρό μου!!!

Σταλαγματιά είπε...

Ειρήνη μου.
Πηγαίνω στο κέντρο της πόλης μας και την κοιτάζω ώρες ειδικά την στιγμή που δύει ο ήλιος μα δεν μου αρκεί.

Σε φιλώ γλυκά
Καλημέρα και καλή εβδομάδα

Γιώργος Τ. είπε...

Μέτριο το 3ήμερο, χωρίς ιδιαίτερη αξία αναφοράς, σώθηκε λόγω του μέρους (αναθεώρησα για την Ήπειρο) και της διάθεσής μου να περάσω καλά.. Πολύ μέσα κάτσαμε εξαιτίας πυρετού στην παρέα.. Next time καλύτερα!!

Σταλαγματιά είπε...

Έτσι ε;
Δεν πειράζει τώρα που μπήκε η άνοιξη και ο ήλιος έχει την τιμητική του μπορείς να κάνεις όσες εκδρομές και βόλτες θέλεις.
Περαστικά στο πρόσωπο που είχε πυρετό.
Η Ήπειρος έχει πολλές ομορφιές ήμουν το Οκτώβριο εκεί και μου άρεσε πολύ η φύση και τα τοπία.
Έκανα και σχετικό αφιέρωμα.
Αν δεν πήγες στον ποταμό Αώο σου συνιστώ να πας είναι μαγευτικό το τοπίο.

Well μόλις άλλαξα σταθμό στο ραδιόφωνο : )))))
Καλή εβδομάδα Γιώργο ηλιόλουστη σαν την σημερινή μέρα !