Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Bazzar χειροποίητων ειδών στην Καβάλα !!


Αυτήν την φορά η χάρη μου θα ταξιδέψει μέχρι την όμορφη Καβάλα !!
Αν μένετε εκεί και αν σας αρέσουν τα κάθε  είδους χειροποίητα ελάτε να μας δείτε !!

3 κίτρινα φύλλα:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

Τάσος είπε...

Την ίδια χρονιά σταματήσαμε να γράφουμε... Λέω κάποια στιγμή να ξαναρχίσω. Πάμε παρέα?

Σταλαγματιά είπε...

Αν σου πω ότι μου πήρε λίγα λεπτά μέχρι να καταλάβω τι e mail είναι αυτό που ήρθε :)
Έχω να γράψω πολλά χρόνια και η αλήθεια είναι πως μου λείπει και μου λείπει η ο άνθρωπος που ήμουν τότε....